Stránka 1 z 2

ninja 250r - top case

Napsal: úte zář 28, 2010 18:44:59
od laxly
Zdravím,

na českých ani zahraničních serverech jsem nenašel žádné informace k uchycení(rámu) plotny na top case.. Nemáte k tomu nějaké info? Na stránkách givi a ostatních předních výrobců jsem nic nenašel a kawa nic takového nevyrábí.. Moto bych měl hlavně na cesty do školy + kolem komína a tahat ve škole denně helmu, případně 2.. to se mi nechce

P.s. Píšu to sem, protože tato kategorie víc žije než motodolňky..

Díky za odpověď

Napsal: úte zář 28, 2010 19:36:09
od 666S999
Ahoj! Máš pravdu... na 250 je problém něco sehnat - takže: našel jsem na fóru (jinde), že tam někdo upravil držák na KLVéčko...
Osobně, nejvíc oměřitelný a na úpravu je dostupný tenhle u Louise:

10023568 GIVI MONORACK TC-TRAEGER (www.louis.de)
ER-6N/F 06-08 KAWASAKI ER-6F (EX650A)
53,95

A nebo: oměřit všechno sám a nechat si někde (nebo svépomocí) udělat.
Jednoduché a pevné držáky dělá třeba Renntec. (na ZRX) jsou uchycené místo madel spolujezdce... ale nevím, jak by to bylo aplikovatelné na Tvou...

Napsal: úte zář 28, 2010 19:49:51
od 666S999
tady je komplet sada, včetně báglu, ale za 250 USD....
Hýýýr

Napsal: stř zář 29, 2010 01:16:46
od hrtak
to je hnus ten bagl ted :)

premyslel sem taky nad necim az sem zjistil ze nic neni, takze nakonec jsem to vyresil koupi batoziku Cargobag od SW-Motech, vypada to nejak takhle
Obrázek
na ty fotce to neni zdaleka plne narvany...
+ jeste pocitam s SW-motechovym tankvakem (a jeste maj Tentvak myslim se to menuje, to je takovej valec na stan (no stan v tom primo byt nemusi), ktery se da tady na ten cargobag pripojit)

Napsal: stř zář 29, 2010 07:21:38
od laxly
Díky za tip, ale obávám se, že ten rám tam nepůjde.. dívali jsme se na to u dealera a říkali, že 250tka má jinak rámy, tak s tím bude asi problém, hlavně s uchycením:(.. a 250-350 USD je sakra hodně..

Hrtak:.. kdybych to řešil nouzově, tak koupím asi taky batoh.. ale moto ještě nemám, kupovat budu na jaře, tak si zjišťuju info a nakonec do ní asi nepůjde.. Mám 190 cm, takže posez není nejlepší a navíc, tahat ve škole 2 helmy v báglu... děs.. asi skončím u f 650 gs..

Napsal: čtv zář 30, 2010 01:14:48
od hrtak
jj tak to mas docela dost, ja mam 182 a prijde me tak akorat, spis mozna uz trochu mensi, ale delsi plexi to spravi :D. Co ER6-F? Kdybych kupoval znova prvni motorku tak jdu asi spis do ni nez do 250... Ale takhle uz u maly ninjy zustanu jeste asi pristi sezonu. Kdyztak nejaky info k 250 v mym profilu na motorkarich

Napsal: čtv zář 30, 2010 11:36:26
od ivanversys
To je dílo :shock: , jen dát drátěné kola a vyrazit na Paříž-Dakar :lol:


Obrázek

Napsal: čtv zář 30, 2010 14:59:23
od laxly
:D :D ...ale ten držák bych potřeboval, pohodlně bych pak na to hodil top-case... ale 300 USD a kdo ví, jak by to bylo s dopravou..

Napsal: čtv zář 30, 2010 19:55:04
od Pepa
Asi to nebude motorka na cestování jako třeba ER 6, musíš se rozhodnout, já taky tahám věci do práce a jakýkoliv krám na silničce se mě hnusí. Jediný co mám je tankvak, jinak žena veze všechno ostatní na zádech, když se někam spolu vypravíme :lol:

Napsal: čtv zář 30, 2010 21:30:56
od KankX
Pepa píše:Asi to nebude motorka na cestování jako třeba ER 6, musíš se rozhodnout, já taky tahám věci do práce a jakýkoliv krám na silničce se mě hnusí. Jediný co mám je tankvak, jinak žena veze všechno ostatní na zádech, když se někam spolu vypravíme :lol:
chudinka :( ...ta je na tom skoro stejne blbe, jak ta moje :lol:

Napsal: čtv zář 30, 2010 21:35:46
od KankX
laxly píše:Díky za tip, ale obávám se, že ten rám tam nepůjde.. dívali jsme se na to u dealera a říkali, že 250tka má jinak rámy, tak s tím bude asi problém, hlavně s uchycením:(.. a 250-350 USD je sakra hodně..

Hrtak:.. kdybych to řešil nouzově, tak koupím asi taky batoh.. ale moto ještě nemám, kupovat budu na jaře, tak si zjišťuju info a nakonec do ní asi nepůjde.. Mám 190 cm, takže posez není nejlepší a navíc, tahat ve škole 2 helmy v báglu... děs.. asi skončím u f 650 gs..
jestli muzes ridit vetsi obsah a mas na to ridicak, pak si 250R urcite nekupuj... uvazuj radeji treba o te zminovane er6. Je universalnejsi, dal s ni dojedes a nebudes ji tak brzo menit za neco silnejsiho :wink:

Napsal: čtv zář 30, 2010 22:16:16
od ZRX 1984
jestli muzes ridit vetsi obsah a mas na to ridicak, pak si 250R urcite nekupuj... uvazuj radeji treba o te zminovane er6. Je universalnejsi, dal s ni dojedes a nebudes ji tak brzo menit za neco silnejsiho :wink:[/quote]

Má pravdu....... eR BYCH SI TAKY VYBRAL, PODLE TOHO CO JSEM VIDĚL, JAK TO JEDE A CO TO UMÍ

Napsal: pát říj 01, 2010 16:35:14
od laxly
je toho víc, proč plánuju jít do 250.... Je mi 17, tatík mi domů nedovolí 6tkového supersporta, má strach... chci si dát ještě nějaký mezistupeň, mezi 125 a cca 600 ccm3..není kam spěchat a co se týká 6stovek.. benzín a ostatní náklady si platím z brigád a živit motorku se spotřebou kolem 7 litrů na denní ježdění... to už je trochu záhul pro peněženku a nechci se časem dostat do situace, že budu muset přemýšlet, jestli můžu vyjet nebo ne, protože výplata nebyla nejlepší... Tohle chodí v otáčkách kolem 4,5 a moje další vyhlídnutá motorka, 650 Dakar taktéž do 4,5.. Momentálně jezdím na xvs 125 dragstar, ale chci vyzkoušet něco jiného, i když motorka je to dobrá... a tak zkusím na 3 roky 250tku/zavřenou 6tku a pak otevřeného dakara, kde budu investovat do budoucna... to je můj plán:-) Jen potřebuju vyřešit ten úložný prostor, z choppra jsem docela rozmazlený... 3 velké kufry:):D Co jsem ale zjistil, tak ten rám by měl jít solo objednat přes anglické zastoupení v Evropě za 100 liber Tak ještě uvidím, do jara času dost:)

Kdyby jste měli další tipy, tak je rád uvítám..

Napsal: pát říj 01, 2010 17:34:59
od KankX
laxly píše:je toho víc, proč plánuju jít do 250.... Je mi 17, tatík mi domů nedovolí 6tkového supersporta, má strach... chci si dát ještě nějaký mezistupeň, mezi 125 a cca 600 ccm3..není kam spěchat a co se týká 6stovek.. benzín a ostatní náklady si platím z brigád a živit motorku se spotřebou kolem 7 litrů na denní ježdění... to už je trochu záhul pro peněženku a nechci se časem dostat do situace, že budu muset přemýšlet, jestli můžu vyjet nebo ne, protože výplata nebyla nejlepší... Tohle chodí v otáčkách kolem 4,5 a moje další vyhlídnutá motorka, 650 Dakar taktéž do 4,5.. Momentálně jezdím na xvs 125 dragstar, ale chci vyzkoušet něco jiného, i když motorka je to dobrá... a tak zkusím na 3 roky 250tku/zavřenou 6tku a pak otevřeného dakara, kde budu investovat do budoucna... to je můj plán:-) Jen potřebuju vyřešit ten úložný prostor, z choppra jsem docela rozmazlený... 3 velké kufry:):D Co jsem ale zjistil, tak ten rám by měl jít solo objednat přes anglické zastoupení v Evropě za 100 liber Tak ještě uvidím, do jara času dost:)

Kdyby jste měli další tipy, tak je rád uvítám..
er6 neni supersport a jezdi taky za 4,5l :wink: to jen pro info... ale jinak ok, nevedel jsem kolik ti je a pokud je ti 17 pak asi 250R neni spatna volba...

Napsal: pát říj 01, 2010 20:20:39
od laxly
Začal jsem přemýšlet o ER-6F... přece jen, vydrží mi delší dobu... posadím se na obě, projedu se a pak uvidím.. jestli seškrcené Fko nebo 250r.. díky za tip, hoši..