Stránka 1 z 3

nedobiji

Napsal: úte zář 21, 2010 18:48:42
od PájinKAWA
dal sem novou baterku stara byla kaput uz nesla nabit,dam novou a ejhle za 2 vyjezdy je vybita,dojel sem dom bez svetel a zas byla nabita. smerim na baterce jestli to dobiji a dava to 13,7V a ma okamzik to dazdou druhou sedundu klesne na nic skoro a pak zas 13,7 co to je za problem?a kdyz zapnu svetla,tak to neda ani 10 V

Napsal: úte zář 21, 2010 18:58:48
od Maverick
Můžou to být 2 věci. Ta lepší a levnější je regulátor dobíjení, ta 2 a dražší, že máš vadný altík (prošlehlý atp.). každopádně to chce proměřit.

Napsal: úte zář 21, 2010 19:20:31
od PájinKAWA
nema to nejaky pulzni dobijeni nebo neco? vypada to spis na altik na jednu fazi

Napsal: úte zář 21, 2010 21:24:56
od 666S999
Maverick píše:Můžou to být 2 věci. Ta lepší a levnější je regulátor dobíjení, ta 2 a dražší, že máš vadný altík (prošlehlý atp.). každopádně to chce proměřit.
Ta levnější varianta: může být šlehlá jen některá z diod, ta další regulátor
Ta dražší zkraty ve vinutí...

Měřit a změřit, to je oč tu běží... Kdysi jsem to tu popisoval, co a kde měřit (ZRX) hledej!

Napsal: čtv zář 23, 2010 20:29:12
od PájinKAWA
jeste sem nemel cas to poladit,zatim jen praxi a nabil sem aku. v manualu pisou ze odpojit altik a motor tocit 5 minut na 6000ot/min a pak merit napeti mezi dvouma ze tri cernych dratu(civek) pri 4000ot/min. je to mozny? dam pridavnou externi fuel nadrz a baterku tam mam jinak nechat pripojenou? asi jo co,mozna by to ani bez ni nevrcelo

Napsal: čtv zář 23, 2010 21:45:40
od Dak
Zkontroluj šecky dráty a očka. Altík mosí mět buzení. Možná to bude tím.

Napsal: pát zář 24, 2010 21:13:05
od PájinKAWA
1,kdyby nebyl nabuzen,takl nedobijí vubec ne?vsechny draty sem presel a jediny co bylo spatny je konektor na hlavni pojistce,byl zaoxidovany,ale ani po ocisteni se nic nezlepsilo
Obrázek

2,nezlepsilo se to treba kvuli malo nabite baterce a v tom pripade malemu buzeni?

3,kdyz sundam zebrovany viko altiku ,tak nikde nepotece olej ne?

Napsal: pát zář 24, 2010 21:14:40
od PájinKAWA
na obrazku, ktery neumim zmensit, je to ten bilo-zluty co vypada jako bíli

Napsal: sob zář 25, 2010 07:35:28
od Maverick
Olej ti nevyteče - jen při zpětným nasazení řádně očistit a podmáznout silikonem.
Jinak nevím, proč to chceš v této fázi sundávat - vem si multimetr a řádně vše proměř - pokud s tím neumíš zavez to k někomu kdo to ovládá - ušetříš si spoustu práce a nervů :wink:

Napsal: ned zář 26, 2010 19:17:16
od PájinKAWA
umim s tim merit a nechapu proc manual rika tocit 5minut 5000 a pak pri 4000 merit. sundat ho chci protoze ze me to zajima jak to vypada a jestli nebude videt vyzuelne chyba nez to zacnu tocit,abych tomu jeste neublizil

Napsal: ned zář 26, 2010 19:46:56
od Pavel ZRX
Po nastartování může dobíjet, zkrat ve vinutí, nebo problém v regulci se může projevit až po chvíli provozu altíku, proto doporučují 5min protočit motor. Já to měřím celou tu dobu, napětí i proud, pak prohlídnu celý záznam měření a neunikne mi ani krátkodobý výpadek dobíjení. Měřím osciloskopem, ve více kanálech, na různých místech

Napsal: pon zář 27, 2010 18:31:10
od PájinKAWA
aha,tak proto.ja si zatim udelal draty kvalitně,aby me neuslo nic mou chybou. jo osciloskop to je vec po ktery se uz mesic divam.jaky mas?moc jim nerozumim,nikdy sem nemel moznost s nim pracovat

Napsal: úte zář 28, 2010 09:16:36
od Pavel ZRX
Autoscop 8 kanálů, dokonale vykreslí jakýkoli el. děj na autě i motorce, včetně can-bus

Napsal: úte zář 28, 2010 10:48:24
od PájinKAWA
http://www.diagnostic-shop.cz/eshop/pro ... -texvik-ms je to on? ale stejne myslel sem ze mas levnejsi a ne plne profesionalní :-) :oops:

Napsal: úte zář 28, 2010 11:16:27
od Pavel ZRX
Jo je to on.