Stránka 1 z 9
cafe racer ...aneb ze srotu motorka ;-)
Napsal: čtv zář 16, 2010 09:02:35
od marek
Mám prosbu,
nevíte o nějakém katalogu s popisem a technickými údaji starších modelů kawasaki? Potřeboval bych se zorientovat hlavně v modelech Z a KZ ze 60tých a 70tých let. Díky za info.
Napsal: čtv zář 16, 2010 09:43:46
od Kuba
zeptej se Balšínka, vydal o kawasaki a všech modelech knihu......ale jen v nákladu 10 ks, hlavně že jeden kus má nějakej japončík big boss z kawasaki. mimochodem taky pár kusů má v garáži
Napsal: čtv zář 16, 2010 10:11:28
od Dargas
na netu používám toto, ačkoli jsou tam chyby
http://www.motorcyclespecs.co.za/bikes/Kawasaki.htm
knižně netuším....
Napsal: čtv zář 16, 2010 11:33:00
od marek
Díky, to jsem přesně hledal. Ku..a to je modelů jak nasraných!
Napsal: čtv zář 16, 2010 11:48:50
od MARTY
chybi tam uz jen ZRX-1400R limited edition nas kterou cekam vecne casy .....

kafac
Napsal: sob zář 18, 2010 11:39:34
od tequila
Marku marku. Koukam ze ti to neda .
Asi vim co tim sledujes. Ja pouzivam knizku. Je to starsi vydani v anglictine history of japanese motorcycles.
taky se do toho uz poustis?
Re: kafac
Napsal: ned zář 19, 2010 21:11:20
od marek
tequila píše:Marku marku. Koukam ze ti to neda .
Asi vim co tim sledujes. Ja pouzivam knizku. Je to starsi vydani v anglictine history of japanese motorcycles.
taky se do toho uz poustis?
Hlodá mi to v kokosu. Problém je v tom že všechny dvouválce, co kawa dělala, mají hovno výkon. Pod 70 koníků nejdu i kdybych to musel udělat ze čtyřválce. Nemíním podřizovat výkon formě. V extrémním případě mi dokonce i drátěná kola můžou políbit prdel s ohledem na váhu. Vychází z toho Z650 nabo Z750 od 1979 výš. I když, kdybych kápl na šikovnou W650 tek to s těma koníkama nakonec zkousnu . . . . uvidíme. Co ty, jdeš po té Z750 78?
Re: kafac
Napsal: ned zář 19, 2010 21:19:14
od Pavel ZRX
marek píše:tequila píše:Marku marku. Koukam ze ti to neda .
Asi vim co tim sledujes. Ja pouzivam knizku. Je to starsi vydani v anglictine history of japanese motorcycles.
taky se do toho uz poustis?
Hlodá mi to v kokosu. Problém je v tom že všechny dvouválce, co kawa dělala, mají hovno výkon. Pod 70 koníků nejdu i kdybych to musel udělat ze čtyřválce. Nemíním podřizovat výkon formě. V extrémním případě mi dokonce i drátěná kola můžou políbit prdel s ohledem na váhu. Vychází z toho Z650 nabo Z750 od 1979 výš. I když, kdybych kápl na šikovnou W650 tek to s těma koníkama nakonec zkousnu . . . . uvidíme. Co ty, jdeš po té Z750 78?
Nevím, jakou máš představu, co tak použít 3válec?
Napsal: ned zář 19, 2010 21:54:09
od marek
Myslíš řadu S nebo H ? To by možná taky šlo, ale budou asi docela vzácné.
Napsal: ned zář 19, 2010 22:40:25
od tequila
Marku ja po ni jdu. nehlede na to ze si chci postavit kaface ne kvuli vykonu ale presne podle ducha, kterej
cafe racer znamena. To znamena motorka 1, 2 nebo 4 valec. Maximalni vykon 60 koni , prestavena ze seriove
dobove motorky. maximalne odlehnena a absolutne nepohodlna. Zkus si o tom precist neco v historii.
Nehodlam s tim nekde litat a zavodit. Stejne to nepojede vic nez 160. vlastne to ani nikomu nejezdilo.
Kdo dosahl hranice 160km tak ho nejak ocenili. Ale ted bych si vymyslel. Jestli chces fakt dobovyho kaface
tak bych tam ani veci vykon nechtel. Ty ramy na to nebyli staveny. A uvidis sam ze jizda v kilu na necem takhle
pekelnym bude slusnej zazitek. Ted jsem se na ty kz750 ze 1977 projel a je to uplne o necem jinym. Stejne jsem se
porad tlemil.
usmev me presel az kdyz jsem se blizil ke krizovatce a ten jeden kotouc s jednim pistkem vubec nebrzdil.
Nic mene dobre to dopadlo. Krome toho pokud tu motorku odlehcis-tak v pripade te kawy se ze 220 kg dostanes
na nejakych 170-180kg tak to bude hned o neco sviznejsi.

Ale ja uz jsem rozhodly. Poslu ti odkaz jsou tam i videa
uvidis-fakt narez. Jsou tam i ty stavby popsane- co je mnenene, co zustava a tak. tak se pobav:
http://www.wrenchmonkees.com/bikes.html
Napsal: ned zář 19, 2010 22:45:33
od tequila
jinak takhle by mohla vypadat ta 750 po prestave. gumy uz mam objednane. Jsou jen pro americky trh
Firestone Champion Deluxe

Napsal: ned zář 19, 2010 22:49:15
od tequila
A tohle je princezna: A to druhy je garaz ve ktery si vzadu vsimni zeleny kawy. je to 3 valec 70 koniku ze stejny doby
a za mesic bude na prodej za 2500 euro zrestaurovany. byl jsem u toho chlapika kdyz jsme jeli z mostu. ma toho tam
furu kdyby jsi neco chtel tak ti na nej muzu dat kontakt.

Napsal: ned zář 19, 2010 23:46:33
od marek
Jak mě se to momentálně jeví, tak café je z dnešního pohledu celkem široké spektrum různě upravených motorek. Původní ideu - "odlehčil jsem tu mrchu, Johne, a vo co že ti ujedu" - můžeš interpretovat různými způsoby:
např. klasický anglický bike ze 60tých odmašlený od zbytečné zátěže - při takto radikálním postupu nemáš moc na výběr a můžeš začít shánet Nortona nebo Triumfa či BSA, to je celkem jasný. Design 1, styl 1, výkon 5
Druhý extrém je koupit sériovou Duknu alá kafáč (nevím co to je za model).
A všechno ostatní je někde mezi tím. Záleží jestli upřednostníš výkon nabo počet válců nebo co vlastně . . . .
Ale zatím o tom hodně přemyšlím a snažím se o tom něco pozjišťovat, takže uvidíme kam se to vyvine.

Napsal: pon zář 20, 2010 01:12:23
od tequila
Ach jo Johne

. vo co ze ti ujedu. (posledni veta pred smrti)
No uvidime. Na Nortona nemam takze alespon ten dvou valec
a 60 koniku ? no aco. Stejne to bude bike hlavne na prudeni policajtu.

Napsal: pon zář 20, 2010 08:31:56
od marek
Třeba toto (je to jedna z motorek z toho tvého odkazu). Je to kafáč? Rozhodně ano! A je to GPZ čtyřvál v Zetkovém rámu na litých kolech.
A toto je dokonce Zephyr a vypadá úžasně
Asi se nakonec vydám nějakou podobnou cestičkou
