Stránka 1 z 1

ZX6R 06 problém s řídící jednotkou (vyřešeno)

Napsal: stř srp 11, 2010 21:15:45
od yellec
Zdar, hledám někoho kdo by uměl rozchodit vyměněnou řídící jednotku. Ta moje se totiž přehřívá.
Dělá mi to přesně to co lidem v tomto fóru http://www.zxforums.com/forums/zx-6r-fo ... lling.html

Koupil jsem teda na ebayi ECU a naivně si myslel, že bude fungovat americká ECU v evropské ZX6R. Ale problém je imobilizér americká ho nemá evropská jo.

Sehnal jsem teda evropskou ECU, vyměnil ji, chtěl jsem k ní zaregistrovat svoje klíče, ale problém je ''nečekaně'' zase imobilizér.
V manuálu se píše, že po zasunutí červenýho klíče by se ten měl v řídící jednotce zaregistrovat (FI bliká krátce, 1 sec. pauza a zase krátce) a spustit registrační mód pro černý klíče (FI 0,5 sec. svítí 0,5se. nesvítí)

Když dám já červenej klíč FI bliká jak pominutý. Podle manuálu asi Master key Collation error. Má ještě zaregistrovaný minulý klíče a moje nechce?

Jde se nějak jednoduše zbavit imobilizéru a jezdit s americkou ECU nebo z evropské ECU vymazat starý klíčě?
Poradí někdo

Díky

Napsal: stř srp 11, 2010 23:22:34
od Elvis.
Nechce se mi to forum cist, tak hodim jen trosku teorie:
Americka verze muze mit treba prohozeny nekery piny nebo neco jinak zapojeny.
Co se tyka eu verze, tak problem s imobilizerem je ten, ze ho na svuj klic nenavazes a set jednotky s imobilizerem stoji raketu.
Dalsi variantou je sehnat nejakou ridici jednotku z "druhovyroby" resp. od nejaky ladicsky firmy.
Ale jako nejlevnejsi reseni bych videl tu US jednotku -jen to chce nekde zjistit co je mezi tou US a EU verzi jinak abys to mohl upravit :wink:

Napsal: čtv srp 12, 2010 08:41:48
od yellec
Předchozí majitel jezdil totiž s laďákem kterej asi topil víc než je zdrávo pro řídící jednotku a načal ji. Před prodejem tam vrátil origo výfuk a já v pohodě odjezdil další 2 sezóny. Letos ale podle venkovní teploty mi cca po 40 minutách jízdy začne pocukávat motor jako když dochází benzín a za chvilku chcípne.
Nejde pak ani nastartovat. Když počkám 10-15 minut ujedu dalších 20 km než chcípne zas.

V servisu na nic nepřišli tak jsem začal hledat a našel to americký forum kde řešili stejnej problém. Všem pomohla výměna ECU.
Nová ECU pro evropskou ZX6R stojí přes 27 000 tak snad existuje způsob jak rozchodit jetou.

Když připojím Americkou ECU a chci nastartovat bliká FI a motor netočí.
Pomohl by vyměnit kabelovej svazek za americkej?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/05-06-Ka ... ccessories
Nebudu potřebovat ještě Ignition Switch (nevím jak česky asi spínací skříňku) s klíčema a bůhví co ještě?

Napsal: čtv srp 12, 2010 09:10:07
od Kuba
naprogramování nového klíče si neuděláš sám, udělají ti to v kawasaki ASKO KC.
možná proto ti to nefunguje i když máš červený klíč a strkáš ho do zapalování jako blázen a pak ten černý, tak to je málo, ještě je k tomu nějaká blbost která se napíchne na řídící jednotku.

Vyřešeno

Napsal: pon zář 13, 2010 22:26:03
od yellec
Tak bohužel na to byli v ASKO krátcí. Říkaj že jakmile je ECU spárovaná s červeným klíčem, s jiným už spárovat nepůjde. Ale google pomohl a nakonec jsem na Ebayi našel šikovnýho Poláka co to dovede. Poslal jsem mu ECU i s klíčema a za 200 dolarů mi to rozchodil. Najeto 900 km bez problému.

Napsal: úte zář 14, 2010 20:32:07
od Pavel ZRX
Pan polák je šikula, to každý nedá. Já bych problém řešil jednotkou ignitech.