Stránka 1 z 1

"Díra" mezi volnoběhem a 2500 ot.

Napsal: ned srp 08, 2010 20:28:10
od bushman
Prosím o radu. Tenhle problém souvisí zřejmě s tím, že jsem nechal zavařit koncovku (koncovka je origo Kawa) a dokonale ji dotěsnil ke svodu, ale nemohu to říct na 100%.
Prostě motor nereaguje na plyn od volnoběhu, ale při přidávání se napřed něděje nic (jakoby se to zahlcovalo, ale chová se to tak divně) a pak to naráz skočí na 2500÷3000ot., pak už jede normálně, je to dost otravné třeba při rozjíždění. Motka je poměrně čerstvě seřízená, ale seřizovalo se to s tím nětěsnícím napojením na svod. S tím mě napadají dvě možnosti, buď že něco zůstává viset v karburátorech a nebo že je to dole moc bohaté a zahlcuje se to. Moc zkušeností s tím ale nemám, tak prosím o vaše názory, případně rady jak to seřídit/spravit.
Jedná se o tu moji ZX-6R 1997. Dík.

Edit nevylučuju ani možnost, že tam některý z předchozích majitelů měl laďák a motka je nastavená na něj a při prodeji tam vrazil standardní koncovku

Napsal: pon srp 09, 2010 12:32:34
od bushman
Aspoň prosím o info, jak lze ovlivnit bohatost směsi v nízkých otáčkách.

Napsal: pon srp 09, 2010 13:59:42
od Dak
Prvně bych seřídil podtlaky. Dělalo mě to to samé, když sem dal místo laďáku seriovku. Díra ja pra....

Napsal: pon srp 09, 2010 14:14:20
od marek
Obávám se že na rady po netu je to příliš nejednoznačné a může to mít 15 různých příčin. Asi bych zkusil nejakého kompetentního servisáka (hlavně né někoho kdo už jednou rozdělával v garáži babetu)

Napsal: pon srp 09, 2010 18:42:08
od bushman
Asi jo, dám to zase panu Frankovi, díky za odpovědi.

edit ono je možné, že je to celkově bohaté, protože s plným plynem se to zase zahlcuje(nebo dusí) a svíčky byly docela černé, takže asi radší znova seřídit.

Napsal: pon zář 20, 2010 22:00:35
od Tomast33
Určitě seřídit podtlaky a možná i vyčisti karbce.