Stránka 1 z 3

Z750S odškrcení

Napsal: pon čer 14, 2010 18:42:14
od speedsnail
Zdravim,

Mám Z750S 2006, původ pravděpodobně francie a tím pádem seškrcená na 106 koní (v techničáku 78 kW).
Maximálka jen kolem 240 by tomu odpovídala. Nicméně i průběh výkonu je dost jalový a nad 10500 je mrtvo. Jel jsem na odškrcené nahé verzi a ta táhne do omezovače jak divá a celkově je reakce na plyn mnohem ostřejší.

Co jsem našel, byla zarážka na škrtící klapce -> neskutečně blbej přístup, ale odstraněno.
Výsledek -> můžu víc točit plynem, ale rozdíl ve výkonu pochopitelně žádný.

Tuším tedy že problém bude v řídící jednotce, nicméně kvuli imobilizéru jsem jinou z otevřené verze nemohl vyzkoušet.

Moje dotazy:
Máte někdo info nebo zkušenosti s tímhle od/škrcením?
Neexistuje na to nějaký JUMPER mod jako na ZX12R (v USA tak odškrcují California verze na EU)?
Kolik stojí přehrání řídící jednotky, nebo je nutná výměna? (no to bych to asi radši prodal)
Pomůže na tento problém PowerCommander?

Díky všem za odpovědi.

speed

Napsal: pon čer 14, 2010 20:21:08
od KankX
si z nas delas prdel????

kolik by podle tebe mela mit koni naha motorka do mesta s obsahem 750ccm ???? 150koni nebo snad 200??

...a maximalku mas jen 240km/h ? ...to je tedy bida, kdyz normalni otevrena verze ma maximalku od vyrobce 220km/h

...radeji to opravdu prodej

...to me fakt pobavilo "nad 10500 je mrtvo" ...kdyz 10500 jsou vicemene maximalni otacky

:roll: :roll: :roll: ...ceho se tady clovek jeste nedocka.... :?

Napsal: pon čer 14, 2010 20:23:46
od misak39
...třeba k tomu dostal manuál z litra... :D

Napsal: pon čer 14, 2010 20:26:22
od milda
Kurňa,já chcu sedmsetpade!!!! :glasses7: :glasses7: :glasses7:

Po odškrcení konečně něco ,co jede!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Napsal: pon čer 14, 2010 20:32:27
od tomson
On se chudak jen zeptal a vy hned tak na neho :roll: :wink:

Napsal: pon čer 14, 2010 21:39:32
od speedsnail
1: 4 odpovědi, žádná rada, jen flame a posměšky... Docela zklamání. Ocenil bych kdyby další příspěvky byly k věci. Díky

2: Prdel si nedělám, jezdim 10 let, neni to moje první motorka a rozhodně poznám rozdíl mezi touhle škrcenou a otevřenou verzí. Měla by mít tolik koní kolik má otevřená verze mít. Co je divnýho na tom, že to nechci mít na francouzský přiškrcený palivový mapě?! A seškrcenou verzi mám, viz odmontovaná zarážka na škrtící klapce.

3: Mám přímou zkušenost s kamarádovou odškrcenou verzí (původně z německa 72kW). Žádnej laďák, žádnej PowerCommander, sériovka.. A ten motor táhne prostě uplně jinak, rozhodně nekončí v 10500 ale až kolem 12500 před omezovačem. A dá v pohodě přes tachometrovejch 250 (stejně jako ostatní, viz videa na youtube). Ale nejde jen o výkon při max otáčkách, ta motorka je přidušená v celém průběhu. Navíc má i vyšší spotřebu, než otevřená verze. No přestože papírově by měl být rozdíl jen 4 koně (106 vs 110). V reálu je rozdíl obrovskej, pozná to každej kdo má najeto pár motorek.

4: Neni to naháč (mam Sko), pro mě je to sportovně cestovní motorka. Takže výlety, cestování, občas si zablbnout, dojet do práce atd..

Napsal: pon čer 14, 2010 22:05:43
od motohanz
tohle celkem nechapu, nekdu tu podá seriozní dotaz a je zasypanej blbejma hláškama včetně od admina...... :roll:

Napsal: pon čer 14, 2010 22:48:39
od KankX
tak za prve - 4 kone nepoznas tak nevim co tu resis a jestli ti jede hur nez kamaradova 110k, pak si tu svoji nejprve sprav...

za druhe - udaj 106k patri Z750 novejsi (posledni) model, takze pravdepodobne nekdo udelal chybu v technicaku, nikoli ve skrceni.

za treti - max. otacky Z750 starsi model je 11 tis. a garantuju ti ze vic seriovka neda (mozna ji pretocis vic ale nic se dit nebude), koukni se na grafy vykonu

za ctvrte - 250 nepojede ani kdyz ji hodis z letadla... mozna to ukaze tacho pri jizde z kopce ale realita takova neni

za pate - jedine co me napada je, ze ji mas skrcenou nikoli na 106 koni jak pises, ale treba na 70k coz neni az tak nepravdepodobne a tam uz samozrejme rozdil poznas. Tady presne nevim na kolik skrcene verze se ve Francii prodavali a nechce se mi to ani hledat.

P.S. ... a jeste jeden dodatek, prevodovka Z750 na 6ty rychlostni stupen muze teoreticky udelat 242km/h pri 11tis. ot/min coz je samozrejme v praxi naprosto vyloucene... a na 5ty stupen muze teoreticky udelat 221km/h pri 11tis. ot/min. Zkus o tom schvalne chvilku popremyslet :idea:

Napsal: pon čer 14, 2010 22:50:44
od KankX
motohanz píše:tohle celkem nechapu, nekdu tu podá seriozní dotaz a je zasypanej blbejma hláškama včetně od admina...... :roll:
na blbou otazku ktera je od zakladu nesmysl je potreba hloupou odpovedi stimulovat tazatele k vetsimu zamysleni...

Napsal: pon čer 14, 2010 23:18:08
od speedsnail
1) Motorka je seškrcená, proto nejede (opakuji po třetí, měla i zarážku na škrtící klapce = důkaz že je škrcená). Není žádný důvod se domnívat že je to kvuli závadě. Je jako nová a má najeto cca 7 tisíc.
2) Je možné že je škrcená na 98k a v techničáku je chyba. To by ale na způsob odškrcení nemělo mít vliv.
3) Nevim odkud čerpáš info, ale já na odškrcené Z750 jel nedávno a nemohu souhlasit. Tento bod ale opět vůbec nesouvisí s mým dotazem, prosím dále nerozvíjet.
4) Tacho ukáže cca 242 při těch 11tis. (Sko má analogy, blbě se to odečítá). Mrkni na reference na youtube nebo na FR fórech. Z750 jede přes 250 tachometrových. Seriovka. (opět nehodlám dále diskutovat. potřebuju poradit jak na odškrcení, né se tu handrkovat)
5) 70 koní je pro tachometrových 242 málo.
ps.: ano to sedí, viz 4)

Takže znova: Všichni ostatní, kteří víte něco o odškrcení nebo odpověď na některou z mých původních 4 otázek, zkuste poradit.


A KankXi neřešme už ty nepodstatné věci okolo (kolik by měla, nebo neměla jet, mít nebo nemít výkon atd..) jen ohledně toho odškrcení.

Díky, speed

Napsal: pon čer 14, 2010 23:19:48
od motohanz
pokud jsem to dobre pochopil tak bere udaje co ma v technicaku + udaje co mu ukazuje jeho tachac a otackomer a kamosovy pristroje + pocit ze to asi proste jede hur... to kolik to ma doopravdy asi ted nikdo nevi...me by taky zajimalo proc mi stejna motorka jede min nez ta sama vedle....clovek pocitove tezko pozna jestli ma zrovna 98 nebo 106 nebo 110 koni..

Napsal: úte čer 15, 2010 07:43:22
od ZRX 1984
Nech si to změřit na brzdě a pak uvidíš, ale jestli to jede 240, tak nechápu kam to chceš odškrcovat :-) je to prostě 750 nepojede 300, na to si kup zzr 1400.....

PS a nerozčiluj se, že si z Tebe někdo udělá srandu, protože s takovýma otázkama jsi to musel čekat..

Napsal: úte čer 15, 2010 08:26:46
od milda
Kroutím hlavou a nechávám už bez komentáře.....
Ať se Ti to povede dobře odškrtit.
Komu není rady....a ještě chytá na první našlápnutí...
Možná na m.cz by Ti poradili líp,tady to s Tebou myslí moc dobře...
Když Ti radí lidi,co maj přímo na daným typu nalítáno hafo km....
Toš tak.

Napsal: úte čer 15, 2010 08:28:22
od ZRX 1984
milda píše:Kroutím hlavou a nechávám už bez komentáře.....
Ať se Ti to povede dobře odškrtit.
Komu není rady....a ještě chytá na první našlápnutí...
Možná na m.cz by Ti poradili líp,tady to s Tebou myslí moc dobře...
Když Ti radí lidi,co maj přímo na daným typu nalítáno hafo km....
Toš tak.
:cheers: :cheers:

Napsal: úte čer 15, 2010 09:26:43
od KankX
speedsnail píše: 4) Tacho ukáže cca 242 při těch 11tis. (Sko má analogy, blbě se to odečítá). Mrkni na reference na youtube nebo na FR fórech. Z750 jede přes 250 tachometrových. Seriovka. (opět nehodlám dále diskutovat. potřebuju poradit jak na odškrcení, né se tu handrkovat)
5) 70 koní je pro tachometrových 242 málo.
ps.: ano to sedí, viz 4)

Takže znova: Všichni ostatní, kteří víte něco o odškrcení nebo odpověď na některou z mých původních 4 otázek, zkuste poradit.


A KankXi neřešme už ty nepodstatné věci okolo (kolik by měla, nebo neměla jet, mít nebo nemít výkon atd..) jen ohledně toho odškrcení.

Díky, speed
4) nemusim nic odecitat, umim pocitat a pri standartnich koleckach v prevodovce a spravnem poctu zubu na rozetach je proste rychlost 242 pri 11tis. otackach.... tak uz konecne pochop, ze 110k ti opravdu nestaci na to abys tu 6tku poslal az omezovaci.
5) prave proto, ze pises ze ti to jede 240 mi prijde jako bys to nemel skrcene, mozna spis spatne zajete nebo nevim co s tim ten predchozi majitel delal a navic pises ze po sundani "udajne" zarazky zadna zmena, mimo to ze otocis rukojeti 2x dokola

6) ani Z1000 nejede v realu 250 asi taky prodavaji same skrcene :-(

no nic. koncim, jinak samozrejme neni problem opravdu skrcenou motorku odskrtit a kdyz nebudu chtit byt parchantem tak bych ti to mohl i poradit... zrovna 750 se da odskrtit bez vetsich znalosti a bez pouziti naradi. Nicmene v Francii se prodavala 100k verze a odskrcenim se prida max 10k... ale jako pocit ze mam otevrenou verzi samozrejme neni k zahozeni. Nicmene nemam rad startovace co se nekam prihlasi a hned se jim nic nelibi, takze snad se najde hodnejsi a krasnejsi clovek nez je KankX