GO motoru ZX9-R
Napsal: ned čer 13, 2010 14:00:07
Zdravím mechaniky od Kawasaki.
Jsem strašnej puntičkář a chtěl bych mít mašinu jako novou.
Motor běžící na volnoběhu má zvuky hodně nepříjemné (klepání-kolísání otáček-chrastění),olej bere tak 0,2-0,5l na 1000km.
Ve vyšších otáčkách už je to dobrý. Spotřeba benzínu taky není špatná tak 5,5-7l/100km
Jinak teda jede jako blázen.
Má někdo představu na kolik přijde taková generálka motoru?
Nebo je to u kawasaki normální jev a nemám se tím zneklidňovat?
Ještě nevím co všechno bude potřeba, až se to rozebere se teprve uvidí,ale zatím myslím:
-rozvoďák a možná napínák
-pístní kroužky
-seřídit ventily
-simeringy ventilů
V převodovce asi vyměnit vidličky a možná nějaké kolo (to naštěstí všechno mám),občas nedořadí 3-4.
Šály jsou na klice už dělaný.
Přemýšlím,jestli se do toho pustit,nebo ji prodat.
Jsem strašnej puntičkář a chtěl bych mít mašinu jako novou.
Motor běžící na volnoběhu má zvuky hodně nepříjemné (klepání-kolísání otáček-chrastění),olej bere tak 0,2-0,5l na 1000km.
Ve vyšších otáčkách už je to dobrý. Spotřeba benzínu taky není špatná tak 5,5-7l/100km
Jinak teda jede jako blázen.
Má někdo představu na kolik přijde taková generálka motoru?
Nebo je to u kawasaki normální jev a nemám se tím zneklidňovat?
Ještě nevím co všechno bude potřeba, až se to rozebere se teprve uvidí,ale zatím myslím:
-rozvoďák a možná napínák
-pístní kroužky
-seřídit ventily
-simeringy ventilů
V převodovce asi vyměnit vidličky a možná nějaké kolo (to naštěstí všechno mám),občas nedořadí 3-4.
Šály jsou na klice už dělaný.
Přemýšlím,jestli se do toho pustit,nebo ji prodat.