Stránka 1 z 1

GO motoru ZX9-R

Napsal: ned čer 13, 2010 14:00:07
od Tomast33
Zdravím mechaniky od Kawasaki.
Jsem strašnej puntičkář a chtěl bych mít mašinu jako novou.
Motor běžící na volnoběhu má zvuky hodně nepříjemné (klepání-kolísání otáček-chrastění),olej bere tak 0,2-0,5l na 1000km.
Ve vyšších otáčkách už je to dobrý. Spotřeba benzínu taky není špatná tak 5,5-7l/100km
Jinak teda jede jako blázen.
Má někdo představu na kolik přijde taková generálka motoru?
Nebo je to u kawasaki normální jev a nemám se tím zneklidňovat?
Ještě nevím co všechno bude potřeba, až se to rozebere se teprve uvidí,ale zatím myslím:
-rozvoďák a možná napínák
-pístní kroužky
-seřídit ventily
-simeringy ventilů
V převodovce asi vyměnit vidličky a možná nějaké kolo (to naštěstí všechno mám),občas nedořadí 3-4.
Šály jsou na klice už dělaný.
Přemýšlím,jestli se do toho pustit,nebo ji prodat.

Napsal: ned čer 13, 2010 14:49:30
od misak39
komplet rozvody cca 5 tis (řetěz, všechny kola, napínák a vodítka)
kroužky cca 1500+výbrus

vše najdeš na www.partsdepot.cz

Napsal: ned čer 13, 2010 17:04:13
od jaris
a mame tu zas ozubeny kola na rozvodech.
Kdyz se delaj rozvody tak se bezne ozubeny kola nemenej!!! To by ho vyslo celkem draho. Kola na devitku se samotny ani nedaj koupit, takze by musel koupit obe novy vacky a este i klikovku :)

a výbrus ? no to taky nepude. Jestli mas vybehany valce tak koupis novy vlozky cca 2 tis/kus, krouzky 1tis/ks

sada tesneni na celej motor (vcetne gufer ventilu) 5 tis
srovnani hlavy + zabrouseni sedel 2 tis

Napsal: ned čer 13, 2010 18:20:43
od Pavel ZRX
Poctivou generálku nezaplatíš, udělej to jen v rozsahu jak popisuješ, tedy rozvod. řetěz+poškozené díly rozvodu, kroužky a gufera ventilů, oprava a zabroušení těs. ploch ventilů a nastavení vůlí.. Je potřeba zjistit stav uložení kliky a stav převodovky, protože to jsou pak položky, které ti znásobí cenu motorky.

Napsal: pon čer 14, 2010 08:26:54
od Tomast33
No dávám jí tak čtrnáct dní,maximálně tři týdny :P
Pokud se neprodá pustím se do toho,pak si ji už musím nechat do smrti - říká moje žena :roll:

Třeba jsou ty zvuky u Kawasaki normální,ale já měl předtím FZS 600 a to byl volnoběh jako víno (to bylo,ale všechno).