Stránka 1 z 3
125 ccm /11Kw
Napsal: stř čer 09, 2010 21:05:44
od Pavel ZRX
Koupím silniční moto 125 ccm, do 11Kw, jen 2T.
Napsal: sob čer 12, 2010 14:25:37
od Pavel ZRX
Nikdo nic? Poraďte, co pořídit pro 16letýho kluka.
Napsal: sob čer 12, 2010 15:23:11
od SumavaCZ
Pavel ZRX píše:Nikdo nic? Poraďte, co pořídit pro 16letýho kluka.
Stejný problém teď řešim pro dceru. Na doporučení kupuju Hondu CBR 125.
Koukni na
www.mobile.de, dá se pořídit za 1100€.
Napsal: sob čer 12, 2010 15:30:32
od milda
Můj 20letý synáček se teď zbavuje Kentoya lens 125.Vosa.....
Ale motorkaření ho nechytlo....
Myslím,že by si dal říct za 17tis.
Ale CBR je 100% o mnoho lepší...
http://www.motorkari.cz/motobazar/motor ... 82930.html
Napsal: sob čer 12, 2010 18:57:30
od ZRX 1984
Yamaha XT 125....docela dobrej povoz..
Napsal: sob čer 12, 2010 20:40:10
od Ladis
Napsal: sob čer 12, 2010 21:54:42
od KankX
kluci, ctete poradne zadani??? 2T ...predpokladam ze to znamena dojtaktni motocykl, ne ctyr...
Napsal: ned čer 13, 2010 00:27:54
od milda
Já vím...Však jsem jen nabídl,co je k mání...
Ale není o co stát....
Napsal: ned čer 13, 2010 08:09:22
od Pavel ZRX
Chceme dvoutakta a ne čínu. Kawa krom KLX 125 nic použitelnýho nemá, navíc krosa máme. Ve hře jsou italové Cagiva Mito a Aprilia RS. Raďej bych ale japonce a tam je to se 2T horší - nic mě nenapadá.
Napsal: ned čer 13, 2010 13:13:53
od Honza-Zed
Pavel ZRX píše:Chceme dvoutakta a ne čínu. Kawa krom KLX 125 nic použitelnýho nemá, navíc krosa máme. Ve hře jsou italové Cagiva Mito a Aprilia RS. Raďej bych ale japonce a tam je to se 2T horší - nic mě nenapadá.
Honda NSR 125 a Yamaha TZR 125
Napsal: ned čer 13, 2010 14:34:42
od Tilda
Honza-Zed píše:Pavel ZRX píše:Chceme dvoutakta a ne čínu. Kawa krom KLX 125 nic použitelnýho nemá, navíc krosa máme. Ve hře jsou italové Cagiva Mito a Aprilia RS. Raďej bych ale japonce a tam je to se 2T horší - nic mě nenapadá.
Yamaha TZR 125
mel jsem 4 roky doma a muzu jen doporucit

byl teda trochu problem ji sestelovat tak aby jela a pritom motor neco vydrzel, ale pokud ji chces s 11kW tak s zivotnosti nebude problem, ja ji mel otevrenou na 22kW a jela huste ale znamenalo to obcas generalku motoru
hlavne to neni minibike jako treba CBR 125, TZR vypada relativne dospele, zadni guma tam byla snad 150-tka, a misto pod sedlem to ma skoro jak rex (ta zadni stena podsedlaku jsou dvirka, misto je pod celym sedlem spolujezdce, dovnitr se veslo naradi, lekarna, 1,5litrova lahev a mikina)
neco z domaciho archivu

Napsal: ned čer 13, 2010 15:59:10
od ZRX 1984
Tilda tvrďák

ale zpět.
Můžu se Pavle zeptat na důvod 2T?
Napsal: ned čer 13, 2010 16:11:14
od SumavaCZ
Přesně, proč 2T?
Napsal: ned čer 13, 2010 18:06:03
od Pavel ZRX
Tildo, jaký jsi měl rok výroby? Dělá se to pořád jako 2T, nebo už mají u Yamahy 4T, jako CBR? Dvoutakty mám rád, do stopětadvacky to prostě patří. 4T by měl mít aspoň 25Occm na válec, jináč to vrčí jak sekačka na trávu. Zkoušel jsem Hondu xr 125 enduro, yuki 125 motard, obojí 4T a moc mě to nenadchlo.
Napsal: ned čer 13, 2010 18:29:50
od Honza-Zed
Yamaha vyrabi pouze 2T a to DT125. Vsechno uz je 4T.
Doba nepreje dvoutaktum...