Stránka 1 z 2

ventily a rozvodak na klr 600

Napsal: úte srp 22, 2006 23:12:09
od maco
Ahoj budu štelovat ventily na KLR 600 a našel sem tyto rozměry sací -0.10-0.20mm a vyfuk- 0.15-0.25mm sedí to ???? :?:
A ještě sem se chtěl poptat na rozvodak když už budu mit sundany ten kryt hlavy kolik ma mit pruhyb rozvodak nebo jak se to měři popřipadě i napinak rozvodaku jak na to díky za rady

Napsal: úte srp 22, 2006 23:16:33
od dworakmirek
sakra nemáš tam podložky na ventilech?? tam bys toho moc nenačteloval, jinak podložky se brousí. rozvodák vyměnit po 50tis km/ jinak koukni na šponovák, jo a rozvodák nesmí mít žadnej průvěs pekně naplej jako struna :roll:

Napsal: stř srp 23, 2006 20:13:23
od maco
tak sem se dival na ten rozvodak a ma pruhyb kdyz jsou vacky ve volnem stavu asi 4mm a jak vačky začnou tlačit na ventily tak se došpanuje skoro na plno je to dobre nebo by se měl přitahnout?????? a jak s tim španovakem řetězu jak se to španuje ta matka co je uprostřed se musi povolit??

Napsal: stř srp 23, 2006 20:41:34
od dworakmirek
no musí bejt napnutej pořát, vymontuj ten šponovák a vyzkoušej jestli fachá tam pochopíš jeho funkci, a jestli ten rozvodák nedošponuješ,tak se podívej na vodící ližiny rozvodáku,když jsou už moc sjety tak to ten šponovák automaticky nedotáhne, je potom aji taková prasárna na ten šponovák navařit aby byl delší a pak to došponuje, ale já nic neřek

Napsal: stř srp 23, 2006 22:11:53
od maco
ještě sem se chtěl zeptat k tomu napinaku ten prostředni šroub nejde povolit ani za boha mam strach at to neservu mužu normalně povolit ty dva šrouby a vytahnout to cele mělo by to jit že tam uvnitř by měla byt ta zapadka že na zacvakovani toho napinaciho mechanizmu

Napsal: stř srp 23, 2006 22:17:55
od dworakmirek
jo jo,ale ten šroubek budeš muset povolit

Napsal: stř srp 23, 2006 22:21:01
od maco
stači povolit jak to budu mit venku že? pod nim by se měl doštelovavat ten napnelismus :lol:

Napsal: stř srp 23, 2006 22:34:18
od dworakmirek
tím šroubem by jsi měl uvolnit tu prožinu co tlačí napínák v pred kterej se pak sám zasekává, jinak je to jedno, ale když to vyndáš a pak povolíš,nic nepokazíš

Napsal: stř srp 23, 2006 22:40:12
od maco
no diky v tom posranym nemeckym manualu sem žadnou pružinu neviděl myslel sem že se to došpanovava ručne že prostě raz za čas se skusi řetěz a když je volnej tak to posuneš o zub diky za rady :wink: a jak ty někde sem četl že si spadnul z mašiny už si ok a co motorka

Napsal: stř srp 23, 2006 22:52:04
od dworakmirek
ne to se šponuje samo, to by bylo potkanech motoru kdyby se to dělalo ručne, ono jak se vytahuje zozvodák a brousí lyžiny a kluzáky tak se to pravidelne dotahuje. jo léčení 3měsíce zatím kroutím 4tejden(nahovno), jo máša bude v poho,hodím ráfek a trubky vidlic a valím dál, ale nemůžu sehnat 21 ráfek :roll:

Napsal: stř srp 23, 2006 23:09:21
od maco
brzke uzdraveni a diky za rady poptam se po tom rafku na kolik vyjde asi rozvodak a nejaky odkaz na nej dik :)

Napsal: stř srp 23, 2006 23:12:33
od dworakmirek
jo dík,už abych byl nanohách a mohl se motat okolo mašiny :roll: :wink:

Napsal: čtv srp 24, 2006 14:46:32
od maco
tak sem sundal ten šponovak a ještě čtyři zuby jde došpanovat na jak dlouho to je asi čtyři zuby nebo už raději měnit řetěz? :?:

Napsal: čtv srp 24, 2006 17:14:19
od dworakmirek
no já bych si ten řetěz vymenil, v takovém stadiu rozdělání, jestli uvažuješ,že si ji necháš tak 2 sezony,tak si ho vyměn

Napsal: čtv srp 24, 2006 20:52:16
od dworakmirek