Stránka 1 z 2
co vy na to?
Napsal: pát kvě 28, 2010 17:13:46
od MICHALIS TSIOLAS
Napsal: pát kvě 28, 2010 17:30:34
od muWme
moc pekny, bohuzel nebude to levny a az to bude masove k dispozici tak budu rad ze se na ulici opru o berlu jestli budu jeste tou dobou na zivu

Napsal: pát kvě 28, 2010 17:38:35
od Jirka_Z
60ti kW motor v naboji zad. kola, jenom si vemte ty neodpruzeny hmoty...
at vymejsli dal, stejne bez benzinu uz to nebude ono (aspon pro me...)
Napsal: pát srp 06, 2010 18:27:51
od MICHALIS TSIOLAS
Napsal: pát srp 06, 2010 18:33:20
od Dak
Už sem sa na to díval. Ale jak říká Jirka, bez benzínu to bude na..............max na ježdění do práce.
Napsal: pát srp 06, 2010 20:18:50
od MICHALIS TSIOLAS
Dak-Ninja píše:
Už sem sa na to díval. Ale jak říká Jirka, bez benzínu to bude na..............max na ježdění do práce.
souhlas, jen si predstav, jak dlouho asi bude po tech 160 kilometrech "tankovat"

Napsal: pát srp 06, 2010 21:00:51
od Z.
MICHALIS TSIOLAS píše:Dak-Ninja píše:
Už sem sa na to díval. Ale jak říká Jirka, bez benzínu to bude na..............max na ježdění do práce.
souhlas, jen si predstav, jak dlouho asi bude po tech 160 kilometrech "tankovat"

Psali to tam. 10 hodin? +-
Jirka má pravdu, ale jinak než na "baterky" jezdit nebudeme. Vemte si třeba spider Tesla, nebo ty spousty elektrických kol co se všude prodává. Ono teď to zní stále jako hudba budoucnosti, ale jakmile technika sníží spotřebu proudu pro ty zařízení, které nejsou přímo nutné pro jízdu - svícení, větrání, topení, ty různé třípísmenkové "sračky" jako ABS, TCS a jiné fujtajbly ... tak si dokážu představit, že elektromobil bude použitelný.
Z toho mého oboru ...
- v roce 1966 přišla první halogenová žárovka s dálkovým vláknem 60W
- koncem 80 let výbojka D1S dává řádově 3x více světla z 35W
- letos představené Audi A8 má plně ledkový světlo a dálková funkce si vystačí s 20W příkonu.
Buďte optimisti. ... já se toho naštěstí nedožiju
Alternativa, jak jsem někde četl může být v tom, že dobíjení baterií zajistí nějaký stabilák, něco jako v elektrocentrálách, který bude běžet furt, mít malou spotřebu a plnit emisní normu Euro 13

Napsal: pát srp 06, 2010 21:12:24
od GEORG
no já bych tu elektromachnu klidně zkusil.
Jen by na to museli dát ladák, protože ta elektrika je moc tichá:)
G.
Napsal: pát srp 06, 2010 22:04:26
od Elvis.
Ja o elektrice cetl neco v CMN a jako ten vykon a hlavne kroutak uz maj peknej, ale kvuli baterkam vazi supersport treba 250kg, coz je podle me ten nejvetsi problem. Kdyz srovnam dnesni 160kg motorky vs. tenhle 250kg autobus ala ZZR -no to abys celou zimu posiloval na jeden zavod na okruhu

A i na silnici je prijemnejsi skladat do zatacky min jak 200kg nez vic... i kdyz majitele ZZR jiste namitnou teziste apod.

Napsal: pát srp 06, 2010 22:07:52
od špagin
Tak vzhledově sou obě pěkný...ale jak tu již padlo o váze, dojezdu atd...ještě bych přidal k těm airbagum, dyt ten hlavní velkej když budete zalehnuti, tak Vás musí vystřelit nebo si to neumím představit!! A v neposlední ten zvuk...

prostě benzín je benzín!!

Napsal: pát srp 06, 2010 22:22:20
od Dak
Elektromotory mají sice výhody, max. kroťák už od nulových otáček a nulové emise, ale to néni ono oč tu jde hlavně! Ten zvuk, smrad a všecko okolo je to hlavní. Jinak doufám, že přijdou na to, jak rychle a efektivně vyrábět ropu např. z bioodpadu, nebo rostlin. Bioropu a bionaftu už dělají.
Napsal: pát srp 06, 2010 22:24:39
od špagin
jj jde taky o to že si dneska s tim člověk v garáži muže vyhrát...a co pak budu dělat s elektomotorem v zadnim kole, který nemá chybu a když se rozbije tak ho ani neopravim!!
Napsal: pát srp 06, 2010 22:27:53
od Elvis.
koupis jinej drat a budes tunit civky

nebo kupovat min hlucny loziska nebo co bude za soucasti toho motoru

Napsal: pát srp 06, 2010 22:30:16
od špagin
Napsal: stř srp 11, 2010 19:28:37
od farmář