Stránka 1 z 1
Kyvka ZX-9R na ZX-6R
Napsal: čtv kvě 20, 2010 08:46:30
od Honzik.Smoulik
Zdravím lidičky

Tak sezóna nám začala, ale počasí nic moc..
Na netu jsem viděl Ninju 6tku a měla vzadu 190.. tak by mě zajímalo, jestli stačí dát širší ráfek nebo jestli pasuje kyvka z Zx-9R na ZX-6R..
Díky moc
Napsal: čtv kvě 20, 2010 09:49:45
od ZRX 1984
Na co tam chceš takovouhle gumu, vždyť ten motor to ani netáhne takovej salám. Viděl jsme to na Mišákově devítce a jen sa trela o kyvku. Já bych to tam teda nedával, a do těch zatáček, to bude práce to tam dostat.....ale jak myslíš....
Napsal: čtv kvě 20, 2010 10:22:55
od misak39
Jestli se vejde devítková kyvka na šestku netuším, ale nejspíš by si to vyžádalo zásah do rámu, (jiný čepy, jinak centrál) což není nejlepší. 190 guma se do devítky vejde, na šestku ji ppod nacpeš taky. Na 180 se líp s motkou mává v zatáčkách...
Ve výsledku myslím bude levnější a bezpečnější šestku střelit a koupit novější devítku s vyztuženou kyvkou-ta má 190 předepsanou a jsou letos za lacinej peníz. Pokud budeš cpát širokou gumu na šestku (a´t s jinou kyvkou nebo bez) zaděláš si na problémy kvůli homologaci, ale o tom tady je mrtě stránek.
Já osobně ve 190-ce gumě žádnou výhodu nevidím, na první pohled věšinou ani nerozeznáš 180ku od 190-ky, a navíc jsou 190-ky gumy dražší...
Napsal: čtv kvě 20, 2010 12:12:26
od KankX
misak39 píše:Já osobně ve 190-ce gumě žádnou výhodu nevidím, ...
ja teda jo., kdyz jedu za motorkou co ma 190ku gumu, tak to je maso, si vzdycky rikam ze ma fakt dobry delo... zadnou vyhublou sragoru se 170kou. To mas jak u auta, proste 305ka na oktavce, vycuhujici z blatniku logicky znamena ze mi to jezdi jako krava... tak si se mnou nezahravej

Napsal: čtv kvě 20, 2010 16:16:48
od Tomast33
Já teda myslím,že je opravdu blbost cpát na ZX6 širší gumu. Totálně se změní jízdní vlastnosti k horšímu. Koupil jsem jednou Fazera 600 s nasazenou 180tkou a má tam být 160tka. Motorka byla neochotná zatáčet,pak tam přišlo to co tam patří a byla to jako jiná motorka. Paráda.
Rozhodně nedoporučuju.
Napsal: čtv kvě 20, 2010 21:19:25
od Dak
Tomast33 píše:Já teda myslím,že je opravdu blbost cpát na ZX6 širší gumu. Totálně se změní jízdní vlastnosti k horšímu. Koupil jsem jednou Fazera 600 s nasazenou 180tkou a má tam být 160tka. Motorka byla neochotná zatáčet,pak tam přišlo to co tam patří a byla to jako jiná motorka. Paráda.
Rozhodně nedoporučuju.
A kdyby tě nedejbože nekdo sestřelil, tak budeš mět mega průser! Vím co kontrolovali u mě. Jednou sem tam měl 170. Nezatáčalo to, jízdí vlastnosti žádné........
Napsal: čtv kvě 20, 2010 23:36:57
od 666S999
KankX píše:misak39 píše:Já osobně ve 190-ce gumě žádnou výhodu nevidím, ...
ja teda jo., kdyz jedu za motorkou co ma 190ku gumu, tak to je maso, si vzdycky rikam ze ma fakt dobry delo... zadnou vyhublou sragoru se 170kou. To mas jak u auta, proste 305ka na oktavce, vycuhujici z blatniku logicky znamena ze mi to jezdi jako krava... tak si se mnou nezahravej

JJ, rozumím, dám si tam
300bečku , ale kam dám pípu??? ( rovinek král

P.S.: na Drag Day king - v zatáčce bych tipl problém

)
Není nad slunce jasnější, dát, co tam má být??? (preferuji úpravy funkční...)
Napsal: pát črc 16, 2010 20:22:14
od Rebel83
Kyvka ze zx9r nepasuje že bys jí vyměnil kus za kus. Po úpravě na cnc frézce tam de dát.
Budu mluvit o zx6r 2002 a zx9r 2004
Vidlice jsou téměř schodné, liší se ve 3 bodech.
1. devítková má výstuhu
2. devítková má vnitřní průměr náboje pro osu kyvky 25mm (šstka 20mm) a je masivnější
3. devítková má délku náboje 250mm přičemž šestka pouze 235mm.
Jinak pokud dáš obě kyvky na sebe tak boční profily jsou stejné, jsou i stejně ohnuté a svírají stejný úhel. Tudíž guma 190 na zx6r de. Dle mě to je ale blbost to tam rvát. Vyztuženou vidlici bych ještě pochopil
