Stránka 1 z 1
KX stale vypluva vodu
Napsal: úte dub 20, 2010 20:51:12
od Kawa
Nazdar Kawaci!
Moj problemik je taky,ze moja KX 250 stale vypluva vodu,hlava je zrovnana,nova propelka,nove tesnenie pod hlavou a tak isto aj zatka na chladici a stale tlaci vodu von.

Hlava je dotiahnuta dobre.Voda cirkuluje. Vodu stale tlaci cez zatku na chladici.
Co s tym???

Napsal: úte dub 20, 2010 21:24:38
od Pavel ZRX
Dělá to i za studena?
Napsal: stř dub 21, 2010 18:00:15
od Kawa
za studena vodu drzi,akonahle sa zohreje,alebo ked jej zalozis plny plyn,tak voda ide von...
Napsal: stř dub 21, 2010 19:15:54
od Pepa
Blbě se ptám, má to termostat?
Napsal: stř dub 21, 2010 20:45:13
od jaris
a ta zatka je v poradku ? nevim jak je to u Kx, ale obycejne by to melo jit do expanzky a ne ven
Napsal: stř dub 21, 2010 20:46:16
od Vláďa
Termostat to určitě nemá.
Kolik vody to vypluve...? Pokud za studena dáš úplně plný chladič, (KX nemá expanzní nádobku) tak po ohřátí část vody musí ven.
Napsal: stř dub 21, 2010 21:20:40
od ballbutick
jestli to proste vyhazi hodne vody a ne jen přebytek a dela to jen za tepla tak to vidim na ne moc potešujici zpravy.. tzn praskla hlava nebo vložka..
Napsal: čtv dub 22, 2010 11:27:57
od Kawa
Termostat to nema...vodu vyhodi takmer vsetku...Do chladenia ide 1,05l vody...vyhodi cca 0,9l vody...Aj ja to vidim na tu hlavu/vlozku...Ked som vymenil uz vsetko mozne a nepomaha....
Napsal: čtv dub 22, 2010 18:54:52
od ballbutick
no jde to zjistit co to je.. je na to takove vzlinave barvivo a ukaže to prasklinu..
Napsal: čtv dub 22, 2010 23:18:47
od Pavel ZRX
Kolik js odbrousil materiálu z hlavy při srovnání?
Napsal: pát dub 23, 2010 14:04:06
od Kawa
ballbutick: nevies nahodou ako sa vola to farbivo???
Z hlavy bolo zbrusene 25 stotin...Preco sa pytas???
Napsal: pát dub 23, 2010 20:59:51
od Pavel ZRX
Kawa píše:ballbutick: nevies nahodou ako sa vola to farbivo???
Z hlavy bolo zbrusene 25 stotin...Preco sa pytas???
Protože jsi tím broušením zmenšil antidetonační štěrbinu a zvětšil kompresní poměr motoru, který už v základu je dost vysoký. Detonačmí štěrbina má zabránit detonačnímu hoření, které je pro motor nebezpečné. Pro objem motoru 250 ccm by měla být bezpečná antidetonační štěrbina od 1,3-1,5 mm, pokud jsi odbrousil 0,25, bude tomu sakra teplo! Dej tam těsnící kroužek z CU o tloušťce 0,25mm, a nebo hlavu do soustruhu a kompletně odebrat 0,25 mm i ze spal. prostoru a det. plochy.
Farbivo se volá kontrolní spray na trhlinky.
Napsal: pát dub 23, 2010 21:07:21
od Kawa
Pavel ZRX píše:Kawa píše:ballbutick: nevies nahodou ako sa vola to farbivo???
Z hlavy bolo zbrusene 25 stotin...Preco sa pytas???
Protože jsi tím broušením zmenšil antidetonační štěrbinu a zvětšil kompresní poměr motoru, který už v základu je dost vysoký. Detonačmí štěrbina má zabránit detonačnímu hoření, které je pro motor nebezpečné. Pro objem motoru 250 ccm by měla být bezpečná antidetonační štěrbina od 1,3-1,5 mm, pokud jsi odbrousil 0,25, bude tomu sakra teplo! Dej tam těsnící kroužek z CU o tloušťce 0,25mm, a nebo hlavu do soustruhu a kompletně odebrat 0,25 mm i ze spal. prostoru a det. plochy.
Mohol by si mi to blizsie vysvetlit???
Napsal: pát dub 23, 2010 21:11:30
od Pavel ZRX
724321807