Stránka 1 z 5

KAWA GPZ

Napsal: sob dub 17, 2010 17:30:49
od amavet
Zdravím , je mi trošku blbé se regnout na fórum a hned žádat o pomoc , ale nevím kde se prvni obrátit . Moje kawa začla po zimě zlobit . za studena nechyta , pouze po sundaní airboxu a podlití benzinem. za tepla chytá na drc . Když ujedu cca 20km , zdechnu a znova nastartuju , už nejde vytočit přes 4000 otaček , střílí do výfuku a dusí se . Dneska se mi dvakrát stalo , že za jízdy v rychlosti 180km/h motor prostě zdechl a pomaly jen dojížděla . po 5 ti minutách sem ji na sitič nakopl a jela zas 5 km jak střela , poté zase zdechla . Pak zas 30km jela v pohodě . Nevíte co bych mel skontrolovat ? rozvody sou nove , můžou byt blbě nastavené ? Podle mě bych to asi viděl na karbce , ale nejsem si jistý . Předem díky za kažou radu a info :wink: Jedná se o Kawu GPZ 600 R rok 87

Napsal: sob dub 17, 2010 19:12:54
od ballbutick
no začal bych karbcema a svíčkama a nalejt do ni jinej benzin

Napsal: sob dub 17, 2010 20:27:07
od farmář
odpustit plovákový komory kvůli vodě a pak přejít podlaky, nakonec svíce.

Napsal: sob dub 17, 2010 21:40:21
od Tomast33
Určitě vyčistit karbce,nový benzín. Měl jsem podobný problémy.

Napsal: sob dub 17, 2010 22:20:27
od amavet
Svíčky mám nové , kupované hned na začátku jara , najeto 1000km . Nádrž už sem 3x vyprázdnil . ale je fakt , že motorka 2 roky stála a než sem ji rozhejbal byl mazec . Skusím tedy vyčistit nejakým bordelem karbce a někde sehnat budíky a udělat podtlaky . Snad to pomůže

Napsal: ned dub 18, 2010 01:24:26
od misak39
v nádrži nad kohoutem je sítko, takže vymontuj kohout a to sejtko vyčisti, bude plný bordelu. Pokud máš na benzinový hadici další filtr, vyměň ho taky... Mě to dělal na babce GPZ 500 (stejná s GPZ600) ten kohout.
Vyčistěním karbeců a podtlakama taky nic nezkazíš :wink:

Napsal: ned dub 18, 2010 08:59:20
od amavet
Sítko i ventil už jsem čistil , ale filtr mezi hadici sem neměnil ještě . ještě sem zapoměl , že když mi při těch 180km/h motorka chcípla , tak padly i otáčky na nulu , což je divné docela.skusím dneska ty karbce a filtry a uvidím.

Napsal: ned dub 18, 2010 09:37:03
od farmář
jak vyčistím nějaký něčím karbce, v plovákových komorách se usazuje voda tak spodním šroubem odpustit, jen odpustit protože benál zároveň doteče z nádrže sám.
Voda na nový svíčky je cesta jak o ně přijít :)

Napsal: ned dub 18, 2010 15:27:37
od misak39
amavet píše:Sítko i ventil už jsem čistil , ale filtr mezi hadici sem neměnil ještě . ještě sem zapoměl , že když mi při těch 180km/h motorka chcípla , tak padly i otáčky na nulu , což je divné docela.skusím dneska ty karbce a filtry a uvidím.
otáčkoměr je elektrickej, takže kdych chcípne motor, otáčky jdou na nulu...

Napsal: ned dub 18, 2010 16:15:04
od amavet
tak sem vyčistil karbce , byl tam trošku logr . vyměnil jsem filtr . nalil jsem do hadičky od karbců benal , bo z nadrže benzín jde az po startování , tak sem mu ulehcil praci . odpustil jsem plovakové komory a začal startovat . kupodivu chytla za studena na drc , což sem se divil , tak sem zvědavej , jestli tak chytne i zítra . po ujetí 5km a zahřátí zase opět nešla vytočit přes 4 tis . když sem odpojil dva kábliky z levé cívky , nenastala žádna změna , přitom motor držel stabilně na 1500 otáček . po odpojení pravé cívky motor zdechl . odpustil jsem zase karbce , nakopl a šlapala . dnad to bude ok , ale možná mam obavy že odchází cívka asi

Napsal: ned dub 18, 2010 16:17:03
od farmář
no popis závady by tomu dost odpovídal, ale nechtěl jsem s tím hned vystartovat, říkal jsem si, že půl motoru v kelu bys musel poznat! :lol:
Cívka když jde do kelu a zahřeje se tak chcípne.

Napsal: ned dub 18, 2010 18:39:46
od amavet
Já jsem vyrůstal na jawe 350 , toto je moje první silnější motorka :lol: Koupil sem jí za 10tis jako totálního vraka . Tak sem si dal tu práci a opravil ji . dá se na ní už s prehledem jezdit , ale má to jeste mirné nedostatky , které se dořeší . už dlouho sem sháňel nejakou motorku , muj sen byla suzuki gsx 750 inazuma , ale na ní nemám bohužel a toto se mi vzhledově líbí víc jak dnešní motorky . skusím tedy někde splašit cívku , nejspíš to bude ten pravý důvod problému

Napsal: ned dub 18, 2010 19:38:21
od farmář
no tak zrovna u Jawy a u aut to spíš dělal kondík. Mrcha jedna.

Napsal: ned dub 18, 2010 20:28:48
od misak39
GPZta má podtlakovej kohot, tak prohlídni jestli správně dává benzin...podtlaková hadička a membránka,,

Napsal: ned dub 18, 2010 20:35:27
od amavet
dava v pohode . pred chvily sem byl v garazi , chytla drc . normalne kdyz ji nechat stat vic jak dve hodiny , uz nechytala , ted chytla , po 5 ti hodinach stani . cili starty sou uz vyresene . ted jen sehnat novou civku a skusit jestli to je tim