Stránka 1 z 1
ER5...benzín všude
Napsal: ned srp 20, 2006 10:35:15
od Tomer5
Mám kawu ER5 a stala se mě taková věc, po odstavení motorky se mě sekl palivový kohout a protíkal neustále. Měl by to asi chytnout ventil v karburátoru, ale asi se zrovna sekl plovák a benál se rozlil do válce a přes airbox do klikové skříně. Motorka už sitce jede, všechno funguje normálně ale mám takový dvě otázky. Dá se koupit jen samotná membrána do palivovýho kohoutu (podtlakové ovládání), nebo se musí vyměnit jako celek? A pokud začne kohout protíkat je ventil v karburátoru stavěnej na to aby to udržel? Nerad bych podruhé znehodnotil celou náplň motorovýho oleje

Předem děkuju za rady.
Napsal: ned srp 20, 2006 10:57:14
od čoud
No, samostatne se to nejspis koupit da, ale najistotu ti to rekne asi nejspis jen dealer Kawasaki...
Napsal: ned srp 20, 2006 11:20:30
od dworakmirek
dal bych celej novej, ale ventilek v karbcu by to držet měl,vyndat vypucovat,mrknout na kohout
Napsal: ned srp 20, 2006 11:24:05
od Tomer5
Vydělaný jsem to měl. Ventil zavírá, a kohout jsem měl rozdělanej taky několikrát a nic špatně tam vyloženě nebylo...
Napsal: ned srp 20, 2006 21:21:43
od tomas_cze
zavolej obedname prijdes vymenis a mas to zase dobre

nejjednodusi reseni ale zase financne nekde jinde
Napsal: ned srp 20, 2006 21:36:45
od Tomer5
tomas_cze: No zejtra zavolám do kawy v Brně a uvidím co ta sranda stojí, čekám ale pěknou pálku jako minule...

Napsal: pon srp 21, 2006 12:24:36
od tomas_cze
Tomer5 píše:tomas_cze: No zejtra zavolám do kawy v Brně a uvidím co ta sranda stojí, čekám ale pěknou pálku jako minule...

No bohuzel plasty stoji hodne no a original kawa jeste vic ale lepsi original nez tam dat nejaky levnejsi treba z chiny ktery po dvou dnech jezdeni na slunku zmeni barvu ze. To same s tim kohoutkem radsi original nez aby ti to po 2000tisicich zase teklo skoda benzinu

beztak tolik kolik ti uz vyteklo paliva tolik by mi stacilo na jednu nadrz ne? (mam 10litru)