Stránka 1 z 2
Kawasaki Z750 2004
Napsal: ned dub 11, 2010 11:54:00
od nn.ee.oo
zdravím,
pořídil jsem si kawu z750 a mám pár dotazů, tak pokud někdo víte, budu rád když někdo pomůže..
1. Kolik oleje se má nalít do motoru po výměně?
2. Po nastartování slyším pod nádrží takové pískání, jako když se otočí klíčkem, ale nepřestane to - tak jestli je to ok..
3. Po kolika km by se měly vyměnit rozvody?
Díky Ondra
Napsal: ned dub 11, 2010 12:16:44
od KankX
1. olej 10W-40 do sucheho motoru 3,8l
2. kdyz otocis klickem sepne palivove cerpadlo, po nastartovani by samozrejme melo bezet takze by to tak melo byt spravne
3. rozvody se meni, kdyz jsou v haji, rachtaji jak o zivot ...jinak snad na to ani neni nejaky presny km probeh.
Napsal: ned dub 11, 2010 12:35:28
od nn.ee.oo
ok..díky za informaci..
vzduchový filtr je na levé straně pod nádrží že??
A když vypustím olej, tak nový olejový filtr mám první napustit olejem, nebo nemusím, stačí ho tam jen našroubovat?
jo a jaká chladící kapalina tam patří, a pokud víš kolik se jí tam vleze...
Napsal: ned dub 11, 2010 14:43:29
od Pepa
Olejový filtr namontuj a olej nalej přímo do motoru. Raděj tam dej o deci míň, nastartuj, vypni, postav motku rovně a zkontroluj měrku a potom dolej. Pojem "suchý" je přímo z výroby, ale po vypuštění tam něco zůstane. Vzducháč nevím přesně kde je. Chladící kapalina by měla být zelená poměr, 1:1 na -35°, cca. 2,6 litru, dá se koupit už namíchaná v poměru.
Napsal: ned dub 11, 2010 15:47:27
od nn.ee.oo
tam je měrka na olej nebo je to přes šroub?
díky
Napsal: ned dub 11, 2010 17:13:47
od KankX
nn.ee.oo píše:tam je měrka na olej nebo je to přes šroub?
díky
z boku mas "okenko" kde vidis hladinu...
Napsal: ned dub 11, 2010 18:45:59
od Z.
nn.ee.oo píše:ok..díky za informaci..
vzduchový filtr je na levé straně pod nádrží že??
A když vypustím olej, tak nový olejový filtr mám první napustit olejem, nebo nemusím, stačí ho tam jen našroubovat?
jo a jaká chladící kapalina tam patří, a pokud víš kolik se jí tam vleze...
Vzducháč je "pod nádrží" ... sundej přední sedlo, povol nádrž (1 šroub) a dva imbusy co drží příčku od nádrží. Příčku vyndej a měl bys vidět víko airboxu. Pokud jsi šikovný, pro výměnu filtru stačí nádrž nadzvednout.
Napsal: ned dub 11, 2010 22:10:19
od Tilda
KankX píše:nn.ee.oo píše:tam je měrka na olej nebo je to přes šroub?
díky
z boku mas "okenko" kde vidis hladinu...
a motorku postav rovne kdyz kontrolujes olej. a aspon 5 minut po vypnuti motoru, chvili trva nez vsechno stece

Napsal: pon dub 12, 2010 17:13:29
od nn.ee.oo
a po horní okraj okénka stačí, jo?
jinak jak se dá oddělat to sedlo pro výměnu filtru?
Napsal: pon dub 12, 2010 17:23:34
od Zdrahy
V tom okénku jsou rysky - když tak čtu tvoje dotazy - raději to dej do servisu, nebo to udělej s někým kdo s tím má nějaké zkušenosti

napáchat škodu která daleko převýší náklady na servis o kterém píšeš je děsně jednoduchý

Napsal: pon dub 12, 2010 18:07:26
od Z.
Zdrahy píše:V tom okénku jsou rysky - když tak čtu tvoje dotazy - raději to dej do servisu, nebo to udělej s někým kdo s tím má nějaké zkušenosti

napáchat škodu která daleko převýší náklady na servis o kterém píšeš je děsně jednoduchý

Teď jsem to chtěl napsat ... v servise práce na hodinu bez nebezpečí "něco pokazit"
Napsal: pon dub 12, 2010 18:52:39
od MMKS
práce sice na hodinu, ale naúčtují si klidně hodin 5. Jen ať se učí, každý někdy začínal a ne každý měl štěstí, že ho to naučil otec nebo kámoš.
Napsal: úte dub 13, 2010 00:26:00
od misak39
MMKS píše:práce sice na hodinu, ale naúčtují si klidně hodin 5. Jen ať se učí, každý někdy začínal a ne každý měl štěstí, že ho to naučil otec nebo kámoš.
to je sice pravda, ale když jsem něco zkurvil na pickovi, stála generálka 280 korun a kousnutej motor za jízdy znamenal vodřený podrážky u kecek...
Napsal: úte dub 13, 2010 07:39:02
od Zdrahy
Odpovím tak jako vždycky - za hodinu, nebo dvě, co bych to dělal si vydělám víc než kolik zaplatím za servis. Jsem technik a pevně věřím že bych to bez větších problémů zvládl, jenže v práci opravuju za dost velký peníze věci, které pokurvili lidé, kteří si mysleli že opravu bez problémů zvládnou
Oprava za kterou by dali 3t je ve finále stojí třeba 50t a tak dělám to co umím a ostatní si radši nechám udělat od lidí kteří to umí

když to pokazí oni, vždycky jim to můžu hodit na hlavu ať to na svoje náklady opraví

Napsal: úte dub 13, 2010 09:42:03
od MARTY
Zdrahy uz nic nepis...tohle musi po precteni prispevku byt jasne i volovi...a jednou to vzdy prijde a litovat je pozde
