Stránka 1 z 1

Vymena zadniho blinkru- alchymie?

Napsal: pát dub 09, 2010 15:51:17
od tombajkr
Tak jsem dnes zjistil, ze mi prestal blikat zadni mini blinkr (nemam seriovy). Kazdopadne prvni co me napadlo, ze bude nekde povolenej kontakt, pohoda zkontroluju kontakty, jenze! Kabel vedeny od blinkru je veden pod zadni kapotazi a konektor nikde nevidim, kabel mizi mezi zadnim a prednim sedlem pod konstrukci cely zadni caste. Tak me tak napadlo, kdybych si chtel koupit blinkr jinej, tak ho snad ani nevymnenim.

Jak tedy na vymenu blinkru? Resp. jak zjistit zavadu proc neblika- jak se dostat ke konektroru a zkotrolovat kontakty

:arrow: Kawasaki zx6r 2006

dik

Napsal: pát dub 09, 2010 21:32:49
od Pepa
Konektor je schovaný pod podsedlákem, oddělej zadní sedlo a pokud ho neuvidíš, musíš sundat ten plast celý. Není to taková hrůza, horší bude, když ten blinkr bude vadný i když ledky se jen tak nezničí, spíš nějaký ten odpor uvnitř. Jestli jsi to nemontoval Ty, tak může být ještě problém ve spoji, protože ty originál blinkry taky mohl natvrdo někdo odstřhnout a napojít na dráty přímo, protože se prodávají jen tak s volným koncem bez konektoru.

Napsal: sob dub 10, 2010 09:38:09
od tombajkr
vups, tak tos me moc nepotesil. zadni sedlo jsem mel dole, ale kabel od blinkru mizel pod plastem, oddelujici zadni sedlo od predniho, konektor videt neni. jinak ja jsem to nemontoval, takze uz vidim ze je to nekde nastavovany. jenze jak sundat celej zadni plast? uz jsem na tom dal, ale skoncil jsem u pllastovejch 'spuntu', kterz drzi bocni konstrukci myslim ze jsou 3 na kazdy strane, a ze drzej fest, jak na ne? diky

Napsal: sob dub 10, 2010 09:55:28
od Pepa
Zatlač na tom špuntu do středu, je tam kolík, ten to odjistí a špunt vytáhneš ven v pohodě. Až ho tam budeš dávat zpátky, tak je to naopak, prvně středový kolík vytáhneš ven cca půl centimetru, abys uvolnil pacičky na tom špuntu, nasadíš do díry a zase kolík zamáčkneš na úroveň celkové plochy a tím to zajistíš. Samozřejmě musíš sundat taky přední sedlo.
Jo a plast drží na pravé straně ještě v takovým tom gumovým držáku,je to hned jakoby v tom přechodu mezi sedlama, takže taky vytáhnout směrem do boku, abys s tím zbytečně nelomcoval a neulomil si ho.

Napsal: sob dub 10, 2010 10:13:27
od tombajkr
Jasne, ja vim jak to funguje:) Ale jsem spis zvyklej na spunty ktery maj na konci drazku na sroubovak a ty staci otocit a kolik se odjisti a pak vytahnu ten spunt, jenze tady je to jaksi natvrdo a zadna drazka, nic a jeste ke vsemu na kolik shora nemuzu zatlacit protoze tomu brani plast, zkratka neni tam vubec misto a prostor jak na nej zatlacit, musi tam bejt jeste jinej figl, jak ho ten kolik uvolnit.

Napsal: sob dub 10, 2010 11:38:53
od Pepa
Tak já tam mám špunty, který z venku zatlačím uprostřed a tím to odjistím. Je to jako ty na šroubovák, akorát ten střed je zatlačovanej a ne vytahovanej. Nahoď fotku, jestli máš ty samý.

Napsal: sob dub 10, 2010 17:21:52
od tombajkr

Kód: Vybrat vše

http://i40.tinypic.com/ajt0cw.jpg

Kód: Vybrat vše

http://i41.tinypic.com/24czfa8.jpg

Kód: Vybrat vše

http://i42.tinypic.com/298m5t.jpg

Napsal: sob dub 10, 2010 17:35:44
od George_10
Jsou to standardní vymačkávací "špunty" - takže jak psal Pepa - zatlač na ten střed, kolík se pohne a odjistí ten "špunt"... :wink:

Napsal: sob dub 10, 2010 17:41:14
od George_10
tombajkr píše:a jeste ke vsemu na kolik shora nemuzu zatlacit protoze tomu brani plast

Ten plast je kolík :wink:

Napsal: sob dub 10, 2010 18:26:15
od tombajkr
ne tim plastem jsem opravdu nemyslel samotny kolik, ale plast podsedadlaku, ze na nej shora nelze zatlacit(na kolik), nevedel jsem ze staci zatlacit ze zdola, tak to je potom v pohode. Jdu teda na pul odstrojit cely moto kvuli jednomu pos* blinkru:))