Stránka 1 z 2

ZRX1200R proste nejejde jak ma

Napsal: sob bře 20, 2010 18:38:04
od tequila
Zadar lidi . Tak uz vazne nevim co s tim. Porad mi to jde jen na 3 valce. Uz jsem dal na radu abych vymenil svicky.
Tak jsem to dnes uspesne udelal. mel jsem fakt radost a stejne brblala porad jen na 3. valec bezi ale ma mensi teplotu
nez ostatni. Poradte nekdo co stim. bojim se toho ze budu muset vyndat karburatory. V tom se fakt nevyznam.Diky

Napsal: sob bře 20, 2010 19:19:59
od MajaZRX
Ještě prověř káblíky na svíčky.Já s tímto problémem laboroval dlouhou dobu na Zephyrovi,všichni dělali všechno možné až jsem nakonec objevil,že některý ty měděný dráty co jsou schovaný pod bužírkou vůbec nešli do fajfky na svíčky.Dal jsem nový a byl klid.

Napsal: sob bře 20, 2010 19:57:52
od zdenek
hmmm vypada to na zacpanou trysku...
ma nejakej vyznam foukat do diry co je k odkalovaní karbcu? nevim, ale na ceste par set kilaku od baraku sem to tak provedl plus naliti nejakyho sraku z benzinky na cisteni karburatoru a po ujeti par kilaku se chytla.
jinak ty karbece sem nasazoval jednou a dekuji pekne, nejhorsi je nasadit priruby od erboxu, to je fakt mazec, delali sme to ve trech lidech, kazdej ruzne poohybany draty a ruzny peany... no dobrodruzstvi asi na hodinu :lol: ale jde to.
btw.ceka me vymena plynovych lanek takze si to zvopaaknem pac pochybuju ze bez sundani to pujde :wink:

Napsal: sob bře 20, 2010 20:10:53
od milda
No vidíš,na ty kablíky jsem nevzpoměl,jak jsme spolu mluvili.

Každopádně fajfky na svíčkách a v krytu ventilů dost drží,takže může dojít i k povytažení kbelu z fajfky,ev.oxidaci....prostě to pak nejni ono.

Já jsem to pořešil tím,že jsem kabely u fajfek cca.o 5mm zkrátil a opět napevno natočil do fajfek.
Tuhle "banalitu "určitě zkontroluj!!!

Napsal: sob bře 20, 2010 22:06:00
od tequila
Ale zase je mi divny ze to jiskru hazi kdyz jsem je mel venku.jak to myslis tildo ze si je skracoval? Myslis jenom tu gumu co doleha dolu na tu patici ke svicce?JA se bojim ze letos asi nevyjedu. :?

Napsal: ned bře 21, 2010 00:27:03
od milda
tequila píše:Ale zase je mi divny ze to jiskru hazi kdyz jsem je mel venku.jak to myslis tildo ze si je skracoval? Myslis jenom tu gumu co doleha dolu na tu patici ke svicce?JA se bojim ze letos asi nevyjedu. :?
Ne ne!! Jak máš tu celou dlouhou fajfku(možná se tomu už říká jinak),tak do ní vede kabel.V tom místě , kde je zasunutý(ne u svíčky,ale z druhé strany v za provozu až nad krytem ventilů) je uvnitř fajfky trn se závitem a ten je natočený v kabelu,kde je narvanej mezi drátky,jenž v kabelu vedou...Konec kabelu jsem zkrátil a tím odstranil zoxidovaný a už uvolněný konec kabelu,znova natočil a vše je nafest-proud může fajn dobře procházet ke svíčce.
Asi to popisuju blbě,možná ti někdo nahodí nějaký ilustrační foto nebo schéma....

Pokud by to tím nebylo,tak už asi jen ty karbce...

Napsal: ned bře 21, 2010 08:59:10
od Pavel ZRX
tequila píše:Ale zase je mi divny ze to jiskru hazi kdyz jsem je mel venku.jak to myslis tildo ze si je skracoval? Myslis jenom tu gumu co doleha dolu na tu patici ke svicce?JA se bojim ze letos asi nevyjedu. :?
Zavolej mě, snad ti poradím. Tel. máš v PM.

Napsal: ned bře 21, 2010 17:56:52
od ZRX 1984
Zkusil bych to profouknutí, já mám teda probuzíno, letos jsem ani nevybil baterku a taky z kraje na tři, pak jsem to jel projet až se to ohřálo, furt to nějak odspodu se dusilo, tak jsme ho na dvojku dostal do omezovače, dal jsem za tři a jak když vedle Tebe někdo vystřelí, rána jak z děla a všechno OK, byla to určitě nějaká sračka v karbci....

Napsal: ned bře 21, 2010 18:37:25
od tequila
hezky. hezky. Nevim jestli mam zrovna tohle zkouset.Bojim se abych mu nic neudelaLprece jen nemam na novej motor
:D . Jo mildo , zkusim jeste prohodit dva kabely mezi sebou a kdyz to bude delat stejne tak to asi v kabelech nebude ze?
jinak jestli se muzu zeptat kolik te vysel udelt ten karbec na dynojetu a ty kn kovy filtry k tomu?Premyslim prave o tom ze kdyz uz by musel ven tak aby se to udelalo. protoze priste kdyby se stalo neco podobneho tak at si to dokazu udelat sam. Mluvil jsem jinak s Pavlem
(timto mu dekuji) A ten mi jeste poradil abych ho zkusil jeste vypustit a proplacnout tak k tomu se snad dostanu v tydnu. Tak dam vedet.

Napsal: ned bře 21, 2010 18:38:14
od tequila
Kdyz nad tim premejslim . Seky ty si vazne jak malej :D

Napsal: ned bře 21, 2010 19:11:34
od tequila
Jinak jeste jedna vec . je mi jasny ze co clovek to ruzny nazor ale pred cvili jsem mluvil s mym mechanikem.
(podotykam ze motorky dela skoro 19 let) a ten mi rekl, ze pokud tam budu chtit ty knka dat tak at si uvedomim
ze je to na ukor mototory. maji sice vetsi propustnost ale spolu s tim se dostava do motorzu mnohem vice jemneho
prachu , ktery nezvladnou prefiltrovat. proto bych se na to chtel zeptat vas, jako lidi kteri to mate namontovane a nebo
s tim mate nejake zkusenosti.

Napsal: ned bře 21, 2010 20:27:34
od ZRX 1984
tequila píše:Jinak jeste jedna vec . je mi jasny ze co clovek to ruzny nazor ale pred cvili jsem mluvil s mym mechanikem.
(podotykam ze motorky dela skoro 19 let) a ten mi rekl, ze pokud tam budu chtit ty knka dat tak at si uvedomim
ze je to na ukor mototory. maji sice vetsi propustnost ale spolu s tim se dostava do motorzu mnohem vice jemneho
prachu , ktery nezvladnou prefiltrovat. proto bych se na to chtel zeptat vas, jako lidi kteri to mate namontovane a nebo
s tim mate nejake zkusenosti.
NERAD BYCH PODCEŇOVAL TVÉHO MECHANIKA, ALE SPÍŠ VĚC NÁZORU.

Jinak jako malej :-) :-) Když to před zimou normálně jelo a teďka ne, tak je to jen o bordelu v karbcích......

Napsal: ned bře 21, 2010 20:40:39
od Jirka_Z
No mezi nama ja mam podobnej nazor, filtr je vic propustnej a nejmensi prach muze projit, ale "uskodit" motoru to muze podle me jenom za moc a moc kilometru, nevim mozna se pletu - je to muj nazor.
Jinak souhlasim se Sekym, kdyz to jelo a nic se s tim nedelalo, tak je (byl) na 99% jenom bordel v karburatoru nebo neco podobneho, poradne ji protahnout, je potreba, motor je na to delanej, kdyz je to zahraty jak ma byt (voda i olej) tak je motor pripraven na plnej vykon... ;)

Napsal: ned bře 21, 2010 20:47:13
od ZRX 1984
Jirka_Z píše:No mezi nama ja mam podobnej nazor, filtr je vic propustnej a nejmensi prach muze projit, ale "uskodit" motoru to muze podle me jenom za moc a moc kilometru, nevim mozna se pletu - je to muj nazor.
Jinak souhlasim se Sekym, kdyz to jelo a nic se s tim nedelalo, tak je (byl) na 99% jenom bordel v karburatoru nebo neco podobneho, poradne ji protahnout, je potreba, motor je na to delanej, kdyz je to zahraty jak ma byt (voda i olej) tak je motor pripraven na plnej vykon... ;)
no a hlavně to prostě kurva jede a táhne to, paráda paráda. Dáš za 2 a pěkně pomalu otáčíš plynem a užíváš si ten zátah :-)

Proto se ty KN napouštej tou fialovou sračkou aby byly pořád vlhký a lepil se na to ten jemný prach. Kuba to třeba moc nedělal, ale Milda, to má v merku :-)

Napsal: ned bře 21, 2010 22:00:13
od tequila
Jasny chapu.No dobra uvidime co se bude dit. udu prubezne informovat , jetli o to nekdo stoji. :D Jestli ne tak taky :D :D :D