Dotaz ohledně ZX-9R

a taky vejfuky, brzdy, gumy a jiný drobnosti...
Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9295
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » úte bře 16, 2010 10:47:51

Stan.in píše:"pozlatko" je co?
"navrh huj, uvnitr fuj"
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5043
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » úte bře 16, 2010 11:49:40

tak jsem napnutej, jak to dopadlo...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Stan.in
Příspěvky: 13
Registrován: ned bře 14, 2010 17:16:32
Bydliště: Brno, Pardubice

Příspěvek od Stan.in » úte bře 16, 2010 15:04:11

Jedu pro ní až ve čtvrtek. Tak doufám, že v ní nebude nějaká krpa a chvilku mi vydrží :)

Stan.in
Příspěvky: 13
Registrován: ned bře 14, 2010 17:16:32
Bydliště: Brno, Pardubice

Příspěvek od Stan.in » pát bře 19, 2010 07:05:52

Tak jsem včera lítal a zatím dobrý ;-) Jen ta absence palivoměru oproti ZZRku je docela změna. Došel mi benzín uprostřed města :-) Ale naštěstí je tam ten přepínač na rezervu.
Jinak ta motorka je asi po fanatikovi a ne položená. Rok výroby je opravdu 2000 a provoz 2001, takže lak sedí. Ta nastříkaná šachovnice na spodku je udělaná profesionálně. Krom výše zmíněných úprav (laďák apod.) to má ještě upravené trysky, tak je prý ostřejší. Ani za mák nevím, o co jde. Nejsem fanda tohohle tuningu, tak jen doufám, že mi to nedokurv* motor a nezvýší spotřebu. Nevíte, o co může jít? Snad se to dá kdyžtak vrátit zpátky..

Uživatelský avatar
MICHALIS TSIOLAS
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2138
Registrován: pon zář 25, 2006 07:34:48
Bydliště: Atheny

Příspěvek od MICHALIS TSIOLAS » pát bře 19, 2010 09:44:39

Ostřejší vačka byla u favoušů a dělala víc koníků, já měl i leštěnou hlavu a ventily a auto mělo z původních 55 kobyl 75. S motorem nebyl žádný problém, favouš měl do demolizující bouračky nalítáno přes 300 000 km, jednalo se o jednoho z prvních komunistických favoušů. Domnívám se, že ostřejší trysky jsou něco obdobného u vstřikování. Absenci palivoměru jsem u motorky řešil tím, že jsem si empiricky zjistil kolik km najedu bez zapnutí rezervy a pak jsem bral pokaždé plnou a nuloval počítač kilometrů. :idea: :wink: Jo a hooooodně spokojený kilometrů :!:
všechno je jinak! VN1500 DRIFTER '02 o τρελός
CKC#305

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5043
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » pát bře 19, 2010 12:10:10

hezký a pravdivý :D tedy u vaček

ale trysky budou větší, ppod sada Dynojet, a to slouží jednak k navýšení výkonu (pakliže je řádně seřízeno a sada kmpletní) a taky mění průběh výkonu. Životnost motoru to neovlivní, bo ten výkon mimo okruh stejně nevyužiješ, a spotřeba bude podle stylu jízdy, takže těžko říct... já s devítkou umím pod 5 litrů, ale taky přes osm... Jo, a vracet to zpět je podle mě zbytečný, pokud nemáš origo osazení, utratíš pytel peněz a rozdíl prakticky nepoznáš :wink:
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Stan.in
Příspěvky: 13
Registrován: ned bře 14, 2010 17:16:32
Bydliště: Brno, Pardubice

Příspěvek od Stan.in » pát bře 19, 2010 12:57:24

OK, já jen, že se v tomhle vůbec nevyznám a nerad bych, aby trpěl motor. Pokud je to tak, tak je to v pohodě. Jinak co jsem četl jinde, tak by se spotřeba neměla zvýšit o moc.

Uživatelský avatar
xstanleyd
Příspěvky: 11
Registrován: úte úno 16, 2010 22:13:40

Příspěvek od xstanleyd » pon bře 29, 2010 21:46:39

čauvec...hele,ty polepy neřeš...tyhle japončíci to mají v originalu!!!Na nádrži polepy zalakované a na plastech bez laku....

Odpovědět