"navrh huj, uvnitr fuj"Stan.in píše:"pozlatko" je co?
Dotaz ohledně ZX-9R
Tak jsem včera lítal a zatím dobrý Jen ta absence palivoměru oproti ZZRku je docela změna. Došel mi benzín uprostřed města Ale naštěstí je tam ten přepínač na rezervu.
Jinak ta motorka je asi po fanatikovi a ne položená. Rok výroby je opravdu 2000 a provoz 2001, takže lak sedí. Ta nastříkaná šachovnice na spodku je udělaná profesionálně. Krom výše zmíněných úprav (laďák apod.) to má ještě upravené trysky, tak je prý ostřejší. Ani za mák nevím, o co jde. Nejsem fanda tohohle tuningu, tak jen doufám, že mi to nedokurv* motor a nezvýší spotřebu. Nevíte, o co může jít? Snad se to dá kdyžtak vrátit zpátky..
Jinak ta motorka je asi po fanatikovi a ne položená. Rok výroby je opravdu 2000 a provoz 2001, takže lak sedí. Ta nastříkaná šachovnice na spodku je udělaná profesionálně. Krom výše zmíněných úprav (laďák apod.) to má ještě upravené trysky, tak je prý ostřejší. Ani za mák nevím, o co jde. Nejsem fanda tohohle tuningu, tak jen doufám, že mi to nedokurv* motor a nezvýší spotřebu. Nevíte, o co může jít? Snad se to dá kdyžtak vrátit zpátky..
- MICHALIS TSIOLAS
- Ghostrider
- Příspěvky: 2138
- Registrován: pon zář 25, 2006 07:34:48
- Bydliště: Atheny
Ostřejší vačka byla u favoušů a dělala víc koníků, já měl i leštěnou hlavu a ventily a auto mělo z původních 55 kobyl 75. S motorem nebyl žádný problém, favouš měl do demolizující bouračky nalítáno přes 300 000 km, jednalo se o jednoho z prvních komunistických favoušů. Domnívám se, že ostřejší trysky jsou něco obdobného u vstřikování. Absenci palivoměru jsem u motorky řešil tím, že jsem si empiricky zjistil kolik km najedu bez zapnutí rezervy a pak jsem bral pokaždé plnou a nuloval počítač kilometrů. Jo a hooooodně spokojený kilometrů
všechno je jinak! VN1500 DRIFTER '02 o τρελός
CKC#305
CKC#305
hezký a pravdivý tedy u vaček
ale trysky budou větší, ppod sada Dynojet, a to slouží jednak k navýšení výkonu (pakliže je řádně seřízeno a sada kmpletní) a taky mění průběh výkonu. Životnost motoru to neovlivní, bo ten výkon mimo okruh stejně nevyužiješ, a spotřeba bude podle stylu jízdy, takže těžko říct... já s devítkou umím pod 5 litrů, ale taky přes osm... Jo, a vracet to zpět je podle mě zbytečný, pokud nemáš origo osazení, utratíš pytel peněz a rozdíl prakticky nepoznáš
ale trysky budou větší, ppod sada Dynojet, a to slouží jednak k navýšení výkonu (pakliže je řádně seřízeno a sada kmpletní) a taky mění průběh výkonu. Životnost motoru to neovlivní, bo ten výkon mimo okruh stejně nevyužiješ, a spotřeba bude podle stylu jízdy, takže těžko říct... já s devítkou umím pod 5 litrů, ale taky přes osm... Jo, a vracet to zpět je podle mě zbytečný, pokud nemáš origo osazení, utratíš pytel peněz a rozdíl prakticky nepoznáš
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*