Stránka 1 z 2
ZRX výměna oleje v přední vidlici
Napsal: čtv bře 04, 2010 21:29:43
od blackbiker
Pokud si někdo z majitelů tohoto stroje dělal výměnu oleje v přední vidlici sám, tak bych ho rád poprosil o stručný návod.
Napsal: čtv bře 04, 2010 23:26:53
od KankX
nebylo to uz nekde ve vlakne ZRX? ... myslim ze uz se to tu probiralo, ale na hledani tedy nemam moc casu

Napsal: čtv bře 04, 2010 23:36:08
od Pavel ZRX
To se už řešilo, každopádně trubky ven, povolit horní matici, zespodu imbus, vypustit olej, sejmout prachovku, vyjmout zajišťovací segrovku, vyklepnout pohybem trubky gufero a rozabrat. Vše vymít (nejvíc bordelu je pod spodním seřiz. šroubem), při montáži mazat olejíkem, hlavně nový gufero, zkontrolovat vůli v pouzdrech, nalít olej SAE 10 W cca 480ml a zase složit

.
Napsal: pát bře 05, 2010 06:48:35
od Maverick
Pavel ZRX píše:To se už řešilo, každopádně trubky ven, povolit horní matici, zespodu imbus, vypustit olej, sejmout prachovku, vyjmout zajišťovací segrovku, vyklepnout pohybem trubky gufero a rozabrat. Vše vymít (nejvíc bordelu je pod spodním seřiz. šroubem), při montáži mazat olejíkem, hlavně nový gufero, zkontrolovat vůli v pouzdrech, nalít olej SAE 10 W cca 480ml a zase složit

.
Tomu říkám rada

Napsal: pát bře 05, 2010 07:54:45
od blackbiker
Pavel ZRX píše:To se už řešilo, každopádně trubky ven, povolit horní matici, zespodu imbus, vypustit olej, sejmout prachovku, vyjmout zajišťovací segrovku, vyklepnout pohybem trubky gufero a rozabrat. Vše vymít (nejvíc bordelu je pod spodním seřiz. šroubem), při montáži mazat olejíkem, hlavně nový gufero, zkontrolovat vůli v pouzdrech, nalít olej SAE 10 W cca 480ml a zase složit

.
Děkuji

Napsal: ned bře 07, 2010 16:20:33
od blackbiker
pro zajímavost, třeba to někdy někomu pomůže

Napsal: ned bře 07, 2010 16:58:39
od ZRX 1984
Tak už vím co budu dělat příští zimu, ano budou to šavle, neseženu-li finanče zajímavé USD, ale to by byl skok od origoše nevím nevím, ale jsou krásný...
Blackbiker: Jsi opravdu pečlivej, pěkně pěkně si to udělal vyčistil, já budu ještě potřebovat stříknout ty černý spodky na černo, ikdyž dát do do zlata kdo-ví jak by to vypadalo...
Napsal: ned bře 07, 2010 17:11:46
od milda
Pěkný Martine!
Jako na vojně se samopalem!!
Zborka a rozborka.....
Napsal: ned bře 07, 2010 17:34:15
od Teamgreen
Hned jsem si obrázek uložil, jako mnoho dalších od Blackbikera
Napsal: ned bře 07, 2010 17:48:50
od MMKS
uložil taky, ale bude mi k prdu, na mě je tam asi o 15 součástek víc, než bych zvládl smontovat zase dohromady
Napsal: ned bře 07, 2010 18:36:24
od MARTY
Pavel ZRX píše:To se už řešilo, každopádně trubky ven, povolit horní matici, zespodu imbus, vypustit olej, sejmout prachovku, vyjmout zajišťovací segrovku, vyklepnout pohybem trubky gufero a rozabrat. Vše vymít (nejvíc bordelu je pod spodním seřiz. šroubem), při montáži mazat olejíkem, hlavně nový gufero, zkontrolovat vůli v pouzdrech, nalít olej SAE 10 W cca 480ml a zase složit

.
jestli jsi tohle vysypal z rukavu tak uz verim ze si umis sam vymenit pichle kolo na aute skoda 120...

Napsal: ned bře 07, 2010 18:44:26
od KankX
krasny obrazek... to by bylo poprve co by snad ani nic nezbylo

Napsal: ned bře 07, 2010 20:43:30
od blackbiker
malé doplnění pro kompletaci vidlice

Napsal: ned bře 07, 2010 21:06:53
od MARTY
ty ses neskutecny....profik...fakt...a mas nejkrasnejsi masinu

Napsal: ned bře 07, 2010 21:55:58
od Marek.
Čau dotaz-nestačí prostě vyměnit olej bez výměny gufer pokud netečou?Hodlám se dotoho pustit a laboruju jestli objednat gufera a ty kroužky audělat to koplet nebo to odfláknout jen tím olejem když tlumiče fungujou dobře .díky