Stránka 1 z 1
seřizeni spojky na KLR 600
Napsal: úte srp 15, 2006 21:12:56
od maco
Ahoj potřeboval bych poradit jak na seštelovani spojky vypina mi uplně na hoře,a kolik je minimalni tlouštka spojkoveho obloženi.Zkoušel sem to štelovat šroubem co je na lanku u vypinaci paky a pořad to same diky za rady tipy
Napsal: úte srp 15, 2006 22:05:57
od dworakmirek
nechci tě strašit,ale vypadá to na novy lamely cca 2000,- prokluzuje ???
Napsal: úte srp 15, 2006 22:13:08
od maco
ne ještě neprokluzuje kolik by meli mit asi ty lamely?
Napsal: úte srp 15, 2006 22:18:00
od dworakmirek
no čéče to nevím,podívám se do manualu ale tam to asi nebude, ony ty lamely vypadaj dobře ale každá má pryč třeba jenom desetinu a ve finále to dá nějakej ten milimetr a je problem

Napsal: úte srp 15, 2006 22:22:20
od maco
když skratim delku lanovodu u vypinaci paky tak bych měl snižit i zaběr spojkove pačky ne
Napsal: úte srp 15, 2006 22:35:08
od dworakmirek
tak velikost,nebo šířka má být 2,8mm no kdyš uděláš větší vůli na lanku tak se ti to posune,ale nadruhou stranu ti potom muže spojka unášet a můžeš mít problem dát neutrál
Napsal: stř srp 16, 2006 06:49:01
od NRG
Nemáš tam ještě jeden seřizovací šroub u víka spojky?
Napsal: stř srp 16, 2006 14:56:54
od maco
no je nejaky šroub pod hřideli u vypinaci paky na tom deklu tim se to taky da štelovat?

nemate nekdo odkaz na manual na kawasaki klr 600 v angličtině německy mam ale je mi naprd ve slovniku toho spoustu neni a anglicky trochu umim

Napsal: stř srp 16, 2006 15:13:44
od NRG
No nevím jak na KLR, ale třeba na Suze GS 500E jsem měl právě seřizovací šroub i na víku spojky a mám dojem, že podle manuálu napřed doporučovali seřizovat tímhle šroubem a až byl na doraz, tak teprve šroubem na řídítkách. Ale ono je to asi jedno.
klr 600 spojka
Napsal: úte zář 12, 2006 20:31:07
od zaky
Chtěl bych se zeptat, kolik oleje má v té spojce bejt a jakej, dneska sem do toho koukal tim otvorem a žádnej sem neviděl ani při naklonění. Mam klr 600 chvilku a moc toho nevim. diky.
Napsal: úte zář 12, 2006 21:26:32
od dworakmirek
a jéje až tak ?? tak k tomu oleju motor má společnou nápln ze vším,je to tam cc 2,5litru a kontroluje se okýnkem na boku karteru a musí být minimálně v polovine při rovně dané motorce, o nic víc se nemusiš statat ohledne hladiny oleje

Napsal: úte zář 12, 2006 21:36:18
od zaky
tak to je v pohodě, ja tam koukal tim otvorem s umělohmotnou zátkou nahoře na spojce, jinak to skleněný okýnko dole mam prasklý a trošku to rosí , no snad to vydrží.
Napsal: úte zář 12, 2006 22:18:49
od dworakmirek
z vrsku maximálně uvidíš trochu na lamely ale olej tam neuvidíš, no to sklo mám maštestí celé tak sem rád,jina knevím jak to opravit, třeba to jde nějak vytočit z druhé strany,jeslti tam není zalepené a zalisované
|Spojka
Napsal: stř zář 13, 2006 15:39:48
od Anti
Několik upřesňujících informací.Spojka se šteluje jen na lanku,šroub jen aretuje vypínací kolík.Jediné seřízení je na udržování vůle páčky.Síla obložení je cca tech 2,7mm.Jiný než ten debilní německý manuál není k mání.Je sice problém z toho něco dostat (fuj němčina),ale je tam všechno.Taky tam je,že u klr 600 je olejová náplň 2l při výměně i filtru,bez filtru 1,7l.Rozdíl v okýnku je cca půl litru,tudíž hladina celkem rychle mizí..