Stránka 1 z 1
Alternátor
Napsal: ned led 24, 2010 12:10:39
od Patrick
Na levé straně motoru v alternátoru mám olej to asi nebude to pravé jestli se napletu, nebo jo?
Napsal: ned led 24, 2010 12:18:53
od farmář
olej v alternátoru nikdy není to pravé jestli se nepletu

Napsal: ned led 24, 2010 13:01:45
od MICHALIS TSIOLAS
ne, nepleteš
Napsal: ned led 24, 2010 13:06:41
od Patrick
on mě trochu zmátl ten odlehčený(dutý) šroub co drží rotor, proto sem se radši(blbě) zeptal.
Napsal: ned led 24, 2010 13:46:30
od Dak
Napsal: ned led 24, 2010 13:53:15
od Patrick
Takže má tam být olej

na levé straně pod víkem jak sou cívky a rotor , Dak píše že jo kluci před ním že ne tak teď sem z toho v pasti

Napsal: ned led 24, 2010 16:48:48
od Zubr
Dak má pravdu, altík je skutečně v oleji. Má to svoje výhody, je tím olejem chlazený, takže může být celkově menší a je přímo na klice, takže odpadá zpřevodování někam za motor. Ale nevýhodou je, že zvětšuje šířku motoru a je první na ráně při pádu na levou stranu.

Napsal: ned led 24, 2010 16:58:48
od Patrick
Tak jo, já jen ať neřeším něco co je správně. Já to teda přetěsním ať mě to neprosakuje ven a mělo by to být OK.
Napsal: stř led 27, 2010 17:50:29
od mateszr7
pokud se nemýlím, má to tak víc motorek, zx9, h.vtr, apd. suzuki zase snimač ot. na klice
Napsal: čtv led 28, 2010 09:03:26
od MICHALIS TSIOLAS
Tak to čumím

Napsal: čtv led 28, 2010 12:16:44
od Dak
MICHALIS TSIOLAS píše:
Tak to čumím

Néni proč valit bulvy. Akorát si dat pozor při výměně těsnění na dráty, aby sa nepřetrhly.
Napsal: čtv led 28, 2010 17:55:32
od Patrick
Na dráty dám pozor nejsu blbý(první den

)