Stránka 4 z 6

Napsal: úte bře 02, 2010 16:56:44
od Zubr
KankX píše:hele Zubr ma tu devitku uz nejakej ten rok doma... myslim ze neni misto ktere by na ni nerozebral, takze to co ti tady pise, tomu muzes 100% verit... proste tam bude nekde nejaky problem a ten to chce najit, az ti to pojede normalne tak jak ma devitka bez naporoveho sani jet, muzes laborovat dal aby to jelo jeste lip...

Díky, ale taky nemusím mít 100% pravdu. :lol: Ono se to těžko radí po netu, když nemůžeš být přímo u toho. Tomast33 je až moc přesvědčen o své pravdě. Možná ji má, ale já tomu nevěřím.

Problém je v tom, že měl celou motku rozebranou na prvočinitele a dělalo se úplně všecko a těch problémů může být spousta.
Tak například:palivová pumpa nepodává benzín,
-relé palivového čerpadla (třeba ho zapomněl namontovat) ,
-taková hloupost např. odvětrání nádrže může být ucpaný od lakování nádrže,
-ucpané trysky v karburátoru díky kalu z rozloženého benzínu,
-kdyby měl špatně nasazené karburátory, tak by to zřejmě zjistily na seřízení podtlaků,
-vzduchový filtr má zásadní vliv na bohatost směsi a na to jak ta motka pojede(to není jako papírák, který stačí namontovat a 12 tisíc km se ho nemusíš všímat)
-nevím co všecko se dělalo na motoru (ventily a časování rozvodů)
-v karburátorech můžou být již stářím zpuchřelé membrány na podtlakových šoupátkách,


Je toho dost na co se zaměřit, ale nikdy to nespraví laděním směsi v karburátorech, to je hloupost.

Napsal: úte bře 02, 2010 17:02:17
od Zubr
MMKS píše:co jsem tady zatím přečetl, tak kdyby mě něco Zubr napsal do technického fora, tak nic nezjišťuju, pokorně srazím paty, svěsím ramena, a jdu provést.
Uznej sám, co může mít náporové sání společného s výkonem motoru při stání? A co může šroub na štelování volnoběhu společného s výkonem motoru ve vyšších točkách?
Díky za podporu. :lol: :lol: :lol:

Napsal: úte bře 02, 2010 20:31:26
od Tomast33
Tak jsem rozebral karburátory. Hlavní trysky strašně zasrané nějakým šlemem.
Plovákové komory taky. Ventily na plováku zalepené. Nevím od čeho to bylo.
Jen jsem si nějak při tom čištění přeházel trysky a nevím kam která patří. Jsou tam dvě a dvě jiné.
Kam která patří ????

Napsal: úte bře 02, 2010 20:55:50
od misak39
Tomast33 píše:Tak jsem rozebral karburátory. Hlavní trysky strašně zasrané nějakým šlemem.
Plovákové komory taky. Ventily na plováku zalepené. Nevím od čeho to bylo.
Jen jsem si nějak při tom čištění přeházel trysky a nevím kam která patří. Jsou tam dvě a dvě jiné.
Kam která patří ????
podívej se na schema na partsdepotu, tam to zjistíš, z hlavy to taky nevím :cry:

Napsal: úte bře 02, 2010 21:04:04
od Zubr
Já to taky z hlavy nevím. Na to musíš dávat pozor.

Napsal: úte bře 02, 2010 21:07:49
od Zubr
Ten šlem je rozklad benzínu, tím jak se z něho odpařují těkavé složky. Proto je dobré před delším odstavení motorky vypustit plovákové komory. :wink:

Napsal: úte bře 02, 2010 21:30:22
od Zubr
Podle obrázků, těch vstupů do sání, bude ještě problém s náporem do sání, asi budeš muset předělat ty vstupy někam za rám, ale o tom bude další pohádka. :lol: :lol: :lol:

Napsal: stř bře 03, 2010 06:21:46
od ZRX 1984
Zubr a MIšák, by si mohli otevřít motoservis a já bych byl první kdo by jim dal motku na servis. Krásně se čte něco o čem nevím skoro nic, jen to tady hltám, když by mě potkalo něco podobného, abych měl aspoň tušáka kde a co :-) :-)

Napsal: stř bře 03, 2010 07:47:20
od Tomast33
Zubr píše:Podle obrázků, těch vstupů do sání, bude ještě problém s náporem do sání, asi budeš muset předělat ty vstupy někam za rám, ale o tom bude další pohádka. :lol: :lol: :lol:
Myslíš,že to bude takhle jako tlačit nápor moc,nebo proč ????

Napsal: stř bře 03, 2010 15:53:35
od Zubr
No nejdřív to zkus projet a pak se uvidí. A k těm tryskám, našel jsem nějaký data k tvým karburátorům a rozdíly jsou jen na jehlových tryskách na kterých je našroubována tryska hlavní. Označení je H67T a H67U. Tak ta H67T se montuje na vnější karburátory 1 a 4 a ta H67U na vnitřní karb. 2 a 3. :wink:

Napsal: stř bře 03, 2010 16:21:15
od Tomast33
JOOOOOOO dneska jsem to taky zjistil. Ty s víc dírkama patří na 1 a 4.
Jdu to složit a možná to i vyzkouším.
Díky

Napsal: stř bře 03, 2010 20:06:00
od misak39
Tomast33 píše:JOOOOOOO dneska jsem to taky zjistil. Ty s víc dírkama patří na 1 a 4.
Jdu to složit a možná to i vyzkouším.
Díky
jsme napnutý :D ale určitě to už pojede...

Napsal: stř bře 03, 2010 20:54:12
od Tomast33
Vyměnil jsem palivák a vyčistil karbce.
Jede jak pila :lol: :lol: :lol:
Na místě jde do omezovače až šlehají plameny z výfuku.
Při jízdě tahá,necuká, super!!!!!

Všem moc děkuji za rady.

Napsal: stř bře 03, 2010 21:01:56
od Tomast33
Ještě jeden dotaz.
Zdá se mi,že hodně pomalu klesají otáčky.
Lanka nedrhnou.

Napsal: stř bře 03, 2010 21:41:50
od Jirka_Z
U jawky mi pomalu klesaly otacky kdyz si "prisavala vedle" pres gufero, ale to je prece jenom 2takt a 50let starej motor :oops: