a taky vejfuky, brzdy, gumy a jiný drobnosti...
-
misak39
- Ghostrider
- Příspěvky: 5043
- Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
- Bydliště: Králíky
Příspěvek
od misak39 » stř bře 03, 2010 23:41:36
pod karbecama je lišta, která ovládá klapky, zkoukni jestli nevázne ( vrací ji pérko, tak jestli je správně uchycený, event nejsou zatuhlý nebo zarezlý čepy uchycení lišty)
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
-
muWme
- Easy slider
- Příspěvky: 582
- Registrován: ned zář 13, 2009 20:09:33
- Bydliště: Praha (Lanškroun)
Příspěvek
od muWme » čtv bře 04, 2010 08:12:52
panove pred vsema smekam.. pred 20 lety sem dokazal tak maximalne sundat karbec u Jawy 50 ale na zasahy co tu popisujete bych si netroufl ani kdybych to mel kde delat...
CKC#1306
Gilera KZ 125 > Ninja ZX-9R 01 (2002) > Versys Green 09 (2011) > NIC
-
ZRX 1984
- Ghostrider
- Příspěvky: 9161
- Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
- Bydliště: Hradec Králové
Příspěvek
od ZRX 1984 » čtv bře 04, 2010 09:02:16
Pánové smekám. Jen koukám, že problémy se špatným benzínem u devítky nic neobvyklého viď Mišáku
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
-
Tomast33
- Easy rider
- Příspěvky: 108
- Registrován: úte říj 20, 2009 19:44:42
- Bydliště: Neznašov
Příspěvek
od Tomast33 » čtv bře 04, 2010 09:47:35
Mechanicky tam nic nedře ,ani nevázne.
ZX9-R r.v. 94 předělaná na naháče
-
misak39
- Ghostrider
- Příspěvky: 5043
- Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
- Bydliště: Králíky
Příspěvek
od misak39 » čtv bře 04, 2010 09:49:38
ZRX 1984 píše:Pánové smekám. Jen koukám, že problémy se špatným benzínem u devítky nic neobvyklého viď Mišáku
to se právě pozná kvalitka-nesežere žádnej bordel
to víš, komunistickej výcvik, všechno se dělalo doma
Naposledy upravil(a)
misak39 dne čtv bře 04, 2010 09:55:36, celkem upraveno 1 x.
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
-
misak39
- Ghostrider
- Příspěvky: 5043
- Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
- Bydliště: Králíky
Příspěvek
od misak39 » čtv bře 04, 2010 09:53:35
Tomast33 píše:Mechanicky tam nic nedře ,ani nevázne.
musej někde váznout klapky-to musí jít volně a je to vidět, hledal bych závadu v tomhle... nebo je to vratný péro už vytahaný a tolik netáhne...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
-
ZRX 1984
- Ghostrider
- Příspěvky: 9161
- Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
- Bydliště: Hradec Králové
Příspěvek
od ZRX 1984 » čtv bře 04, 2010 10:15:35
Já bych na to chtěl mít aspoň čas a teplou garáž, třeba bych taky něco zkusil urob si sám
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
-
Zubr
- Ghostrider
- Příspěvky: 1079
- Registrován: pon úno 06, 2006 17:20:28
- Bydliště: Chomutov
Příspěvek
od Zubr » čtv bře 04, 2010 14:50:21
Tomast33 píše:Ještě jeden dotaz.
Zdá se mi,že hodně pomalu klesají otáčky.
Lanka nedrhnou.
Možná bude potřeba udělat znova podtlaky a nebo by mohli váznout podtlaková šoupátka. Možná by to spravila delší projížďka, přece jen je všechno po zimě zatuhlý.
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
-
Tomast33
- Easy rider
- Příspěvky: 108
- Registrován: úte říj 20, 2009 19:44:42
- Bydliště: Neznašov
Příspěvek
od Tomast33 » pát bře 05, 2010 10:37:29
To je jasný,počkám až bude tepleji a pořádně jí profouknu výfuk.
Jinak jsem radši včera vypustil plovákové komory,aby se situace neopakovala
ZX9-R r.v. 94 předělaná na naháče
-
Tomast33
- Easy rider
- Příspěvky: 108
- Registrován: úte říj 20, 2009 19:44:42
- Bydliště: Neznašov
Příspěvek
od Tomast33 » stř bře 17, 2010 20:33:52
Předělal jsem tlakování karburátorů. Myslím,že by to takhle mělo fungovat.
ZX9-R r.v. 94 předělaná na naháče
-
MSPACIL
- Babyrider
- Příspěvky: 45
- Registrován: stř zář 09, 2009 14:26:07
- Bydliště: Křelov
Příspěvek
od MSPACIL » čtv bře 18, 2010 08:49:38
Tomast33 píše:To je jasný,počkám až bude tepleji a pořádně jí profouknu výfuk.
Jinak jsem radši včera vypustil plovákové komory,aby se situace neopakovala
Asi to tady někde je ale nenašel jsem to.
Kde se vypouští ty komory?
Díky
ZX-6R, Když ji miluješ není co řešit.
-
Tomast33
- Easy rider
- Příspěvky: 108
- Registrován: úte říj 20, 2009 19:44:42
- Bydliště: Neznašov
Příspěvek
od Tomast33 » čtv bře 18, 2010 09:42:51
Zespoda je takový čudlík na každém karburátoru a má z boku šroubek na imbus asi č.3 (mívá takový trychtýřek z plastu).
Povolíš a vyteče benzín.
ZX9-R r.v. 94 předělaná na naháče
-
MSPACIL
- Babyrider
- Příspěvky: 45
- Registrován: stř zář 09, 2009 14:26:07
- Bydliště: Křelov
Příspěvek
od MSPACIL » čtv bře 18, 2010 09:46:51
Supr dík
ZX-6R, Když ji miluješ není co řešit.
-
nouvy86
- Příspěvky: 22
- Registrován: čtv úno 05, 2009 11:25:36
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od nouvy86 » čtv bře 18, 2010 18:38:01
Tomast33 píše:Předělal jsem tlakování karburátorů. Myslím,že by to takhle mělo fungovat.
sem na tebe zvědavej. jestli ti to bude šlapat tak to taky zkusim předělat.
ZX9R r.v. 99
-
Tomast33
- Easy rider
- Příspěvky: 108
- Registrován: úte říj 20, 2009 19:44:42
- Bydliště: Neznašov
Příspěvek
od Tomast33 » sob bře 20, 2010 13:10:35
Dneska první pěkná jízda. Asi 70km,bez nejmenšího problému. Motor jde za plynem a ani necukne.
Tzn. tlakovákí karburátorů takhle funguje.
ZX9-R r.v. 94 předělaná na naháče