ZX9R - sání na street
Ty jo jsi fakt kouzelník. Tak to je vidět, že znáš jen komerční srazy, na našich srazech to je trošku o něčem jiném, banda pohodová, je jasné, že se něco vypije ale pičoviny se nedělají a až na pár tichých vyjímek se chodí zavčasu spát, aby se mohlo druhý den výletovat, většinou rozděleno do více skupin, bo jezdí i méně zdatní, jako já a ty rychlejší jako je 90% klubu Ne určo se přijeď mrknout, myslím, že budeš překvapen i jak může vypadat motosraz Moc by mě ta Tvoje stavba zajímala, jednak pro to, že svezení na devítce mě učarovalo, a druhak, že to co jsi stvořil je fakt okulibé....
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Nazdar teoretici. Tak devitka mela vyvedenou jakousi malou hadicku skrz tu diru naporovyho sani nebo mezi nadrzi a ramem... ted nevim... ani nevim k cemu tahle vychytavka byla... jen vim, ze kdyz se ta hadicka prstem ucpala, tak moto i zdechla... takze tam asi zas tak uplne k nicemu nebyla Rekl bych ze to bylo asi to sani do karbcu, ale nepamatuju si to. Pepkovi (predchozimu majiteli) to takhle vyrobili kluci z MV2moto, na kery je tu na webu odkaz. Mozna si na toho pepkovyho streeta vzpomenou, celkem se na nem vyradili
ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
Pravda, pravda. Udělaná moc pěkně. Světlo z HD jí sluší.
Já se zrovna dneska dělal s novou maskou. Troška svařování plastů. Výsledek se mi moc nelíbí takže zítra zkusim ještě jednu. Ta maska co mám v profilu už tam neni. Loni sem se ZX9 jel Slovensko a napáchal tam pod sebe čočku z dukny a GSX-R 1000. Svítí to luxusně, ale musim to trošku zadeklovat. Výsledek sem pak nějak strčim až bude i v barvách.
ZX9R r.v. 99
Koukám, že si taky jihočech. Můžem se někdy sčuchnout a skouknout ty naše hambatý mršky.Tomast33 píše:Zdar,mám podobnou úpravu ZX9 na naháče,ale zatím jsem tohle neřešil. Myslím,že když to nechám bez těch trubek nic se nestane. Náporový tlak je do tak malého průměru a dlouhé hadice skoro nic. Mám položené pod airboxem je ty hadice s filtrama. tzn. nápor do airboxu není a do těch trubuček taky né. Tlaky jsou tedy vyrovnané.Podle mě vše OK. Max. to nebude mít ten správný výkon od 200km/h a to na naháči stejně nejezdím
ZX9R r.v. 99
Dneska byla první jízda a asi na tom sání něco bude.
Mašina mi jede super tak do 4tis. otáček a pak se dusí.
Ani na místě nejde vytočit víc jak do asi 6-7tis. ot a to byla ohřátá na 85 stupňů.
Nevíte někdo jak to udělat?
Zkusil jsem to napojit na ty trubičky a nechal jsem je pod airboxem. Zítra to zase projedu a uvidíme.
Pak dám vědět.
Mašina mi jede super tak do 4tis. otáček a pak se dusí.
Ani na místě nejde vytočit víc jak do asi 6-7tis. ot a to byla ohřátá na 85 stupňů.
Nevíte někdo jak to udělat?
Zkusil jsem to napojit na ty trubičky a nechal jsem je pod airboxem. Zítra to zase projedu a uvidíme.
Pak dám vědět.
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9290
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
jestli ti nejde vytocit ani na miste tak to asi nebude naporovym sanim... ze jo?Tomast33 píše:Dneska byla první jízda a asi na tom sání něco bude.
Mašina mi jede super tak do 4tis. otáček a pak se dusí.
Ani na místě nejde vytočit víc jak do asi 6-7tis. ot a to byla ohřátá na 85 stupňů.
Nevíte někdo jak to udělat?
Zkusil jsem to napojit na ty trubičky a nechal jsem je pod airboxem. Zítra to zase projedu a uvidíme.
Pak dám vědět.
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
- Jirka_Z
- Ghostrider
- Příspěvky: 4237
- Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Presne tak, KankX ma pravdu, pokud nejde vytocit na miste tak bude chyba bud sani (spinavej filr, nebo se neotviraj plne soupatka nebo neco podobneho) a nebo malo paliva... serizeni karburatoru na bohatost, vyska hladiny v karburatorech... atp.
(pokud teda uz nemas vstrik...)
(pokud teda uz nemas vstrik...)
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
Tak pánové to tlakování karburátorů je tam opravdu třeba,bez toho to nejede.
Dneska jsem udělal několik pokusů jak to předělat. Stačí do těch trubiček lehce fouknout a otáčky jdou nahoru.
Nakonec bylo nejlepší nechat ty hadičky (samotné fitry) ležet pod air boxem a přidat tomu na bohatosti směsi. Místo 1,5 otáčky na 2,15.
Tzn. že si to i při menším podtlaku v sání cucne potřebné množství benzínu.
Mašina jede najednou jako kráva.
Byl jsem z toho až vyděšený jak moc to jede.
Dneska jsem udělal několik pokusů jak to předělat. Stačí do těch trubiček lehce fouknout a otáčky jdou nahoru.
Nakonec bylo nejlepší nechat ty hadičky (samotné fitry) ležet pod air boxem a přidat tomu na bohatosti směsi. Místo 1,5 otáčky na 2,15.
Tzn. že si to i při menším podtlaku v sání cucne potřebné množství benzínu.
Mašina jede najednou jako kráva.
Byl jsem z toho až vyděšený jak moc to jede.
ZX9-R r.v. 94 předělaná na naháče
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9290
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
rekl bych ze byla jen blbe serizena... protoze na miste musi jit vytocit jako prd... navic naporove sani prida jen nejakeho toho konika az v opravdu velike rychlosti... pri mereni na brzde se take vykon meri dost casto bez zapojeni naporovenho sani a vykon je jen nepatrne mensi...Tomast33 píše:Tak pánové to tlakování karburátorů je tam opravdu třeba,bez toho to nejede.
Dneska jsem udělal několik pokusů jak to předělat. Stačí do těch trubiček lehce fouknout a otáčky jdou nahoru.
Nakonec bylo nejlepší nechat ty hadičky (samotné fitry) ležet pod air boxem a přidat tomu na bohatosti směsi. Místo 1,5 otáčky na 2,15.
Tzn. že si to i při menším podtlaku v sání cucne potřebné množství benzínu.
Mašina jede najednou jako kráva.
Byl jsem z toho až vyděšený jak moc to jede.
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
Bohatost byla seřízená dobře. 1,5 otáčky a teď to mám na 2,15.
Dělal jsem několik pokusů na místě i za jízdy.
Pokaždé byl airbox namontovaný,ale bez těch komor ,jen nátrubky u rámu.
1. Zapojení trubiček z karburátorů do airboxu.
Motor na volnoběh dobrý,ale při sebemenším dotyku plynu zdechnul.
2. Přidal jsem na ty hadičky ty trubičky z náporovéhu sání a nechal je v airboxu.
Motor zase na volnoběh dobrý,ale reakce na plyn ještě horší.
3.Hadičky jsem zapojil v celé původní délce i s trubičkama na konec a nechal je trčet ven z motorky.
Reakce na plyn byla jepší,ale tak do 3,5tis otáček. Pak se to dusilo. Zkusil jsem lehce fouknout asi z 30cm do těch trubiček při volnoběhu.
Otáčky šly okamžitě nahoru a to bez dotyku plynu.
4. Odpojil jsem hadice a nechal jen filtry ležet pod airboxem.
Motor reagoval na plyn tak do 4-5tis.otáček a pak se zase dusil.
Přidal jsem mu na bohatosti o půl otáčky a najednou šel za plynem až do 7-8tis. otáček.
Projel jsem to a jela celkem dobře,ale nahoře trochu cukala.
Přidal jsem ještě o čtvrt otáčky a motor šlape jako bejk.
Z volnoběhu až do max.
Zase jsem to projel a skoro jsem se bál jak to jelo.
Dělal jsem několik pokusů na místě i za jízdy.
Pokaždé byl airbox namontovaný,ale bez těch komor ,jen nátrubky u rámu.
1. Zapojení trubiček z karburátorů do airboxu.
Motor na volnoběh dobrý,ale při sebemenším dotyku plynu zdechnul.
2. Přidal jsem na ty hadičky ty trubičky z náporovéhu sání a nechal je v airboxu.
Motor zase na volnoběh dobrý,ale reakce na plyn ještě horší.
3.Hadičky jsem zapojil v celé původní délce i s trubičkama na konec a nechal je trčet ven z motorky.
Reakce na plyn byla jepší,ale tak do 3,5tis otáček. Pak se to dusilo. Zkusil jsem lehce fouknout asi z 30cm do těch trubiček při volnoběhu.
Otáčky šly okamžitě nahoru a to bez dotyku plynu.
4. Odpojil jsem hadice a nechal jen filtry ležet pod airboxem.
Motor reagoval na plyn tak do 4-5tis.otáček a pak se zase dusil.
Přidal jsem mu na bohatosti o půl otáčky a najednou šel za plynem až do 7-8tis. otáček.
Projel jsem to a jela celkem dobře,ale nahoře trochu cukala.
Přidal jsem ještě o čtvrt otáčky a motor šlape jako bejk.
Z volnoběhu až do max.
Zase jsem to projel a skoro jsem se bál jak to jelo.
ZX9-R r.v. 94 předělaná na naháče
Plyne mi z toho vysvětlení.
Mám zkrácené sání a v něm není potřebný podtlak ,aby si motor nasál dost benzínu. Karburátory jsou naladěné přesně na délku sání.
Bylo to teda chudé a proto to nešlo do otáček.
Při větším otevření hlavní trysky tam i při menším podtlaku nasaje dostatek benzínu.
Jen nechápu proč má vliv i délka a tvar té hadičky na tlakování karburátoru.
No hlavně,že to šlape.
Mám zkrácené sání a v něm není potřebný podtlak ,aby si motor nasál dost benzínu. Karburátory jsou naladěné přesně na délku sání.
Bylo to teda chudé a proto to nešlo do otáček.
Při větším otevření hlavní trysky tam i při menším podtlaku nasaje dostatek benzínu.
Jen nechápu proč má vliv i délka a tvar té hadičky na tlakování karburátoru.
No hlavně,že to šlape.
ZX9-R r.v. 94 předělaná na naháče