KankX píše:hele Zubr ma tu devitku uz nejakej ten rok doma... myslim ze neni misto ktere by na ni nerozebral, takze to co ti tady pise, tomu muzes 100% verit... proste tam bude nekde nejaky problem a ten to chce najit, az ti to pojede normalne tak jak ma devitka bez naporoveho sani jet, muzes laborovat dal aby to jelo jeste lip...
Díky, ale taky nemusím mít 100% pravdu. Ono se to těžko radí po netu, když nemůžeš být přímo u toho. Tomast33 je až moc přesvědčen o své pravdě. Možná ji má, ale já tomu nevěřím.
Problém je v tom, že měl celou motku rozebranou na prvočinitele a dělalo se úplně všecko a těch problémů může být spousta.
Tak například:palivová pumpa nepodává benzín,
-relé palivového čerpadla (třeba ho zapomněl namontovat) ,
-taková hloupost např. odvětrání nádrže může být ucpaný od lakování nádrže,
-ucpané trysky v karburátoru díky kalu z rozloženého benzínu,
-kdyby měl špatně nasazené karburátory, tak by to zřejmě zjistily na seřízení podtlaků,
-vzduchový filtr má zásadní vliv na bohatost směsi a na to jak ta motka pojede(to není jako papírák, který stačí namontovat a 12 tisíc km se ho nemusíš všímat)
-nevím co všecko se dělalo na motoru (ventily a časování rozvodů)
-v karburátorech můžou být již stářím zpuchřelé membrány na podtlakových šoupátkách,
Je toho dost na co se zaměřit, ale nikdy to nespraví laděním směsi v karburátorech, to je hloupost.