ZX9R - sání na street

a taky vejfuky, brzdy, gumy a jiný drobnosti...
Uživatelský avatar
Zubr
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1079
Registrován: pon úno 06, 2006 17:20:28
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Zubr » úte bře 02, 2010 16:56:44

KankX píše:hele Zubr ma tu devitku uz nejakej ten rok doma... myslim ze neni misto ktere by na ni nerozebral, takze to co ti tady pise, tomu muzes 100% verit... proste tam bude nekde nejaky problem a ten to chce najit, az ti to pojede normalne tak jak ma devitka bez naporoveho sani jet, muzes laborovat dal aby to jelo jeste lip...

Díky, ale taky nemusím mít 100% pravdu. :lol: Ono se to těžko radí po netu, když nemůžeš být přímo u toho. Tomast33 je až moc přesvědčen o své pravdě. Možná ji má, ale já tomu nevěřím.

Problém je v tom, že měl celou motku rozebranou na prvočinitele a dělalo se úplně všecko a těch problémů může být spousta.
Tak například:palivová pumpa nepodává benzín,
-relé palivového čerpadla (třeba ho zapomněl namontovat) ,
-taková hloupost např. odvětrání nádrže může být ucpaný od lakování nádrže,
-ucpané trysky v karburátoru díky kalu z rozloženého benzínu,
-kdyby měl špatně nasazené karburátory, tak by to zřejmě zjistily na seřízení podtlaků,
-vzduchový filtr má zásadní vliv na bohatost směsi a na to jak ta motka pojede(to není jako papírák, který stačí namontovat a 12 tisíc km se ho nemusíš všímat)
-nevím co všecko se dělalo na motoru (ventily a časování rozvodů)
-v karburátorech můžou být již stářím zpuchřelé membrány na podtlakových šoupátkách,


Je toho dost na co se zaměřit, ale nikdy to nespraví laděním směsi v karburátorech, to je hloupost.
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068

Řečník z aragonitových jeskyní

Uživatelský avatar
Zubr
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1079
Registrován: pon úno 06, 2006 17:20:28
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Zubr » úte bře 02, 2010 17:02:17

MMKS píše:co jsem tady zatím přečetl, tak kdyby mě něco Zubr napsal do technického fora, tak nic nezjišťuju, pokorně srazím paty, svěsím ramena, a jdu provést.
Uznej sám, co může mít náporové sání společného s výkonem motoru při stání? A co může šroub na štelování volnoběhu společného s výkonem motoru ve vyšších točkách?
Díky za podporu. :lol: :lol: :lol:
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068

Řečník z aragonitových jeskyní

Uživatelský avatar
Tomast33
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 108
Registrován: úte říj 20, 2009 19:44:42
Bydliště: Neznašov

Příspěvek od Tomast33 » úte bře 02, 2010 20:31:26

Tak jsem rozebral karburátory. Hlavní trysky strašně zasrané nějakým šlemem.
Plovákové komory taky. Ventily na plováku zalepené. Nevím od čeho to bylo.
Jen jsem si nějak při tom čištění přeházel trysky a nevím kam která patří. Jsou tam dvě a dvě jiné.
Kam která patří ????
ZX9-R r.v. 94 předělaná na naháče

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5041
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » úte bře 02, 2010 20:55:50

Tomast33 píše:Tak jsem rozebral karburátory. Hlavní trysky strašně zasrané nějakým šlemem.
Plovákové komory taky. Ventily na plováku zalepené. Nevím od čeho to bylo.
Jen jsem si nějak při tom čištění přeházel trysky a nevím kam která patří. Jsou tam dvě a dvě jiné.
Kam která patří ????
podívej se na schema na partsdepotu, tam to zjistíš, z hlavy to taky nevím :cry:
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Uživatelský avatar
Zubr
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1079
Registrován: pon úno 06, 2006 17:20:28
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Zubr » úte bře 02, 2010 21:04:04

Já to taky z hlavy nevím. Na to musíš dávat pozor.
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068

Řečník z aragonitových jeskyní

Uživatelský avatar
Zubr
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1079
Registrován: pon úno 06, 2006 17:20:28
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Zubr » úte bře 02, 2010 21:07:49

Ten šlem je rozklad benzínu, tím jak se z něho odpařují těkavé složky. Proto je dobré před delším odstavení motorky vypustit plovákové komory. :wink:
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068

Řečník z aragonitových jeskyní

Uživatelský avatar
Zubr
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1079
Registrován: pon úno 06, 2006 17:20:28
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Zubr » úte bře 02, 2010 21:30:22

Podle obrázků, těch vstupů do sání, bude ještě problém s náporem do sání, asi budeš muset předělat ty vstupy někam za rám, ale o tom bude další pohádka. :lol: :lol: :lol:
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068

Řečník z aragonitových jeskyní

Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 9159
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od ZRX 1984 » stř bře 03, 2010 06:21:46

Zubr a MIšák, by si mohli otevřít motoservis a já bych byl první kdo by jim dal motku na servis. Krásně se čte něco o čem nevím skoro nic, jen to tady hltám, když by mě potkalo něco podobného, abych měl aspoň tušáka kde a co :-) :-)
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909

Uživatelský avatar
Tomast33
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 108
Registrován: úte říj 20, 2009 19:44:42
Bydliště: Neznašov

Příspěvek od Tomast33 » stř bře 03, 2010 07:47:20

Zubr píše:Podle obrázků, těch vstupů do sání, bude ještě problém s náporem do sání, asi budeš muset předělat ty vstupy někam za rám, ale o tom bude další pohádka. :lol: :lol: :lol:
Myslíš,že to bude takhle jako tlačit nápor moc,nebo proč ????
ZX9-R r.v. 94 předělaná na naháče

Uživatelský avatar
Zubr
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1079
Registrován: pon úno 06, 2006 17:20:28
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Zubr » stř bře 03, 2010 15:53:35

No nejdřív to zkus projet a pak se uvidí. A k těm tryskám, našel jsem nějaký data k tvým karburátorům a rozdíly jsou jen na jehlových tryskách na kterých je našroubována tryska hlavní. Označení je H67T a H67U. Tak ta H67T se montuje na vnější karburátory 1 a 4 a ta H67U na vnitřní karb. 2 a 3. :wink:
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068

Řečník z aragonitových jeskyní

Uživatelský avatar
Tomast33
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 108
Registrován: úte říj 20, 2009 19:44:42
Bydliště: Neznašov

Příspěvek od Tomast33 » stř bře 03, 2010 16:21:15

JOOOOOOO dneska jsem to taky zjistil. Ty s víc dírkama patří na 1 a 4.
Jdu to složit a možná to i vyzkouším.
Díky
ZX9-R r.v. 94 předělaná na naháče

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5041
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » stř bře 03, 2010 20:06:00

Tomast33 píše:JOOOOOOO dneska jsem to taky zjistil. Ty s víc dírkama patří na 1 a 4.
Jdu to složit a možná to i vyzkouším.
Díky
jsme napnutý :D ale určitě to už pojede...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Uživatelský avatar
Tomast33
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 108
Registrován: úte říj 20, 2009 19:44:42
Bydliště: Neznašov

Příspěvek od Tomast33 » stř bře 03, 2010 20:54:12

Vyměnil jsem palivák a vyčistil karbce.
Jede jak pila :lol: :lol: :lol:
Na místě jde do omezovače až šlehají plameny z výfuku.
Při jízdě tahá,necuká, super!!!!!

Všem moc děkuji za rady.
ZX9-R r.v. 94 předělaná na naháče

Uživatelský avatar
Tomast33
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 108
Registrován: úte říj 20, 2009 19:44:42
Bydliště: Neznašov

Příspěvek od Tomast33 » stř bře 03, 2010 21:01:56

Ještě jeden dotaz.
Zdá se mi,že hodně pomalu klesají otáčky.
Lanka nedrhnou.
ZX9-R r.v. 94 předělaná na naháče

Uživatelský avatar
Jirka_Z
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4237
Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirka_Z » stř bře 03, 2010 21:41:50

U jawky mi pomalu klesaly otacky kdyz si "prisavala vedle" pres gufero, ale to je prece jenom 2takt a 50let starej motor :oops:
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...

Odpovědět