ZX9R - sání na street

a taky vejfuky, brzdy, gumy a jiný drobnosti...
Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 9159
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od ZRX 1984 » pát led 15, 2010 15:46:37

Ty jo jsi fakt kouzelník. Tak to je vidět, že znáš jen komerční srazy, na našich srazech to je trošku o něčem jiném, banda pohodová, je jasné, že se něco vypije ale pičoviny se nedělají a až na pár tichých vyjímek se chodí zavčasu spát, aby se mohlo druhý den výletovat, většinou rozděleno do více skupin, bo jezdí i méně zdatní, jako já a ty rychlejší jako je 90% klubu :-) Ne určo se přijeď mrknout, myslím, že budeš překvapen i jak může vypadat motosraz :-) Moc by mě ta Tvoje stavba zajímala, jednak pro to, že svezení na devítce mě učarovalo, a druhak, že to co jsi stvořil je fakt okulibé....
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909

Uživatelský avatar
Elvis.
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4844
Registrován: ned čer 04, 2006 18:04:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elvis. » pát led 15, 2010 16:36:06

Nazdar teoretici. Tak devitka mela vyvedenou jakousi malou hadicku skrz tu diru naporovyho sani nebo mezi nadrzi a ramem... ted nevim... ani nevim k cemu tahle vychytavka byla... jen vim, ze kdyz se ta hadicka prstem ucpala, tak moto i zdechla... takze tam asi zas tak uplne k nicemu nebyla :-D Rekl bych ze to bylo asi to sani do karbcu, ale nepamatuju si to. Pepkovi (predchozimu majiteli) to takhle vyrobili kluci z MV2moto, na kery je tu na webu odkaz. Mozna si na toho pepkovyho streeta vzpomenou, celkem se na nem vyradili :-D
ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L

ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)

Uživatelský avatar
nouvy86
Příspěvky: 22
Registrován: čtv úno 05, 2009 11:25:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od nouvy86 » pát led 15, 2010 20:19:13

ZRX 1984 píše:
Tomast33 píše:Obrázek
Hm, to by se mi líbilo, v zelený a trošku zjednodušit ten plastík vzadu hm hm, pěkný pěkný, akorát nevím jak bys na tom jel 300 Km/h což devítka umí :-)
Pravda, pravda. Udělaná moc pěkně. Světlo z HD jí sluší.
Já se zrovna dneska dělal s novou maskou. Troška svařování plastů. Výsledek se mi moc nelíbí takže zítra zkusim ještě jednu. Ta maska co mám v profilu už tam neni. Loni sem se ZX9 jel Slovensko a napáchal tam pod sebe čočku z dukny a GSX-R 1000. Svítí to luxusně, ale musim to trošku zadeklovat. Výsledek sem pak nějak strčim až bude i v barvách. ;)
ZX9R r.v. 99

Uživatelský avatar
nouvy86
Příspěvky: 22
Registrován: čtv úno 05, 2009 11:25:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od nouvy86 » pát led 15, 2010 20:24:35

Tomast33 píše:Zdar,mám podobnou úpravu ZX9 na naháče,ale zatím jsem tohle neřešil. Myslím,že když to nechám bez těch trubek nic se nestane. Náporový tlak je do tak malého průměru a dlouhé hadice skoro nic. Mám položené pod airboxem je ty hadice s filtrama. tzn. nápor do airboxu není a do těch trubuček taky né. Tlaky jsou tedy vyrovnané.Podle mě vše OK. Max. to nebude mít ten správný výkon od 200km/h a to na naháči stejně nejezdím :roll:
Koukám, že si taky jihočech. Můžem se někdy sčuchnout a skouknout ty naše hambatý mršky. :D
ZX9R r.v. 99

Uživatelský avatar
Tomast33
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 108
Registrován: úte říj 20, 2009 19:44:42
Bydliště: Neznašov

Příspěvek od Tomast33 » pon led 18, 2010 07:59:21

Ok, můžem se na jaře někde potkat.

Uživatelský avatar
Tomast33
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 108
Registrován: úte říj 20, 2009 19:44:42
Bydliště: Neznašov

Příspěvek od Tomast33 » stř úno 24, 2010 20:11:59

Dneska byla první jízda a asi na tom sání něco bude.
Mašina mi jede super tak do 4tis. otáček a pak se dusí.
Ani na místě nejde vytočit víc jak do asi 6-7tis. ot a to byla ohřátá na 85 stupňů.
Nevíte někdo jak to udělat?
Zkusil jsem to napojit na ty trubičky a nechal jsem je pod airboxem. Zítra to zase projedu a uvidíme.
Pak dám vědět.

Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 9159
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od ZRX 1984 » stř úno 24, 2010 20:31:13

Zkusil bych sehnat číslo na technika z kawy, jak byl s námi ve sklípku...
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9290
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » stř úno 24, 2010 21:03:49

Tomast33 píše:Dneska byla první jízda a asi na tom sání něco bude.
Mašina mi jede super tak do 4tis. otáček a pak se dusí.
Ani na místě nejde vytočit víc jak do asi 6-7tis. ot a to byla ohřátá na 85 stupňů.
Nevíte někdo jak to udělat?
Zkusil jsem to napojit na ty trubičky a nechal jsem je pod airboxem. Zítra to zase projedu a uvidíme.
Pak dám vědět.
jestli ti nejde vytocit ani na miste tak to asi nebude naporovym sanim... ze jo? :idea:
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
Jirka_Z
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4237
Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirka_Z » stř úno 24, 2010 21:19:20

Presne tak, KankX ma pravdu, pokud nejde vytocit na miste tak bude chyba bud sani (spinavej filr, nebo se neotviraj plne soupatka nebo neco podobneho) a nebo malo paliva... serizeni karburatoru na bohatost, vyska hladiny v karburatorech... atp.
(pokud teda uz nemas vstrik...)
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...

Uživatelský avatar
Tomast33
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 108
Registrován: úte říj 20, 2009 19:44:42
Bydliště: Neznašov

Příspěvek od Tomast33 » čtv úno 25, 2010 07:53:26

Měl jsem to na seřízení podtlaků tam se jim nic špatně nezdálo,ale nezkoušel to určitě vytáčet do omezovače.
Dneska to ještě vyzkouším s těma trubičkama. Připadá mi jako když to nemá benzín.
Filtr i svíčky jsou nové.

Uživatelský avatar
Tomast33
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 108
Registrován: úte říj 20, 2009 19:44:42
Bydliště: Neznašov

Příspěvek od Tomast33 » sob úno 27, 2010 19:24:03

Tak pánové to tlakování karburátorů je tam opravdu třeba,bez toho to nejede.
Dneska jsem udělal několik pokusů jak to předělat. Stačí do těch trubiček lehce fouknout a otáčky jdou nahoru.
Nakonec bylo nejlepší nechat ty hadičky (samotné fitry) ležet pod air boxem a přidat tomu na bohatosti směsi. Místo 1,5 otáčky na 2,15.
Tzn. že si to i při menším podtlaku v sání cucne potřebné množství benzínu.
Mašina jede najednou jako kráva.
Byl jsem z toho až vyděšený jak moc to jede.
ZX9-R r.v. 94 předělaná na naháče

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9290
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » sob úno 27, 2010 19:45:34

Tomast33 píše:Tak pánové to tlakování karburátorů je tam opravdu třeba,bez toho to nejede.
Dneska jsem udělal několik pokusů jak to předělat. Stačí do těch trubiček lehce fouknout a otáčky jdou nahoru.
Nakonec bylo nejlepší nechat ty hadičky (samotné fitry) ležet pod air boxem a přidat tomu na bohatosti směsi. Místo 1,5 otáčky na 2,15.
Tzn. že si to i při menším podtlaku v sání cucne potřebné množství benzínu.
Mašina jede najednou jako kráva.
Byl jsem z toho až vyděšený jak moc to jede.
rekl bych ze byla jen blbe serizena... protoze na miste musi jit vytocit jako prd... navic naporove sani prida jen nejakeho toho konika az v opravdu velike rychlosti... pri mereni na brzde se take vykon meri dost casto bez zapojeni naporovenho sani a vykon je jen nepatrne mensi...
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
Tomast33
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 108
Registrován: úte říj 20, 2009 19:44:42
Bydliště: Neznašov

Příspěvek od Tomast33 » ned úno 28, 2010 10:34:26

Bohatost byla seřízená dobře. 1,5 otáčky a teď to mám na 2,15.
Dělal jsem několik pokusů na místě i za jízdy.
Pokaždé byl airbox namontovaný,ale bez těch komor ,jen nátrubky u rámu.
1. Zapojení trubiček z karburátorů do airboxu.
Motor na volnoběh dobrý,ale při sebemenším dotyku plynu zdechnul.
2. Přidal jsem na ty hadičky ty trubičky z náporovéhu sání a nechal je v airboxu.
Motor zase na volnoběh dobrý,ale reakce na plyn ještě horší.
3.Hadičky jsem zapojil v celé původní délce i s trubičkama na konec a nechal je trčet ven z motorky.
Reakce na plyn byla jepší,ale tak do 3,5tis otáček. Pak se to dusilo. Zkusil jsem lehce fouknout asi z 30cm do těch trubiček při volnoběhu.
Otáčky šly okamžitě nahoru a to bez dotyku plynu.
4. Odpojil jsem hadice a nechal jen filtry ležet pod airboxem.
Motor reagoval na plyn tak do 4-5tis.otáček a pak se zase dusil.
Přidal jsem mu na bohatosti o půl otáčky a najednou šel za plynem až do 7-8tis. otáček.
Projel jsem to a jela celkem dobře,ale nahoře trochu cukala.
Přidal jsem ještě o čtvrt otáčky a motor šlape jako bejk.
Z volnoběhu až do max.
Zase jsem to projel a skoro jsem se bál jak to jelo.
ZX9-R r.v. 94 předělaná na naháče

Uživatelský avatar
Tomast33
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 108
Registrován: úte říj 20, 2009 19:44:42
Bydliště: Neznašov

Příspěvek od Tomast33 » ned úno 28, 2010 10:45:57

Plyne mi z toho vysvětlení.
Mám zkrácené sání a v něm není potřebný podtlak ,aby si motor nasál dost benzínu. Karburátory jsou naladěné přesně na délku sání.
Bylo to teda chudé a proto to nešlo do otáček.
Při větším otevření hlavní trysky tam i při menším podtlaku nasaje dostatek benzínu.
Jen nechápu proč má vliv i délka a tvar té hadičky na tlakování karburátoru.
No hlavně,že to šlape.
:lol: :lol: :lol:
ZX9-R r.v. 94 předělaná na naháče

Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 9159
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od ZRX 1984 » ned úno 28, 2010 13:24:35

Aby tro taky nechlastalo, jako zvíře :-)
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909

Odpovědět