ZX9R - sání na street

a taky vejfuky, brzdy, gumy a jiný drobnosti...
Uživatelský avatar
Jirka_Z
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4237
Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirka_Z » ned úno 28, 2010 13:43:26

Mam z toho co pises stejnej "pocit" jako Seky - dej pak vedet kolik to zere... mozna to tak uplne v pohode nebude...
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...

Uživatelský avatar
Tomast33
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 108
Registrován: úte říj 20, 2009 19:44:42
Bydliště: Neznašov

Příspěvek od Tomast33 » ned úno 28, 2010 18:11:39

Bohatost směsi do motoru musí být stejná,jinak by ten motor nešlapal dobře.
Tzn. i podobná spotřeba.
Chudá směs by nejela a cukala ve vyšších otáčkách,bohatá by ulejvala svíčky a taky by to čoudilo z výfuku.
Myslím,že motorka žere podle toho jak se za to tahá né?


Ale jsou to jen moje názory ,třeba to bude jinak :lol:
ZX9-R r.v. 94 předělaná na naháče

Uživatelský avatar
Jirka_Z
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4237
Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirka_Z » ned úno 28, 2010 21:59:32

Nejsem si jistej, ze mas tak uplne pravdu, ale preju Ti at mas, za tohoto pocasi jsi ji urcite nevyzkousel tak jak ji projedes v lete pri 30° a "poradny palbe". Naladit to na necukani a nebo neulejvani svicek mi prijde trosku amatersky, ale az si to precte Zubr tak nas pouci oba... ;)
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...

Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 9159
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od ZRX 1984 » pon bře 01, 2010 09:23:03

Ten o tom bude vědět nejvíc, možná by bylo nejúčelnější se spojit s ním a nějak se poptat co a jak....Ale jinak je to moc pěkný moc pěkný, na můj vkus bych ještě malinko změnčil ty plasty kolem dsedla, ale jinak fakt dobrý, fandím takovým to věcem. Přijeď někd yna srazík...
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909

Uživatelský avatar
Tomast33
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 108
Registrován: úte říj 20, 2009 19:44:42
Bydliště: Neznašov

Příspěvek od Tomast33 » pon bře 01, 2010 09:34:59

Přesně naladit bohatost jde asi jenom měřením lambdou ve výfuku.
Jinak nevím.
ZX9-R r.v. 94 předělaná na naháče

Uživatelský avatar
Zubr
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1079
Registrován: pon úno 06, 2006 17:20:28
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Zubr » pon bře 01, 2010 15:14:59

Tomast33 píše:Měl jsem to na seřízení podtlaků tam se jim nic špatně nezdálo,ale nezkoušel to určitě vytáčet do omezovače.
Dneska to ještě vyzkouším s těma trubičkama. Připadá mi jako když to nemá benzín.
Filtr i svíčky jsou nové.
Čau, když píšeš žes dal novej vzduchovej filtr, tak by mě zajímalo, jestli je to original japan, nebo nějaká náhrada.
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068

Řečník z aragonitových jeskyní

Uživatelský avatar
jaris
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 280
Registrován: čtv bře 02, 2006 23:04:03
Bydliště: Č.B.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jaris » pon bře 01, 2010 15:21:45

Naladit smes de jednoduse pomoci tehle svicek, muzes se podivat na barvu horeni a podle toho nastavit bohatost.

http://www.carbtune.co.uk/colortune.html

jeste jsem premyslel, jestli by nesel vyrobit meric bohatosti z lambdy z auta. lambdu zasunout zezadu do vyfuku, elektroniku vyrobit by nebyl problem. Ale to je asi blbost protoze ta lambda by mela byt co nejblize valci, ne ? Co myslite melo by to nejakou prijatelnou presnost ?
ZXR 750 '93
__CKC201__

Uživatelský avatar
Zubr
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1079
Registrován: pon úno 06, 2006 17:20:28
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Zubr » pon bře 01, 2010 15:53:45

Tomast33 píše:Plyne mi z toho vysvětlení.
Mám zkrácené sání a v něm není potřebný podtlak ,aby si motor nasál dost benzínu. Karburátory jsou naladěné přesně na délku sání.
Bylo to teda chudé a proto to nešlo do otáček.
Při větším otevření hlavní trysky tam i při menším podtlaku nasaje dostatek benzínu.
Jen nechápu proč má vliv i délka a tvar té hadičky na tlakování karburátoru.
No hlavně,že to šlape.
:lol: :lol: :lol:
Délka sání před filtrem na to nemá vliv, ani délka hadičky pro karb. a když necháš tu hadičku volně venku, tak při stojící moto musí jít vytočit do maxima úplně normálně. Tady závada nebude. Ta směs co nastavuješ je pouze volnoběžná a za jízdy ovlivňuje jen asi čtvrtinu otevření plynu spolu s jehlovou tryskou. Hlavní tryska regulovat nejde, můžeš jí pouze měnit za jinou větší, nebo menší.
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068

Řečník z aragonitových jeskyní

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5041
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » pon bře 01, 2010 16:06:29

podobnej projev byl, když sály karbce falešnej luft, a to MEZI karbcema a motorem-volnoběh kolísal, po přidání bohatosti se zklidnil, a vytáčet to nešlo...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Uživatelský avatar
Zubr
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1079
Registrován: pon úno 06, 2006 17:20:28
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Zubr » pon bře 01, 2010 16:28:51

Kdybych to řešil já, tak bych nastavil zpátky tu směs na jedna a půl otáčky a zaměřil bych se na ten vzduchovej filtr. Je jedno jestli je novej. Problém je v tom, že jak je naimpregnovanej nějakou tou sračkou na filtry, tak jsou ty póry v tom molitanu ucpaný,a taky je tam toho moc. A protože se to válelo někde na skladě a tak to zaschlo.

Moje rada: Vyndat filtr, zarolovat ho do nějakých papírových ubrousků a vymačkat (nekroutit, neždímat :!: ). To opakovat s novými ubrousky tak dlouho dokud z něho něco půjde. Dobré je nahřát jej přitom fénem. A pak je nutné filtr profouknout, a to tak, že přiložením fénu k filtru z té žluté strany (pozor fénem jen na studený vzduch) po celé ploše profouknout. Pak jej namontovat a vyzkoušet. :wink:

To je zatím jen první možnost pak se uvidí. :wink:
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068

Řečník z aragonitových jeskyní

Uživatelský avatar
Zubr
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1079
Registrován: pon úno 06, 2006 17:20:28
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Zubr » pon bře 01, 2010 16:42:02

Taky zkontroluj, jestli nemáš pootevřený sytič (vůle na páčce dva mm.).
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068

Řečník z aragonitových jeskyní

Uživatelský avatar
Zubr
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1079
Registrován: pon úno 06, 2006 17:20:28
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Zubr » pon bře 01, 2010 18:26:39

Teď mě tak napadlo, nemáš někde zašitej ten starej filtr :?: Kdyžtak ho tam vraž na zkoušku, nijak ho nečisti, a pak se uvidí.
Další možnost je zkusit to bez filtru, na místě by taky mělo jít vytočit to do otáček. :wink:
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068

Řečník z aragonitových jeskyní

Uživatelský avatar
Tomast33
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 108
Registrován: úte říj 20, 2009 19:44:42
Bydliště: Neznašov

Příspěvek od Tomast33 » úte bře 02, 2010 08:31:03

Tak teď jsem z toho daněk.
Každý říká něco jiného.
V servise u P. Šnobla mi řekli,že je to délkou sání.
V MV2 moto říkal,že to bez Dynojetu a KN filtru nepojede.
Tady radíte taky jinak.
Mám tam filtr origo a nezdá se,že by byl ucpanej. Naopak do motoru jde vzduchu moc. Když rukou zacpu jeden nádech tak to šlo do otáček líp.
Svíčky jsou tam NGK nové a přesně ty co tam mají být.
Sytič je na 100% zavřený a má dostatečnou vůli.
Prostě tam jde málo benzínu.
Ty šroubky na bohatost POMOHLI a opravdu to teď docela funguje.
Když to dám na těch 1,5 otáčky tak je slyšet při přidání jak to saje vzduch a dusí se to.
JDU HLEDAT KDE TO SAJE FALEŠNEJ LUFT.
ZX9-R r.v. 94 předělaná na naháče

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9290
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » úte bře 02, 2010 09:27:03

hele Zubr ma tu devitku uz nejakej ten rok doma... myslim ze neni misto ktere by na ni nerozebral, takze to co ti tady pise, tomu muzes 100% verit... proste tam bude nekde nejaky problem a ten to chce najit, az ti to pojede normalne tak jak ma devitka bez naporoveho sani jet, muzes laborovat dal aby to jelo jeste lip...
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
MMKS
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2516
Registrován: stř bře 21, 2007 18:28:49
Bydliště: okr. Břeclav

Příspěvek od MMKS » úte bře 02, 2010 15:56:56

co jsem tady zatím přečetl, tak kdyby mě něco Zubr napsal do technického fora, tak nic nezjišťuju, pokorně srazím paty, svěsím ramena, a jdu provést.
Uznej sám, co může mít náporové sání společného s výkonem motoru při stání? A co může šroub na štelování volnoběhu společného s výkonem motoru ve vyšších točkách?
ZX-12R naked

Odpovědět