ZX9R - sání na street
ZX9R - sání na street
Zdravim! Chtěl bych poradit se sáním na ZX9R r.v.99.
Ninju mám vystreetovanou (už sem jí tak koupil). Ve vyšších otáčkách poškubává a nechce se jí. Pravděpodobně je to proto, že tam nemám sání na předku, ale jen rouru vyvedenou z airboxu skrz rám a zakončenou mřížkou. Chci udělat sání z boku na rámu. Něco jako má Buell nebo RSV na fotce. Pokud máte nějakou radu jak na to sem s ní. Sváření plastů se nebojim. Jestli má někdo doma rozlámané kapoty se sáním nebo spodní kapotu (chci udělat klín pod motor) napište nebo zavolejte na 777881002.
Ninju mám vystreetovanou (už sem jí tak koupil). Ve vyšších otáčkách poškubává a nechce se jí. Pravděpodobně je to proto, že tam nemám sání na předku, ale jen rouru vyvedenou z airboxu skrz rám a zakončenou mřížkou. Chci udělat sání z boku na rámu. Něco jako má Buell nebo RSV na fotce. Pokud máte nějakou radu jak na to sem s ní. Sváření plastů se nebojim. Jestli má někdo doma rozlámané kapoty se sáním nebo spodní kapotu (chci udělat klín pod motor) napište nebo zavolejte na 777881002.
To nevim, ale predpokladam, ze nijak...nouvy86 píše:A nevíš jak má vyřešený přetlakování karburátorů? Origo je to vyvedený z předku v sání.Honza-Zed píše:Elvis mel na devitce jenom diry v ramu. Mel to bez jakykoliv sacich trubek a moto jezdilo perfektne...
[
ZRX 1200R prototype BA-01
KX250X
fofrbus
pampeliška
Ať tě vozí, kdo tě šuká!
KX250X
fofrbus
pampeliška
Ať tě vozí, kdo tě šuká!
Honza-Zed píše:To nevim, ale predpokladam, ze nijak...nouvy86 píše:A nevíš jak má vyřešený přetlakování karburátorů? Origo je to vyvedený z předku v sání.Honza-Zed píše:Elvis mel na devitce jenom diry v ramu. Mel to bez jakykoliv sacich trubek a moto jezdilo perfektne...
[
Já to tam právě trochu upravený mám. Ten trychtýřek ze sání je přendanej přímo do airboxu takže to tak nějak funguje, ale je tam jen jeden...
Jinak díky za příspěvky.
Schválně jestli ještě někdo přispěje.
ZX9R r.v. 99
Zdar,mám podobnou úpravu ZX9 na naháče,ale zatím jsem tohle neřešil. Myslím,že když to nechám bez těch trubek nic se nestane. Náporový tlak je do tak malého průměru a dlouhé hadice skoro nic. Mám položené pod airboxem je ty hadice s filtrama. tzn. nápor do airboxu není a do těch trubuček taky né. Tlaky jsou tedy vyrovnané.Podle mě vše OK. Max. to nebude mít ten správný výkon od 200km/h a to na naháči stejně nejezdím
Naposledy upravil(a) Tomast33 dne pát led 15, 2010 11:54:57, celkem upraveno 1 x.
Tipl bych si, že náporové sání Ti může ubrat pár koníků při rychlostech řekněme nad 220, možná nad 250 km/hod, ale aby to zapříčinilo škubání motoru se mi nezdá pravděpodobné. Ale nemám s devítkou, potažmo s úpravou náporového sání žádné zkušenosti, takže jenom laický názor.
ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
Já na srazy moc nejsem. Jenom se tam chlastá a pak dělají pič.. blbosti na motorkách. Ani se pořádně neprojedeš,někde v koloně. Ale nikdy neříkej nikdy.marek píše:Doufám že tě uvidíme někde na sraze, ta tvoje stavba se mi na fotce fakt hodně líbí, jsem zvědav jak to bude působit v reálu.
No ještě to není hotové,ale možná se někde uvidíme,mám rodiče v Brně. Mrkni na http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=44191 Nechci se chlubit,ale mě se to taky strašně líbí