Original svody + koncovka na ZRX 1100
Napsal: ned lis 08, 2009 10:53:35
Prodám original svody i s koncovkou na Rexe , r.v. 99. Cena 4500,-. V případě zájmu foto zašlu.
Fórum příznivců značky Kawasaki
http://forum.kawa.cz/
Tobě by se na dvanácku nehodila jedenáctková koncovka............A na dvanáctce jsou nerezový svody černěný a na 11 jsou normální ocelový černěný....tequila píše:jestli jeste jsou k dispozici? byli by mozne taky fotky na tequila93@post.cz. Diky. p.S.jsou stejne i na 12ku nebo je v tom rozdil?
tequila píše:jestli jeste jsou k dispozici? byli by mozne taky fotky na tequila93@post.cz. Diky. p.S.jsou stejne i na 12ku nebo je v tom rozdil?
No dával jsem na to prachy do kupy hoooooodně dlouho:)ZRX 1984 píše:Kurva Kerker, hmmmmmmmmmmmmm to je takovej malej dětskej sen pro mýho rexeNahlas závidím...
Nechci Ti kecat, ale doláč je za cca 17,- Kč a vychází mi to na nějakých 15 412,- Kč, ale i tak je to dobrý, akorát dalších 10-12 tis dáš za Kn filtry a dyno jet 3 a seřízenáí na brzdě atd atd. Al ejako je je to pěkný to s emusí nechat a je to origoš véfuk na z 1000 r na kterým Edidie závodil, to je prostě paráda, Vždycky dlouho koukám na tu krásu, když Pavel přivalí...paráááádaMichal1011 píše:No dával jsem na to prachy do kupy hoooooodně dlouho:)ZRX 1984 píše:Kurva Kerker, hmmmmmmmmmmmmm to je takovej malej dětskej sen pro mýho rexeNahlas závidím...
Ale sehnal jsem ho za 749 dolar, 107 dolaru doprava , 860 Kč mi spočítali clo a 2790 kč DPH, tak to zase není tak moc.
Nabízela mi ho jedna firma v Praze za 980 dolaru, + poplatky a stejně by to objednávali taky v US.
To mě nestačilo,nešlo to ideálně seřídit.MajaZRX píše:Místo venkovních košíčkú stačí dát KN filtr do air boxu( s menší úpravou).To funguje spolehlivě.
viz KubaKankX píše:no 4 kosicky mozna vypadaji dobre, vetsinou to vsak spis hur jede...teda abych to upresnil. KN schovane airboxu se zdaleka tolik nesvini, ve finale mivaji lidi ty vystrcene KN filtry vetsinu casu tak zasrane ze pres ne jde min vzduchu jak pres standartni papirak
...ty vystrcene fitltry je dobre cistit a napoustet tak kazde 3 tis. km aby meli ten spravny efekt
Honzo,já si myslím,že dochází hlavně k opačnému efektu,než uvádíš.ZRX 1984 píše:viz KubaKankX píše:no 4 kosicky mozna vypadaji dobre, vetsinou to vsak spis hur jede...teda abych to upresnil. KN schovane airboxu se zdaleka tolik nesvini, ve finale mivaji lidi ty vystrcene KN filtry vetsinu casu tak zasrane ze pres ne jde min vzduchu jak pres standartni papirak
...ty vystrcene fitltry je dobre cistit a napoustet tak kazde 3 tis. km aby meli ten spravny efekt
nesouhlasim ani nahodou ze dochazi k opacnymu efektu... jinak ten olej se tam dava proto aby ten filtr k necemu byl. Bez oleje bys to mel temer stejne jak kdybys ho tam nedal, vsechen bordel by ti sel do karburatoru. No a na olej se "lepi" bordel, cimz se filtr zanasi a snizuje se jeho propustnost. Takze kdyz ho pravidelne a dost casto necistis, tak je jeho propustnost tak na urovni paiproveho filtru neni-li jeste horsi. No a kdyz je propustnost mala, tak motorka dela psi kusy, ale hlavne nejedemilda píše:Honzo,já si myslím,že dochází hlavně k opačnému efektu,než uvádíš.ZRX 1984 píše:viz KubaKankX píše:no 4 kosicky mozna vypadaji dobre, vetsinou to vsak spis hur jede...teda abych to upresnil. KN schovane airboxu se zdaleka tolik nesvini, ve finale mivaji lidi ty vystrcene KN filtry vetsinu casu tak zasrane ze pres ne jde min vzduchu jak pres standartni papirak
...ty vystrcene fitltry je dobre cistit a napoustet tak kazde 3 tis. km aby meli ten spravny efekt
Ten fittr je v podstatě dost řídkej a právě ten olej,kterým se napouští(měl by být origo KN) by měl tvořit tu správnou propustnost.
Teoreticky jsou možné v podstatě opravdu dva extrémy:
1)z krajních filtrů oprší či jinak zmizí impregnace a do karburátorů js¨de víc vzduchu a hlavně bordelu...![]()
2)filtr se zanese,tudíž to hůř jede,ale to já osobně považuju za menší zlo....
V podtatě vyčištění a naimpregnování filtrů je tak na úrovni vyčištění a namazání řetězu...
Co se času a náročnosti týká...