Stránka 1 z 2

Original svody + koncovka na ZRX 1100

Napsal: ned lis 08, 2009 10:53:35
od Michal1011
Prodám original svody i s koncovkou na Rexe , r.v. 99. Cena 4500,-. V případě zájmu foto zašlu.

Napsal: ned lis 08, 2009 19:41:00
od LUKER
Zdravím, prodáváš ještě ten výfuk a svody na rexe? Pokud jo mohl by jsi prosím poslat foto na Luker.s@seznam.cz, děkuji

Napsal: úte lis 10, 2009 20:29:22
od tequila
jestli jeste jsou k dispozici? byli by mozne taky fotky na tequila93@post.cz. Diky. p.S.jsou stejne i na 12ku nebo je v tom rozdil?

Napsal: stř lis 11, 2009 09:26:12
od ZRX 1984
tequila píše:jestli jeste jsou k dispozici? byli by mozne taky fotky na tequila93@post.cz. Diky. p.S.jsou stejne i na 12ku nebo je v tom rozdil?
Tobě by se na dvanácku nehodila jedenáctková koncovka............A na dvanáctce jsou nerezový svody černěný a na 11 jsou normální ocelový černěný....

Napsal: stř lis 11, 2009 16:15:53
od Michal1011
tequila píše:jestli jeste jsou k dispozici? byli by mozne taky fotky na tequila93@post.cz. Diky. p.S.jsou stejne i na 12ku nebo je v tom rozdil?

Přesně jak píše kolega, nepasuje koncovka. :(

edt: když jsem dával pryč starý svody se kterými jsem to kupoval, poslali mi omylem svody na 1200. Jdou nasadit, ale když jsem chtěl dát koncovku, ejhle, jinak šroubení. Vadí tam pak tlumič. Tak jsem po utrapách sehnal ty co prodávám. Už je na cestě Kerker :D

Napsal: stř lis 11, 2009 16:51:49
od ZRX 1984
Kurva Kerker, hmmmmmmmmmmmmm to je takovej malej dětskej sen pro mýho rexe :-( Nahlas závidím...

Napsal: stř lis 11, 2009 18:35:16
od Michal1011
ZRX 1984 píše:Kurva Kerker, hmmmmmmmmmmmmm to je takovej malej dětskej sen pro mýho rexe :-( Nahlas závidím...
No dával jsem na to prachy do kupy hoooooodně dlouho:)

Ale sehnal jsem ho za 749 dolar, 107 dolaru doprava , 860 Kč mi spočítali clo a 2790 kč DPH, tak to zase není tak moc.

Nabízela mi ho jedna firma v Praze za 980 dolaru, + poplatky a stejně by to objednávali taky v US.

Napsal: stř lis 11, 2009 20:05:15
od ZRX 1984
Michal1011 píše:
ZRX 1984 píše:Kurva Kerker, hmmmmmmmmmmmmm to je takovej malej dětskej sen pro mýho rexe :-( Nahlas závidím...
No dával jsem na to prachy do kupy hoooooodně dlouho:)

Ale sehnal jsem ho za 749 dolar, 107 dolaru doprava , 860 Kč mi spočítali clo a 2790 kč DPH, tak to zase není tak moc.

Nabízela mi ho jedna firma v Praze za 980 dolaru, + poplatky a stejně by to objednávali taky v US.
Nechci Ti kecat, ale doláč je za cca 17,- Kč a vychází mi to na nějakých 15 412,- Kč, ale i tak je to dobrý, akorát dalších 10-12 tis dáš za Kn filtry a dyno jet 3 a seřízenáí na brzdě atd atd. Al ejako je je to pěkný to s emusí nechat a je to origoš véfuk na z 1000 r na kterým Edidie závodil, to je prostě paráda, Vždycky dlouho koukám na tu krásu, když Pavel přivalí...parááááda

Napsal: pát lis 13, 2009 16:59:30
od MajaZRX
Místo venkovních košíčkú stačí dát KN filtr do air boxu( s menší úpravou).To funguje spolehlivě.

Napsal: pát lis 13, 2009 20:04:09
od milda
MajaZRX píše:Místo venkovních košíčkú stačí dát KN filtr do air boxu( s menší úpravou).To funguje spolehlivě.
To mě nestačilo,nešlo to ideálně seřídit.
Málo vzduchu. :twisted:


Pokud by někdo chtěl KN filtr do airboxu na ZRX jetý cca.5000km,můžem se domluvit....

Napsal: pát lis 13, 2009 21:33:55
od ZRX 1984
KN usí bejt vidět, všechny 4 košíčky a ne to schovávat do airboxu :-) Ale zase dobrej nápad jak utajit nečekanej výkon :-)

Napsal: pát lis 13, 2009 23:10:47
od KankX
no 4 kosicky mozna vypadaji dobre, vetsinou to vsak spis hur jede :wink: ...teda abych to upresnil. KN schovane airboxu se zdaleka tolik nesvini, ve finale mivaji lidi ty vystrcene KN filtry vetsinu casu tak zasrane ze pres ne jde min vzduchu jak pres standartni papirak :!: ...ty vystrcene fitltry je dobre cistit a napoustet tak kazde 3 tis. km aby meli ten spravny efekt :idea:

Napsal: sob lis 14, 2009 11:10:16
od ZRX 1984
KankX píše:no 4 kosicky mozna vypadaji dobre, vetsinou to vsak spis hur jede :wink: ...teda abych to upresnil. KN schovane airboxu se zdaleka tolik nesvini, ve finale mivaji lidi ty vystrcene KN filtry vetsinu casu tak zasrane ze pres ne jde min vzduchu jak pres standartni papirak :!: ...ty vystrcene fitltry je dobre cistit a napoustet tak kazde 3 tis. km aby meli ten spravny efekt :idea:
viz Kuba :-)

Napsal: sob lis 14, 2009 14:24:30
od milda
ZRX 1984 píše:
KankX píše:no 4 kosicky mozna vypadaji dobre, vetsinou to vsak spis hur jede :wink: ...teda abych to upresnil. KN schovane airboxu se zdaleka tolik nesvini, ve finale mivaji lidi ty vystrcene KN filtry vetsinu casu tak zasrane ze pres ne jde min vzduchu jak pres standartni papirak :!: ...ty vystrcene fitltry je dobre cistit a napoustet tak kazde 3 tis. km aby meli ten spravny efekt :idea:
viz Kuba :-)
Honzo,já si myslím,že dochází hlavně k opačnému efektu,než uvádíš.
Ten fittr je v podstatě dost řídkej a právě ten olej,kterým se napouští(měl by být origo KN) by měl tvořit tu správnou propustnost.
Teoreticky jsou možné v podstatě opravdu dva extrémy:
1)z krajních filtrů oprší či jinak zmizí impregnace a do karburátorů js¨de víc vzduchu a hlavně bordelu... :?
2)filtr se zanese,tudíž to hůř jede,ale to já osobně považuju za menší zlo....

V podtatě vyčištění a naimpregnování filtrů je tak na úrovni vyčištění a namazání řetězu...
Co se času a náročnosti týká...

Napsal: sob lis 14, 2009 14:33:37
od KankX
milda píše:
ZRX 1984 píše:
KankX píše:no 4 kosicky mozna vypadaji dobre, vetsinou to vsak spis hur jede :wink: ...teda abych to upresnil. KN schovane airboxu se zdaleka tolik nesvini, ve finale mivaji lidi ty vystrcene KN filtry vetsinu casu tak zasrane ze pres ne jde min vzduchu jak pres standartni papirak :!: ...ty vystrcene fitltry je dobre cistit a napoustet tak kazde 3 tis. km aby meli ten spravny efekt :idea:
viz Kuba :-)
Honzo,já si myslím,že dochází hlavně k opačnému efektu,než uvádíš.
Ten fittr je v podstatě dost řídkej a právě ten olej,kterým se napouští(měl by být origo KN) by měl tvořit tu správnou propustnost.
Teoreticky jsou možné v podstatě opravdu dva extrémy:
1)z krajních filtrů oprší či jinak zmizí impregnace a do karburátorů js¨de víc vzduchu a hlavně bordelu... :?
2)filtr se zanese,tudíž to hůř jede,ale to já osobně považuju za menší zlo....

V podtatě vyčištění a naimpregnování filtrů je tak na úrovni vyčištění a namazání řetězu...
Co se času a náročnosti týká...
nesouhlasim ani nahodou ze dochazi k opacnymu efektu... jinak ten olej se tam dava proto aby ten filtr k necemu byl. Bez oleje bys to mel temer stejne jak kdybys ho tam nedal, vsechen bordel by ti sel do karburatoru. No a na olej se "lepi" bordel, cimz se filtr zanasi a snizuje se jeho propustnost. Takze kdyz ho pravidelne a dost casto necistis, tak je jeho propustnost tak na urovni paiproveho filtru neni-li jeste horsi. No a kdyz je propustnost mala, tak motorka dela psi kusy, ale hlavne nejede :-(