Stránka 1 z 3

padáky zx10r 06/07 a držák bagáže

Napsal: sob lis 07, 2009 08:08:16
od Fugo
budu si vyrábět padáky na zx a mám dotaz, respektive chci otevřít diskuzi o umístění padáků. Zadní osa je jasná - rolny. Přední osa je taky jasná - hříbky do osy.

Ale padáky na rám teď řeším, je pár možností viz: http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=65760&fid=22 ale zaráží mě proč se nedává padák přímo na ten šroub co drží motor, tj tam co je ta díra v rámu a některý ty padáky jsou tam opřený tím čůrem, dle mého názoru není problém ten šroub vyndat a udělat nový a delší aby se na konce dali padáky přidělat, nejedná se ale o obyčejný šroub, šroub má na sobě šestihran a otáčením šroubu VLEVO se šteluje distance (rozpěrka) mezi motorem a rámem a tím že je šroub na druhé straně utažen matkou defakto drží i tu distanci tak aby se nehla.

Myslím že když se tedy šroub vyndá (vyklepnout, vytáčením se bude tlačit distance na rám) a místo něj se udělá šteft který na sobě bude mít šestihran aby byla distance zajištěná a na něm budou na koncích závity a na nich budou přes matku chyceny padáky tak by to mělo být ok. Váš názor?
Dík

Napsal: sob lis 07, 2009 12:20:26
od 666S999
http://www.gsg-mototechnik.de/

otevři si odkaz a najdi vyobrazení pro Tvou mášu, GSG je firma, která má zkušenost a dělá velmi dobré padáky...

Napsal: sob lis 07, 2009 12:26:35
od Fugo
díky za odkaz, ale bohužel je to opět to samé co je na motorkářích od Rutana.

Re: padáky zx10r 06/07

Napsal: pon lis 09, 2009 08:54:12
od volkswagen
Fugo píše:budu si vyrábět padáky na zx a mám dotaz, respektive chci otevřít diskuzi o umístění padáků. Zadní osa je jasná - rolny. Přední osa je taky jasná - hříbky do osy.

Ale padáky na rám teď řeším, je pár možností viz: http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=65760&fid=22 ale zaráží mě proč se nedává padák přímo na ten šroub co drží motor, tj tam co je ta díra v rámu a některý ty padáky jsou tam opřený tím čůrem, dle mého názoru není problém ten šroub vyndat a udělat nový a delší aby se na konce dali padáky přidělat, nejedná se ale o obyčejný šroub, šroub má na sobě šestihran a otáčením šroubu VLEVO se šteluje distance (rozpěrka) mezi motorem a rámem a tím že je šroub na druhé straně utažen matkou defakto drží i tu distanci tak aby se nehla.

Myslím že když se tedy šroub vyndá (vyklepnout, vytáčením se bude tlačit distance na rám) a místo něj se udělá šteft který na sobě bude mít šestihran aby byla distance zajištěná a na něm budou na koncích závity a na nich budou přes matku chyceny padáky tak by to mělo být ok. Váš názor?
Dík
Já mám padáky na ZX-6 udělaný přes šroub do motoru. Není to úplně ideální, když s tím mrdneš tak si strhneš závit v uchycení motoru. To není nejlepší....

Napsal: pon lis 09, 2009 09:10:59
od Fugo
to by se dalo řešit zápichem do šroubu nebo do padáku kdyby v extrémní námaze povolil a nezničel ten úchyt motoru. Přes zimu to odstrojím a uvidím, Rutan nabízí sadu na 06/07 ale už s vrtáním do kapoty a bohužel ještě nemá foto jak to bude vypadat takže se mě do toho moc nechce, jinak co mě psal o tom šroubu co jsem měl na mysli, tak dle něj je to už dost daleko na to ab to ochránilo předek kapot, přeci jen ta motorka bude nejtěžší v oblasti motoru.

Napsal: pon lis 09, 2009 19:03:35
od Elvis.
ja to mel mimo kapotu vyvedeny a zachranilo to prd... opravdu je to moc vzadu... kdyz uz neco takovyho, tak nekam do bocniho pruduchu kapot a nejlip kdyz by tam sla rozperna tyc skrz motorku mezi obema stranama... tak to mel kamos na cebru... ja mel akorat mustek a ten se ti dycky ohne i kdyz je to dobrej matros a kdyz je zas moc tvrdej, tak ti to tou pakou urve to kde je to uchyceny...

Napsal: pon lis 09, 2009 19:48:49
od Fugo
no paráda, něco zajímavýho k věci, kouknu tedy po odstojení kam to tam nacpat, no co v nejhorším případě ty kapoty navrtám, ale to je poslední možnost. Dík

Napsal: pon lis 09, 2009 20:00:38
od Pepa
Original se ti nehodí?

Napsal: pon lis 09, 2009 20:44:31
od Fugo
hodily by se ale 6tis za ně nedám.

Napsal: úte lis 10, 2009 18:36:38
od Pepa
Je to teda dost, jestlli to máš zjištěný, můžu zavolat do Aska a zeptat se, zase na druhou stranu, pokud s tím chceš praštit a pomůže to, tak za kapoty dáš určitě víc :lol:

Napsal: úte lis 10, 2009 18:41:19
od Fugo
mám pocit že někdo to na motorkářích psal, někde mezi 6000-7000kč, praštit s tím samo nechci ale pro sichr bych je tam dal.

Napsal: úte lis 10, 2009 18:45:56
od Pepa
Znám se s klukem na prodeji, ale to nebude na žádnou jinou než klubovou slevu, jedině, že by nějaká vychytávka. Jestli si zítra vzpomenu, tak alespoň zjistím přesnou cenu, když už se o tom bavíme, taky mě to zajímá, viděl jsem origo na šestku a zdají se mě, zatím to neřeším a ani nevím kolik stojí. Od té doby co změnili kawasaki web, tak se tam nějak nemůžu vyznat.

Napsal: stř lis 11, 2009 17:49:39
od Jana Kawa
origo na šestku prý stály 14 tisíc

Napsal: stř lis 11, 2009 18:19:15
od Honza-Zed
Jana Kawa píše:origo na šestku prý stály 14 tisíc
JJ, jsou paradni a taky pekelne drahy. Bohuzel si uz nevzpominam, kolik sem za ne daval na model 06... :?

Napsal: stř lis 11, 2009 18:34:00
od KankX
ano origo padaky od Kawasaki vypadaji na vsech motorkach paradne ale cena je neskutecna... chtel jsem to koupit Blance na nove Zetko, ale tech 12,5 tis co si za ne rekli jsem za to fakt dat nemohl, za ty prachy jsme si zajeli radeji na dovolenou...