Stránka 1 z 2

Menší přední kolečko

Napsal: stř říj 28, 2009 15:51:25
od Los Karlos
Zdárec, nemáte někdo zkušenosti s výměnou předního kolečka u Z750 r.v.2007 :?:
originál má tuším 15 zubů a klidně by to sneslo menší víc do tahu - vytočit 6kvalt do maxima skoro nejde.
díky

Re: Menší přední kolečko

Napsal: stř říj 28, 2009 17:38:44
od Z.
Los Karlos píše:Zdárec, nemáte někdo zkušenosti s výměnou předního kolečka u Z750 r.v.2007 :?:
originál má tuším 15 zubů a klidně by to sneslo menší víc do tahu - vytočit 6kvalt do maxima skoro nejde.
díky
Zdar, a k čemu je to dobré, ten větší tah? A vytočit 6-tku do omezovače? Jinak s výměnama kol mám letité zkušenosti, ale tady postádám logiku dotazu. To jako, aby malý Zed lépe táhl? On táhne špatně? Vytočená 6tka při standardním převodu bude někde kolem 220 - 230 km/h ....

Re: Menší přední kolečko

Napsal: stř říj 28, 2009 18:38:36
od KankX
Z. píše:
Los Karlos píše:Zdárec, nemáte někdo zkušenosti s výměnou předního kolečka u Z750 r.v.2007 :?:
originál má tuším 15 zubů a klidně by to sneslo menší víc do tahu - vytočit 6kvalt do maxima skoro nejde.
díky
Zdar, a k čemu je to dobré, ten větší tah? A vytočit 6-tku do omezovače? Jinak s výměnama kol mám letité zkušenosti, ale tady postádám logiku dotazu. To jako, aby malý Zed lépe táhl? On táhne špatně? Vytočená 6tka při standardním převodu bude někde kolem 220 - 230 km/h ....
ze by tazatel chtel aby tam mel na sestku pri 90km/h 6tis.ot. :?: :wink: :lol:

Re: Menší přední kolečko

Napsal: čtv říj 29, 2009 17:16:00
od Z.
KankX píše:
Z. píše:
Los Karlos píše:Zdárec, nemáte někdo zkušenosti s výměnou předního kolečka u Z750 r.v.2007 :?:
originál má tuším 15 zubů a klidně by to sneslo menší víc do tahu - vytočit 6kvalt do maxima skoro nejde.
díky
Zdar, a k čemu je to dobré, ten větší tah? A vytočit 6-tku do omezovače? Jinak s výměnama kol mám letité zkušenosti, ale tady postádám logiku dotazu. To jako, aby malý Zed lépe táhl? On táhne špatně? Vytočená 6tka při standardním převodu bude někde kolem 220 - 230 km/h ....
ze by tazatel chtel aby tam mel na sestku pri 90km/h 6tis.ot. :?: :wink: :lol:
Aha! A k čemu je tohle dobré? :wink: Dyť to akorát bude dělat větší kravál a bude to více žrát - při té devadesátce :roll:

Re: Menší přední kolečko

Napsal: čtv říj 29, 2009 17:56:57
od Vikki46
Z. píše:
Los Karlos píše:Zdárec, nemáte někdo zkušenosti s výměnou předního kolečka u Z750 r.v.2007 :?:
originál má tuším 15 zubů a klidně by to sneslo menší víc do tahu - vytočit 6kvalt do maxima skoro nejde.
díky
Zdar, a k čemu je to dobré, ten větší tah? A vytočit 6-tku do omezovače? Jinak s výměnama kol mám letité zkušenosti, ale tady postádám logiku dotazu. To jako, aby malý Zed lépe táhl? On táhne špatně? Vytočená 6tka při standardním převodu bude někde kolem 220 - 230 km/h ....
...no ja jsem treba taky nezkusene cekal ze muj Zed pujde lip na zadni :D .....a ono nic...kdyz to chci tak jedine pres spojku a to povazuju za totalni kurveni motorky a to svymu Mazlikoj nemuzu delat :wink: ....no treba kdyz ho "nazlobim" tak tah ma uzasnej....ale pod plynem me nejde nahoru:cry: .....no ja pokus si vzpominam tak jsem taky taky nikdy 6 nedotocil-u to pak proste jen nejelo...ale to uz se bavime o 260km/h(vitr v zadech,zalehnutej,a 5km rozjizdeni po dalnici :D )...a taky mam jiste zkusenosti s prevodovanim...ale to si myslim ze ma tak smysl u 125 :wink:

Napsal: čtv říj 29, 2009 18:34:29
od Z.
No vlasně jo ... jak jsem starý, tak jsem hloupý. No vlastně ono to půjde lépe stavět na zadní. Víš, já nikdy neměl potřebu :wink: jezdit po zadním, tak mi to hned nedošlo. :lol:

Napsal: čtv říj 29, 2009 18:57:35
od 666S999
Z. píše:No vlasně jo ... jak jsem starý, tak jsem hloupý. No vlastně ono to půjde lépe stavět na zadní. Víš, já nikdy neměl potřebu :wink: jezdit po zadním, tak mi to hned nedošlo. :lol:
Stuntrideři na exhibice po zadním ale dávaj větší zadní rozety...(když teda do toho kecám jako teoretik... 8) )

Napsal: čtv říj 29, 2009 20:06:06
od KankX
to je zvlastni, nekdo chce jezdit po zadnim, nezveda se mu to a sere ho to... ja po zadnim jezdit nechci, zveda se mi to a sere me to... :roll:

Napsal: čtv říj 29, 2009 20:13:20
od 666S999
Mě se to zvedá, přestože, nebo právě proto, že po zadním jezdit nechci...a alespoň to mě nesere...

Napsal: pát říj 30, 2009 09:23:39
od KankX
666S999 píše:Mě se to zvedá, přestože, nebo právě proto, že po zadním jezdit nechci...a alespoň to mě nesere...
me jo, me to sere... me se na tom potom hrozne blbe sedi :lol:

Obrázek

Re: Menší přední kolečko

Napsal: pát říj 30, 2009 10:48:31
od marek
Los Karlos píše:Zdárec, nemáte někdo zkušenosti s výměnou předního kolečka u Z750 r.v.2007 :?:
originál má tuším 15 zubů a klidně by to sneslo menší víc do tahu - vytočit 6kvalt do maxima skoro nejde.
díky
Kdo chce kam, pomozme mu tam: menší kolečko seženeš bez problému, horší je dokázat povolit to stávající. Doporučuji ořech, metrovou páku a nejlépe vrazit nějaký plocháč nebo něco podobného mezi zuby kolečka a rám, jinak to má tendence pružit a protáčet zadní kolo a jde to fakt blbě povolit. Když to dáš o 1 zub tak nic moc nepoznáš, když o 2 zuby tak se ti bude motorka pravděpodobně zvedat plynem na zadní, když o 3 tak se na tom zapleštíš a hlavně přijdeš o maximálku protože budeš mít 6ku v omezovači asi někde před 200km/hod.

Napsal: pát říj 30, 2009 15:09:14
od MMKS
zpetám se i tady. Ptal jsem se na ZRX a nic. Zkoušel s tím někdo laborovat, nejlíp u 11? Když jsem tak nad tím uvažoval, tak vlastně nevím co od toho čekat, protože mi jde spíš o zrchlení než o maximálku (200km/h - tachometrových se dostanu tak 3x ročně). Ale zase na druhou stranu jednička mi připadá strašně krátká a hned vytočená a při rychlém přesunu mi zase chybí šestka a představa že pojedu delší dobu např. v 7 tisících ( ZX6 atd odpustí :D ) je pro mě zase nepřijatelná.
Takže jen pro zajímavost, zkoušel?

Napsal: pát říj 30, 2009 15:29:01
od marek
Nezkoušel. Teda na REXovi. Stejně mám tentedce tam pořád cpát 6ku a při pomyšlení že bych měl jezdit při stejné rychlosti na ještě vyšší otáčky mě jímá hrůza. Něco jiného je to na okruhovce, tam mám vpředu o 2 zuby míň a využívám tím pádem celý rozsah otáček i na 6ku. Na některých okruzích mám na konci cílovky šestku v omezovači. Pokud chceš vyzkoušet REXe s menším kolečkem tak žádný problém, to kolečko stojí do tří stovek, řetěz měnit nemusíš a přehozené je to za půl hodiny.

Napsal: pát říj 30, 2009 15:56:08
od KankX
MMKS píše:zpetám se i tady. Ptal jsem se na ZRX a nic. Zkoušel s tím někdo laborovat, nejlíp u 11? Když jsem tak nad tím uvažoval, tak vlastně nevím co od toho čekat, protože mi jde spíš o zrchlení než o maximálku (200km/h - tachometrových se dostanu tak 3x ročně). Ale zase na druhou stranu jednička mi připadá strašně krátká a hned vytočená a při rychlém přesunu mi zase chybí šestka a představa že pojedu delší dobu např. v 7 tisících ( ZX6 atd odpustí :D ) je pro mě zase nepřijatelná.
Takže jen pro zajímavost, zkoušel?
zrychleni??? ..a jake zrychleni? ja jen ze z 0-100 se vetsina tehle motorek pohybuje kolem 3,5 sek a rozdil je dan spis jezdcem a jak s tou motorkou umi.. nebo jake zrychleni mas na mysli :?:

Napsal: pát říj 30, 2009 17:22:52
od MMKS
elasticitu? Ano, samozřejmě ještě stále jsem ani náhodou nedosáhl k možnostem motorky. Myšleno tak, že zátah je cítit po těch cca 5t ot/min a točím max +- do 8 ts, takže pokud jedeme okresky a snažíme se vybírat zatáčky, tak tam pětku někdy ani nevrazím.
Taky jsem četl, že u některým mašin to uživatelé řeší prakticky automaticky, tak mě zajímala vaše zkušenost.