Stránka 1 z 2
Menší přední kolečko
Napsal: stř říj 28, 2009 15:51:25
od Los Karlos
Zdárec, nemáte někdo zkušenosti s výměnou předního kolečka u Z750 r.v.2007
originál má tuším 15 zubů a klidně by to sneslo menší víc do tahu - vytočit 6kvalt do maxima skoro nejde.
díky
Re: Menší přední kolečko
Napsal: stř říj 28, 2009 17:38:44
od Z.
Los Karlos píše:Zdárec, nemáte někdo zkušenosti s výměnou předního kolečka u Z750 r.v.2007
originál má tuším 15 zubů a klidně by to sneslo menší víc do tahu - vytočit 6kvalt do maxima skoro nejde.
díky
Zdar, a k čemu je to dobré, ten větší tah? A vytočit 6-tku do omezovače? Jinak s výměnama kol mám letité zkušenosti, ale tady postádám logiku dotazu. To jako, aby malý Zed lépe táhl? On táhne špatně? Vytočená 6tka při standardním převodu bude někde kolem 220 - 230 km/h ....
Re: Menší přední kolečko
Napsal: stř říj 28, 2009 18:38:36
od KankX
Z. píše:Los Karlos píše:Zdárec, nemáte někdo zkušenosti s výměnou předního kolečka u Z750 r.v.2007
originál má tuším 15 zubů a klidně by to sneslo menší víc do tahu - vytočit 6kvalt do maxima skoro nejde.
díky
Zdar, a k čemu je to dobré, ten větší tah? A vytočit 6-tku do omezovače? Jinak s výměnama kol mám letité zkušenosti, ale tady postádám logiku dotazu. To jako, aby malý Zed lépe táhl? On táhne špatně? Vytočená 6tka při standardním převodu bude někde kolem 220 - 230 km/h ....
ze by tazatel chtel aby tam mel na sestku pri 90km/h 6tis.ot.

Re: Menší přední kolečko
Napsal: čtv říj 29, 2009 17:16:00
od Z.
KankX píše:Z. píše:Los Karlos píše:Zdárec, nemáte někdo zkušenosti s výměnou předního kolečka u Z750 r.v.2007
originál má tuším 15 zubů a klidně by to sneslo menší víc do tahu - vytočit 6kvalt do maxima skoro nejde.
díky
Zdar, a k čemu je to dobré, ten větší tah? A vytočit 6-tku do omezovače? Jinak s výměnama kol mám letité zkušenosti, ale tady postádám logiku dotazu. To jako, aby malý Zed lépe táhl? On táhne špatně? Vytočená 6tka při standardním převodu bude někde kolem 220 - 230 km/h ....
ze by tazatel chtel aby tam mel na sestku pri 90km/h 6tis.ot.

Aha! A k čemu je tohle dobré?

Dyť to akorát bude dělat větší kravál a bude to více žrát - při té devadesátce

Re: Menší přední kolečko
Napsal: čtv říj 29, 2009 17:56:57
od Vikki46
Z. píše:Los Karlos píše:Zdárec, nemáte někdo zkušenosti s výměnou předního kolečka u Z750 r.v.2007
originál má tuším 15 zubů a klidně by to sneslo menší víc do tahu - vytočit 6kvalt do maxima skoro nejde.
díky
Zdar, a k čemu je to dobré, ten větší tah? A vytočit 6-tku do omezovače? Jinak s výměnama kol mám letité zkušenosti, ale tady postádám logiku dotazu. To jako, aby malý Zed lépe táhl? On táhne špatně? Vytočená 6tka při standardním převodu bude někde kolem 220 - 230 km/h ....
...no ja jsem treba taky nezkusene cekal ze muj Zed pujde lip na zadni

.....a ono nic...kdyz to chci tak jedine pres spojku a to povazuju za totalni kurveni motorky a to svymu Mazlikoj nemuzu delat

....no treba kdyz ho "nazlobim" tak tah ma uzasnej....ale pod plynem me nejde nahoru

.....no ja pokus si vzpominam tak jsem taky taky nikdy 6 nedotocil-u to pak proste jen nejelo...ale to uz se bavime o 260km/h(vitr v zadech,zalehnutej,a 5km rozjizdeni po dalnici

)...a taky mam jiste zkusenosti s prevodovanim...ale to si myslim ze ma tak smysl u 125

Napsal: čtv říj 29, 2009 18:34:29
od Z.
No vlasně jo ... jak jsem starý, tak jsem hloupý. No vlastně ono to půjde lépe stavět na zadní. Víš, já nikdy neměl potřebu

jezdit po zadním, tak mi to hned nedošlo.

Napsal: čtv říj 29, 2009 18:57:35
od 666S999
Z. píše:No vlasně jo ... jak jsem starý, tak jsem hloupý. No vlastně ono to půjde lépe stavět na zadní. Víš, já nikdy neměl potřebu

jezdit po zadním, tak mi to hned nedošlo.

Stuntrideři na exhibice po zadním ale dávaj větší zadní rozety...(když teda do toho kecám jako teoretik...

)
Napsal: čtv říj 29, 2009 20:06:06
od KankX
to je zvlastni, nekdo chce jezdit po zadnim, nezveda se mu to a sere ho to... ja po zadnim jezdit nechci, zveda se mi to a sere me to...

Napsal: čtv říj 29, 2009 20:13:20
od 666S999
Mě se to zvedá, přestože, nebo právě proto, že po zadním jezdit nechci...a alespoň to mě nesere...
Napsal: pát říj 30, 2009 09:23:39
od KankX
666S999 píše:Mě se to zvedá, přestože, nebo právě proto, že po zadním jezdit nechci...a alespoň to mě nesere...
me jo, me to sere... me se na tom potom hrozne blbe sedi

Re: Menší přední kolečko
Napsal: pát říj 30, 2009 10:48:31
od marek
Los Karlos píše:Zdárec, nemáte někdo zkušenosti s výměnou předního kolečka u Z750 r.v.2007
originál má tuším 15 zubů a klidně by to sneslo menší víc do tahu - vytočit 6kvalt do maxima skoro nejde.
díky
Kdo chce kam, pomozme mu tam: menší kolečko seženeš bez problému, horší je dokázat povolit to stávající. Doporučuji ořech, metrovou páku a nejlépe vrazit nějaký plocháč nebo něco podobného mezi zuby kolečka a rám, jinak to má tendence pružit a protáčet zadní kolo a jde to fakt blbě povolit. Když to dáš o 1 zub tak nic moc nepoznáš, když o 2 zuby tak se ti bude motorka pravděpodobně zvedat plynem na zadní, když o 3 tak se na tom zapleštíš a hlavně přijdeš o maximálku protože budeš mít 6ku v omezovači asi někde před 200km/hod.
Napsal: pát říj 30, 2009 15:09:14
od MMKS
zpetám se i tady. Ptal jsem se na ZRX a nic. Zkoušel s tím někdo laborovat, nejlíp u 11? Když jsem tak nad tím uvažoval, tak vlastně nevím co od toho čekat, protože mi jde spíš o zrchlení než o maximálku (200km/h - tachometrových se dostanu tak 3x ročně). Ale zase na druhou stranu jednička mi připadá strašně krátká a hned vytočená a při rychlém přesunu mi zase chybí šestka a představa že pojedu delší dobu např. v 7 tisících ( ZX6 atd odpustí

) je pro mě zase nepřijatelná.
Takže jen pro zajímavost, zkoušel?
Napsal: pát říj 30, 2009 15:29:01
od marek
Nezkoušel. Teda na REXovi. Stejně mám tentedce tam pořád cpát 6ku a při pomyšlení že bych měl jezdit při stejné rychlosti na ještě vyšší otáčky mě jímá hrůza. Něco jiného je to na okruhovce, tam mám vpředu o 2 zuby míň a využívám tím pádem celý rozsah otáček i na 6ku. Na některých okruzích mám na konci cílovky šestku v omezovači. Pokud chceš vyzkoušet REXe s menším kolečkem tak žádný problém, to kolečko stojí do tří stovek, řetěz měnit nemusíš a přehozené je to za půl hodiny.
Napsal: pát říj 30, 2009 15:56:08
od KankX
MMKS píše:zpetám se i tady. Ptal jsem se na ZRX a nic. Zkoušel s tím někdo laborovat, nejlíp u 11? Když jsem tak nad tím uvažoval, tak vlastně nevím co od toho čekat, protože mi jde spíš o zrchlení než o maximálku (200km/h - tachometrových se dostanu tak 3x ročně). Ale zase na druhou stranu jednička mi připadá strašně krátká a hned vytočená a při rychlém přesunu mi zase chybí šestka a představa že pojedu delší dobu např. v 7 tisících ( ZX6 atd odpustí

) je pro mě zase nepřijatelná.
Takže jen pro zajímavost, zkoušel?
zrychleni??? ..a jake zrychleni? ja jen ze z 0-100 se vetsina tehle motorek pohybuje kolem 3,5 sek a rozdil je dan spis jezdcem a jak s tou motorkou umi.. nebo jake zrychleni mas na mysli

Napsal: pát říj 30, 2009 17:22:52
od MMKS
elasticitu? Ano, samozřejmě ještě stále jsem ani náhodou nedosáhl k možnostem motorky. Myšleno tak, že zátah je cítit po těch cca 5t ot/min a točím max +- do 8 ts, takže pokud jedeme okresky a snažíme se vybírat zatáčky, tak tam pětku někdy ani nevrazím.
Taky jsem četl, že u některým mašin to uživatelé řeší prakticky automaticky, tak mě zajímala vaše zkušenost.