kryt sedla (bobek) na zx10R 06/07 od Ermax

a taky vejfuky, brzdy, gumy a jiný drobnosti...
Odpovědět
Uživatelský avatar
Fugo
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 161
Registrován: pon zář 07, 2009 19:58:44
Bydliště: Liberec

kryt sedla (bobek) na zx10R 06/07 od Ermax

Příspěvek od Fugo » pon říj 19, 2009 09:20:14

Zakoupil jsem od Ermaxu kryt zadního sedla v ceně ca 3100kč, člověk by si řekl že za ty peníze by to mělo sedět jak prdel na hrnec ale...

dle návodu který až tak není třeba jsem sešrouboval vše co bylo třeba a šel dekl nasadit, jaký bylo moje překvapení když zadní plech který se má zasunout do otvoru v kovové části podsedláku tam jaksi nenacpu z důvodu velké šířky, nu což plech jsem odšrouboval a zbrousil tak aby tam šel, po dalším pokusu o nasazení jsem zjistil že musím s naprosto chirurgickou přeností nastavit dva aretační čudlíky na spodku krytu tak aby nešlo krytem posouvat do boku tak jak to jde bez nich, po jejich nastavení kryt konečně zaklapl.

Jaksi mě zkazila radost mezera mezi podsedlákem a vlastním krytem, ca 0.5cm a za mojím zadkem (nad zámkem v podsedláku) ca 1cm, zkrátka hnus. Nejprve jsem tedy na spodek krytu nasadil lemovku (guma na lemování) kterou jsem tam chtěl dát tak jako tak aby se při vibracích nedřel podsedlák jako to má kolega na VFR, lemovka nen součástí balení, i po její montáži to nebylo nic hezkýho, mezera byla stále vidět a všiml si jí každý kdo na to kouknul.

Takže jsem kryt opět sundal a rozšrouboval spoje, kryt jsem rozlepil abych viděl co čemu vadí že to needne tak jak má, maj kurva pevný lepidlo :D , aretační čudlíky jsem vyhodil, plast kolem jejich původního místa se musel vyřezat tak aby kryt sedl níže, zadní plech bylo třeba přihnout aby se kryt neklepal, přední plech který zapadá do mechanismu zámku bylo třeba také upravit, zvětšit tloušťku tak aby když zapadne do mechanismu zámku nešel pohnout kryt vpravo a ani vlevo (důsledek chybějících aretačních čudlů) a zároveň zmenšit díru pro západku zámku (kryt byl níže než původně a díra v plechu pro západku dovolovala pohyb krytu nahoru a dolu) stačilo zakápnout céočkem.

A výsledek kryt sedí jak prdel na hrnec tak jak třeba u Vitoušovi15 ZX10R 05. Kde asi udělali soudruzi z Francie chybu? Volil jsem Ermax protože to je renomovaná značka a tohle jsem od nich fakt nečekal. Pravda mohl jsem kryt vrátit, ale já ho tam prostě chtěl.

Možná to spíš patří do sekce zkušenosti s motofirmami tak to tam kdyžtak přesuňte. :wink:
ZX-10R 06/07

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9295
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » pon říj 19, 2009 16:48:31

zajimave... ale vcelku bezna vec, ze neoriginalni doplnkove dily az tak uplne nesdei :-( .. bohuzel

....jeste si sem mohl nahodit par fotek jak to nesedi a ted jak je to k sezrani ;-) ...aby si i oko smlslo
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5043
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » úte říj 20, 2009 00:30:10

sumasumárum, kdybys koupil laminovací sadu a věnoval tomu tak asi půlku času, mohl jsi ušetřit asi tak 2950 Kč,že jo? :D :D :D
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Odpovědět