Stránka 1 z 5

Ninja ZX9R - info (dotazy / odpovedi)

Napsal: pát zář 18, 2009 09:44:53
od muWme
Zdravim,
vzhledem k tomu ze jsem poridil tento stroj a moc o nem nevim (ani jinejch) tak jsem zalozil toto tema... (snad to nikoho nepohorsi)

Pneu: foukaji se na 2,5 predni a 2,9 zadni
Nadrz: 19l takze pri spotrebe cca 7l/100km ujede cca 260km
Prepinani: prepinani paliva ma 3 polohy, zadna z tech poloh neznamena zavreno, jak si obcas nejaky novacek mysli, poloha
ON-bezny provoz, poloha
PRI-pouziva se jen po delsim stani k napusteni karburatoru v radech sekund, poloha
RES-kdyz ti dojde po ceste benzin tak prepnuti na rezervu ktera ma cca 3l.
Prepnuti na rezervu se bat nemusis, za jizdy je potreba trochu cviku aby si nasel ten kohout a po natankovani nezapomenout ho vratit na ON


Jak je to prosim s volnobehem a teplotou pred odjezdem?:
Po ranu kdyz to stoji venku tak staci sitic na chvilku a pak nechavam u cigarka bublat na cca 60 st?
ale i po zahrati je volnobeh na cca 1200-1500 ot. je to OK?

Napsal: pát zář 18, 2009 10:08:41
od misak39
ano, nechat ohřát na 60 je postačující pro vyjetí, ale prvních pár (4-5 km) nehonit na max, aby se doohřála. Volnoběh na 1200 ot je v pořádku, to jsou standart předepsané volnoběžné otáčky. Šteluje se to takovým umělohmotným černým šroubem na pravé straně pod rámem (aspoň na mé babičce)
Kohout u mé má 3 polohy-ON,OFF,RES takže poloha PRI tam není. ON zapnuto,RES je reserva a OFF zavře benzin úplně. Devítka totiž nemá podtlakovej kohout, takže taky chybí funkce PRI, což je přímej průtok benzinu kohoutem.
Klíďo se ptej dál, za blba tu nebudeš, bo víme že znovuzačínáš :wink: (taky jsem študoval rozdíly mezi mou první Kawkou a Jawou, a že jich teda bylo :D :D :D )

Napsal: pát zář 18, 2009 10:13:11
od Ladis
Pár řádků, co už se na foru napsalo o ZX9R... ;-)

:arrow: viewtopic.php?t=4835

:arrow: viewtopic.php?t=3505

:arrow: viewtopic.php?t=3449

Napsal: pát zář 18, 2009 12:11:25
od ZRX 1984
Tlak v pneumatikách máš dobře, dojezd na nádrž taky tak nějak, ale spíš bych po 220 tankoval, než to zkoušet do sucha :-) Ale za 7 to jezdit nebude, budeš-li znovuzačínat, to až se rozkoukáš a vyzkoušíš co je to za nářez otevřít to naplno....

Napsal: pát zář 18, 2009 15:36:13
od misak39
v Itošce jsme lítali kopce, furt 2-3 plnej, a spotřeba +-5 litříků... K 7 se dostaneš pokud povalíš přes 220, a to dlouho...

Napsal: pát zář 18, 2009 17:39:23
od MARTY
a to se jeste ke spotrebe nevyjadril Honza Kankxu stara brusle :!: :!: :!: :!: :!:
:shock: pujcte mi devitku kterou podrzim mezi 8-12 000 a jestli pojede za 5 litru tak ji celou olizu jazykem... :wink:

Napsal: pát zář 18, 2009 18:31:30
od Zdrahy
Před pár lety jsem přesně tenhle model měl. Spotřeba někde 5-12 podle druhu jízdy, ale průměr jsem měl někde okolo 6-7litrů. Je to dobrá motorka a když jsou teď za doopravdy hezké peníze tak je to velice rozumná investice.
Snaž se jezdit s rozumem, tahle věc umí tachometrových 300km/h (reálně tak o 20 míň, ale i tak je to hodně, hodně moc rychle). Problémy jako takové tenhle model neměl, je to rozumný kompromis mezi cestovní a supersportovní motorkou. Pokud se k ní předchozí majitelé chovali tak jak měl, netočili ji studenou a měnili pravidelně olej, tak vydrží hodně. Občas se objevuje problém s vypadáváním rychlosti (mě se to párkrát stalo těsně předtím, než mi ji ukradli), to potom pár korun v servisu stojí, ale jinak bývá spolehlivá.
Tak hodně šťastných kilometrů.

Napsal: pát zář 18, 2009 19:07:21
od misak39
MARTY píše:a to se jeste ke spotrebe nevyjadril Honza Kankxu stara brusle :!: :!: :!: :!: :!:
:shock: pujcte mi devitku kterou podrzim mezi 8-12 000 a jestli pojede za 5 litru tak ji celou olizu jazykem... :wink:
...a s čím to lížeš nejraději? :D :D :D (mouchy budeš mít jako bonus) Zeptej se Jirky, taknovali jsme pravidelně spolu a jezdili taky a ne zrovna pomalu, tak ví...

Napsal: pát zář 18, 2009 19:40:59
od MARTY
jasne ja spotrebu neresim...me s ucpanym vyfukem v Italce taky jezdila vetsinou za sedm...ale byly mista kde to bylo vic...i o tri litry :D :D

Napsal: pát zář 18, 2009 20:09:19
od KankX
MARTY píše:jasne ja spotrebu neresim...me s ucpanym vyfukem v Italce taky jezdila vetsinou za sedm...ale byly mista kde to bylo vic...i o tri litry :D :D
to je logicke 9tka 7l a 12tka 10l ...to je spravne, tak to ma byt... proste vzdy o 3 vic, jak obsah, tak spotreba :lol:

Napsal: pát zář 18, 2009 20:15:53
od KING
Kdyby to měl v rukách honza tak by dokázal jet i za 4litry na sto. Však víííme že :D

Napsal: pát zář 18, 2009 20:34:02
od MARTY
jisteeeeeeee...kontrolni otazka.... :D :D :D

Napsal: pon zář 21, 2009 10:08:22
od Cowboycolo
Hosi, hosi :)...uz jsem to tu nekde daval k dobru:
min. najezd na nadrz jsem mel 150km (nez jsem musel prepnout na rezervu) a max. najezd 290 km- - takze fakt strasne zalezi jakou mate cukaturu v pravy ruce :-)
Ale aby jsme tu nazasekali vlakno jen spotrebou, ktera je u masiny beztak nepodstatna :-)

Napsal: pon říj 19, 2009 08:12:08
od muWme
z duvodu absence CZ nebo EN manualu (bohuzel ale italstinu neovladam) mam tu dalsi dotaz:
baterka: jak se k ni dotanu ? kde vubec je?
dolejvani oleje: kdy? vicko nahore nad kontrolnim okenkem s carkami jsem nasel (pomerne velke) ale jde mi o to kdy dolejt, pochopitelne mezi carky ale kdyz je moto svisle ale kdyz je moto studene? nebo zahrate? (kdyz je zahrate tak preci pracuje a tim padem se to jevi jako ze tam toho je vice nez kdyz je studene a stece dolu...)

Vim ptam se na blbosti ale opravdu udrzba doposud sem u starejch kramu neresil ale tady bych nerad neco zanedbal abych se zase k tem starejm kramum nevracel :-)

THX a diky za trpelivost..

Napsal: pon říj 19, 2009 08:16:14
od volkswagen