Stránka 1 z 2
motor zx7r
Napsal: stř zář 09, 2009 20:23:17
od michalek001
tak je to v p... udělal jsem brzdy přední a jdu to projet dobré ale z ničeho nic jsem zatáhl za plyn motor na tři válce a potom mlácení od motoru kua jde to z levé strany ale začalo to během 500 metrů a bylo tam max 7 tis kua. Otáčky ted jsou normál volnoběh ale motor klepe a jede na čtyři válce kua mohl to být jen napínák rozvodáku že by povolil ?
Re: motor zx7r
Napsal: stř zář 09, 2009 22:13:15
od misak39
michalek001 píše:tak je to v p... udělal jsem brzdy přední a jdu to projet dobré ale z ničeho nic jsem zatáhl za plyn motor na tři válce a potom mlácení od motoru kua jde to z levé strany ale začalo to během 500 metrů a bylo tam max 7 tis kua. Otáčky ted jsou normál volnoběh ale motor klepe a jede na čtyři válce kua mohl to být jen napínák rozvodáku že by povolil ?
může to bej jenom svíčka, to pak taky klepe,když jede jen na tři...jenže tahle závada se musí slyšet, takhle ti stejně nikdo nic kloudnýho neporadí...
Napsal: stř zář 09, 2009 22:31:34
od michalek001
no tak neboj slyším hodně dělám auta a už vím co to je ale kua nevím co stím jeden ventil sací se nezavírá uplně tak ted co sním je musím shodit rozvody a podívat se na to chodí na půl a nezavírá se zůstane vždy otevřený a to je ono ale jak se to stalo to nevím ale chodí takže dřík tam je
Napsal: čtv zář 10, 2009 08:44:33
od michalek001
tak co jsem si myslel o kawasaki jak jsou spolehlivé tak už nikdy více tady u mojí mě prask ventil u kuželíku a musí jít hlava dolů a nový ventil kawu už nikdy lituji koupy
Napsal: čtv zář 10, 2009 08:51:27
od Dak
michalek001 píše:tak co jsem si myslel o kawasaki jak jsou spolehlivé tak už nikdy více tady u mojí mě prask ventil u kuželíku a musí jít hlava dolů a nový ventil kawu už nikdy lituji koupy
Jo???? A kdys naposledy dělal ventilové vůle? Nebo vůbec kdy byly ty vůle naposled dělané? Ono OHC se snadno krásně zavře a praskne ventil. OHC=Ventilové vůle se zmenšují, takže včas kontrolovat a vyměnit podložky!
Napsal: čtv zář 10, 2009 08:56:40
od michalek001
no ventilové vůle i s rozvodama dělané ve 40 tis když jsem motorku koupil
Napsal: čtv zář 10, 2009 09:38:46
od Zdrahy
SUpersport z 90tých let už toho bude mít dost za sebou a pokud motorku nekoupíš novou, nikdy nevíš kdo a jak ji jezdil přžed tebou, jestli měla nějaký servis a podobně. Je to smůla, tak držím palce ať se oprava povede a ať toho ještě spoustu najezdíte.
Napsal: čtv zář 10, 2009 15:43:02
od Maverick
michalek001 píše:tak co jsem si myslel o kawasaki jak jsou spolehlivé tak už nikdy více tady u mojí mě prask ventil u kuželíku a musí jít hlava dolů a nový ventil kawu už nikdy lituji koupy
Já si koupil nový auto a praskla žárovka - taky už tu značku auta nikdy nekoupím

Napsal: čtv zář 10, 2009 22:44:18
od michalek001
no tak jestli porovnáváš ventil se žárovkou tak je to podle mě hodně divné ale toto o něčem svědčí ne ? to podle mě není normální aby se urval ventil nebo snad u kaw je to normál ? jak s těma žárovkama jak tady píše ?
Napsal: čtv zář 10, 2009 23:05:55
od misak39
jestli lituješ koupy, je my tě lýto....jestli ten motor má nalítaný kilo nebo víc, není divu že něco praskne, není to žádnej prdlací stabilák... tady s takovejma řečma díru do světa neuděláš,jmenovče

Napsal: pát zář 11, 2009 00:14:13
od Lech
Na mé GPZ600R už mám najeto 73 000.Mám se tudíž obávat že se mi tam taky v motoru něco "vysere"?

A kdyby jo tak se nebudu tak divit.Jo každá věc má nějakou tu životnost.

Ale hodně záleží natom jak se s ní zachází.jestli chceš držák,tak si kum BMW.

Fuj

že se mi huba nezkřivila.

Napsal: pát zář 11, 2009 06:18:23
od Maverick
michalek001 píše:no tak jestli porovnáváš ventil se žárovkou tak je to podle mě hodně divné ale toto o něčem svědčí ne ? to podle mě není normální aby se urval ventil nebo snad u kaw je to normál ? jak s těma žárovkama jak tady píše ?
To bylo v nadsázce esli si to nepochopil , tak promiň. Vždy záleží na údržbě. Když budu jen jezdit, a konkrétně u tvýho problému se nebudou dělat ventily a předepsaná údržba po daných km (silně pochybuju, že tak stará motorka bude mít 40tk - já mám 3 roky starou a mám to samý

) , tak se ti samosebou vůle zmenšují a zmenšují a vede to přesně k tvýmu problému. I když si třeba ventily udělal hned jak si to koupil, tak předchozí majitel to dělat nemusel , a mohlo to být už ,,načatý,,. Ale to sou jen teorie. Být tebou , tak to prodám a koupím, třeba hujdu.
Napsal: pát zář 11, 2009 08:02:04
od Dak
Maverick píše:michalek001 píše:no tak jestli porovnáváš ventil se žárovkou tak je to podle mě hodně divné ale toto o něčem svědčí ne ? to podle mě není normální aby se urval ventil nebo snad u kaw je to normál ? jak s těma žárovkama jak tady píše ?
To bylo v nadsázce esli si to nepochopil , tak promiň. Vždy záleží na údržbě. Když budu jen jezdit, a konkrétně u tvýho problému se nebudou dělat ventily a předepsaná údržba po daných km (silně pochybuju, že tak stará motorka bude mít 40tk - já mám 3 roky starou a mám to samý

) , tak se ti samosebou vůle zmenšují a zmenšují a vede to přesně k tvýmu problému. I když si třeba ventily udělal hned jak si to koupil, tak předchozí majitel to dělat nemusel , a mohlo to být už ,,načatý,,. Ale to sou jen teorie. Být tebou , tak to prodám a koupím, třeba hujdu.
Nebo Suzuki pro Buki.

Káča na své GPZ 900 najel přes sto. A utvalo sa neco? Ne!
Napsal: pát zář 11, 2009 08:43:15
od MARTY
misak39 píše:jestli lituješ koupy, je my tě lýto....jestli ten motor má nalítaný kilo nebo víc, není divu že něco praskne, není to žádnej prdlací stabilák... tady s takovejma řečma díru do světa neuděláš,jmenovče

ja bich sy kawu uz taki nekupyl...jede jak s praku a zatym me nezklamala ao asy neny dobre...

Napsal: pát zář 11, 2009 09:07:38
od Jirka_Z