Podvozek ZX9R
jinak jestli chces podebatit o tom co nastavit nebo ne, tak by bylo lepsi pokecat nazivo nebo aspon po telefonu... nechce se me to tady rozepisovat, jak sem laboroval a co s cim jak a proc souvisi, pze jak sis urcite precetl, tak tech souvislosti je mraky a ty clanky sou na nekolik stranek a stejne je to jen teorie a praxe je pak vec dalsi
ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
Re: Podvozek ZX9R
...sice už je to nějakejch pár járů,co si tady mluvil o tom,že je lepší osobně pokecat o nastavení podvozku zx9r ninja,ale minulej rok jsem se kvůli synovi zbláznil do motorek a letos mi u devítky(2003) měnily gufera a olej a celý tlumení mi rozházely (kur..)...předek si dělá co chce...samosebou tě kdekoli rád navštívím,abys dal radu a třeba i svezením poznal co tomu chybí...teda pokud budeš mít čas...
Re: Podvozek ZX9R
Nejsem zadnej guru pres podvozky. Od toho sou tu jiny. Ja si jen neco precetl a aplikoval metodou pokus omyl
ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
Re: Podvozek ZX9R
asi budu k smíchu,ale na předku je možnost trojího nastavení něčeho (předpětí,útlum,propružení atd.)...z těch slov si nějak nemůžu vybrat co k jakýmu štelování patří. Ti kutilové,co měnili gufera a olej mi to,co se dá na vrchu utahovat klíčem a má to po obvodu zářezy,nechali jedno vejš a druhý níž.Teď nevím jestli to mám srovnat podle pravýho tlumiče na ten počet zářezů a nebo podle levýho na počet zářezů. To co se nahoře šteluje šroubovákem (asi nějaký to cvaknutí),je taky rozhozený.
Re: Podvozek ZX9R
Podívej se na stránku 1, kde psal Zubr-nastav a jezdi. Když budeš něco měnit, tak si napiš co a o kolik.......kryšpín píše: asi budu k smíchu,ale na předku je možnost trojího nastavení něčeho (předpětí,útlum,propružení atd.)...z těch slov si nějak nemůžu vybrat co k jakýmu štelování patří. Ti kutilové,co měnili gufera a olej mi to,co se dá na vrchu utahovat klíčem a má to po obvodu zářezy,nechali jedno vejš a druhý níž.Teď nevím jestli to mám srovnat podle pravýho tlumiče na ten počet zářezů a nebo podle levýho na počet zářezů. To co se nahoře šteluje šroubovákem (asi nějaký to cvaknutí),je taky rozhozený.
od 49,9 do 1199 ccm
Re: Podvozek ZX9R
udělej to jednoduše- ty cvakáče na šroubovák nahoře zacvakej dolů až na doraz, a pak na každý vidli cvakni 8-9x, měl bys bejt na půlce. Ten hliníkovej bazmek s čárkama nastav tak, aby bylo vidět 5-6 čárek, jsi opět zhruba na půlce. Pokud Ti správně našroubovali ty horní matky, nebude problém, pokud to dělali nějaký paka, bude problém při intenzivním brždění i s gumou... Teď z hlavy si to přesně nepamatuju, ale myslím že dole na vidli maj cvakáče 9 poloh a horní by měly mít z min do max 18 cvaknutí... Každopádně zjistíš jestli jsou matice správně tak, že horníma cvakáčena postupně naklikáš z nuly do maxima na obou vidlích stejnej počet kliků...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
Re: Podvozek ZX9R
Meďo, to je nastaveni na modelovy rok 95 az 97. Ted jsem v praci, ale jestli bude odpoledne cas, tak zkusim najit tovarni nastaveni pro rok 2003.Méďa píše:Podívej se na stránku 1, kde psal Zubr-nastav a jezdi. Když budeš něco měnit, tak si napiš co a o kolik.......kryšpín píše: asi budu k smíchu,ale na předku je možnost trojího nastavení něčeho (předpětí,útlum,propružení atd.)...z těch slov si nějak nemůžu vybrat co k jakýmu štelování patří. Ti kutilové,co měnili gufera a olej mi to,co se dá na vrchu utahovat klíčem a má to po obvodu zářezy,nechali jedno vejš a druhý níž.Teď nevím jestli to mám srovnat podle pravýho tlumiče na ten počet zářezů a nebo podle levýho na počet zářezů. To co se nahoře šteluje šroubovákem (asi nějaký to cvaknutí),je taky rozhozený.
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
Re: Podvozek ZX9R
...díky klucí za ochotu...něco jsem pošteloval na předku,aby to bylo stejně na obou stranách a zlepšilo se to...jen asi bude lepší to tovární nastavení ( jestli tedy Zubr něco sežene,bo mě se to nedaří) od toho základního nastavení se nejspíš dá laborovat dál.Jen mi ten co mi to dělal (dělá motoveterány ) do tlumičů lil 10W cca 450ml do každý trubky,že prej to tak má být.Tejdě mám takovej divnej pocit,aby tam bylo přesný množství a hlavně v každý trubce stejně. S touhle otázkou v hlavě se docela blbě naklání do zatáček a dělaj pokroky,zvlášť,když jezdim druhou sezónu.Vidle maj dvě trubky,ale asi největší trubka sem já,že sem si to nedělal sám,nebo aspoň nepohlídal.
Re: Podvozek ZX9R
Cau, tak jsem to nastaveni nasel. Sorry za diakritiku, pisu to mobilu.
Tovarni nastaveni ZX9R F1 r.v.2003
Predni vidle:
Predpeti pruziny 15mm od horni hrany te matice (vcetne sestihranu)
Roztahovaci utlum TEN : 5 kliknuti z maxima (z uplne zasrubovane polohy) (horni sroubek)
Compresni utum : 5 kliknuti z max. (Dolni sroubek)
Zadni tlumic:
Roztahovaci utlum TEN : 3a1/2 otacky z max. (Je to sroubek dole na tlumici!!!)
Compresni utlum : 3a3/4 otacky z max. (Srobek nahore)
Predpeti pruziny : 178mm delka pruziny
Takze doporucuji ti,aby jsi si poznamenal jak to je nastaveny nyni a zkus to nastavit na tovarni nastaveni. Musis nastavit predek i zadek,aby tlumice spolupracovali. At se zadari. Ja si rad hraju s podvozkem a vetsinou to rozladim. Pak jsem prekvapen jak se to v tovarnim nastaveni zas chova dobre.
Tovarni nastaveni ZX9R F1 r.v.2003
Predni vidle:
Predpeti pruziny 15mm od horni hrany te matice (vcetne sestihranu)
Roztahovaci utlum TEN : 5 kliknuti z maxima (z uplne zasrubovane polohy) (horni sroubek)
Compresni utum : 5 kliknuti z max. (Dolni sroubek)
Zadni tlumic:
Roztahovaci utlum TEN : 3a1/2 otacky z max. (Je to sroubek dole na tlumici!!!)
Compresni utlum : 3a3/4 otacky z max. (Srobek nahore)
Predpeti pruziny : 178mm delka pruziny
Takze doporucuji ti,aby jsi si poznamenal jak to je nastaveny nyni a zkus to nastavit na tovarni nastaveni. Musis nastavit predek i zadek,aby tlumice spolupracovali. At se zadari. Ja si rad hraju s podvozkem a vetsinou to rozladim. Pak jsem prekvapen jak se to v tovarnim nastaveni zas chova dobre.
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
Re: Podvozek ZX9R
vidíš, tady to má vodborně Já mám upsidy, takže na klasikách bude asi jinej počet cvaknutí, ale postup je pořád stejnej...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
Re: Podvozek ZX9R
Myslim, ze mas problem, do tohoto rocniku zx9r se leje olej sae 5W. Technika nakopej do pr..le.kryšpín píše:...díky klucí za ochotu...něco jsem pošteloval na předku,aby to bylo stejně na obou stranách a zlepšilo se to...jen asi bude lepší to tovární nastavení ( jestli tedy Zubr něco sežene,bo mě se to nedaří) od toho základního nastavení se nejspíš dá laborovat dál.Jen mi ten co mi to dělal (dělá motoveterány ) do tlumičů lil 10W cca 450ml do každý trubky,že prej to tak má být.Tejdě mám takovej divnej pocit,aby tam bylo přesný množství a hlavně v každý trubce stejně. S touhle otázkou v hlavě se docela blbě naklání do zatáček a dělaj pokroky,zvlášť,když jezdim druhou sezónu.Vidle maj dvě trubky,ale asi největší trubka sem já,že sem si to nedělal sám,nebo aspoň nepohlídal.
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
Re: Podvozek ZX9R
dokonalý...díky ještě dneska se do toho pustím a až se někdy uvidíme klucí,máte u mě jedno popřípadě více čerstvě natočených pivíček...je si mě vyděsil s tím olejem.Ten koumák mi říkal,že 10W se míň zahřívá. Teď si tak uvědomuju,že pokud tam má být 5W tak je to celý v pí.. a mě čeká práce,kterou jsem nikdy nedělal.Dobře mi tak a asi budu potřebovat další rady co se týče postupu a přesnýho množství,aby to nastavení vůbec fungovalo...doufám,že to nebude tak složitýZubr píše:Cau, tak jsem to nastaveni nasel. Sorry za diakritiku, pisu to mobilu.
Tovarni nastaveni ZX9R F1 r.v.2003
Predni vidle:
Predpeti pruziny 15mm od horni hrany te matice (vcetne sestihranu)
Roztahovaci utlum TEN : 5 kliknuti z maxima (z uplne zasrubovane polohy) (horni sroubek)
Compresni utum : 5 kliknuti z max. (Dolni sroubek)
Zadni tlumic:
Roztahovaci utlum TEN : 3a1/2 otacky z max. (Je to sroubek dole na tlumici!!!)
Compresni utlum : 3a3/4 otacky z max. (Srobek nahore)
Predpeti pruziny : 178mm delka pruziny
Takze doporucuji ti,aby jsi si poznamenal jak to je nastaveny nyni a zkus to nastavit na tovarni nastaveni. Musis nastavit predek i zadek,aby tlumice spolupracovali. At se zadari. Ja si rad hraju s podvozkem a vetsinou to rozladim. Pak jsem prekvapen jak se to v tovarnim nastaveni zas chova dobre.
Re: Podvozek ZX9R
co jsou to upsidy ?misak39 píše:vidíš, tady to má vodborně Já mám upsidy, takže na klasikách bude asi jinej počet cvaknutí, ale postup je pořád stejnej...
Re: Podvozek ZX9R
upsidy viz PM (soukromé zprávy nahoře)kryšpín píše:co jsou to upsidy ?misak39 píše:vidíš, tady to má vodborně Já mám upsidy, takže na klasikách bude asi jinej počet cvaknutí, ale postup je pořád stejnej...
Moc bych si hlavu nelámal s tím olejem, vidle budou trochu tužší, to je tak asi všechno... lítal jsem v Pyrenejích bez oleje ve vidlích a taky to šlo
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*