Podvozek ZX9R

a taky vejfuky, brzdy, gumy a jiný drobnosti...
Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 9159
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od ZRX 1984 » čtv lis 26, 2009 09:49:32

pak nevím co řešíš? Nastav všechna nastavení na půlku, zkus se projet a pak nastavuj buď tvrdší, nebo měkčí..takhle to dělám já a nikdy jsem neměl problém to naladit dle potřeb svých...
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5041
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » čtv lis 26, 2009 11:02:37

trošku problém u nastavení je, že tady platí něco za něco...bohužel naše silnice mají tak proměnlivou kvalitu, že vyhovující nastavení snad ani není možný najít...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 9159
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od ZRX 1984 » čtv lis 26, 2009 11:07:09

misak39 píše:trošku problém u nastavení je, že tady platí něco za něco...bohužel naše silnice mají tak proměnlivou kvalitu, že vyhovující nastavení snad ani není možný najít...
ALE TAKOVOU ITÁLII, JSEM JEL S DOST TVRDÝM PODVOZKEM, to byla paráda, chjo vzpomínám na to pokaždé, když mám styk a našima asfaltkama :-(
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5041
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » čtv lis 26, 2009 11:50:05

ZRX 1984 píše:
misak39 píše:trošku problém u nastavení je, že tady platí něco za něco...bohužel naše silnice mají tak proměnlivou kvalitu, že vyhovující nastavení snad ani není možný najít...
ALE TAKOVOU ITÁLII, JSEM JEL S DOST TVRDÝM PODVOZKEM, to byla paráda, chjo vzpomínám na to pokaždé, když mám styk a našima asfaltkama :-(
:D ale tam jsou silnice a nééé enduro tratě... Já jsem s tím nehejbal, a celkem jsem občas ostatním i stačil, takže je to spíš o zvyku a nacvičení vyhovujícího jízdního stylu...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 9159
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od ZRX 1984 » čtv lis 26, 2009 12:04:28

misak39 píše:
ZRX 1984 píše:
misak39 píše:trošku problém u nastavení je, že tady platí něco za něco...bohužel naše silnice mají tak proměnlivou kvalitu, že vyhovující nastavení snad ani není možný najít...
ALE TAKOVOU ITÁLII, JSEM JEL S DOST TVRDÝM PODVOZKEM, to byla paráda, chjo vzpomínám na to pokaždé, když mám styk a našima asfaltkama :-(
:D ale tam jsou silnice a nééé enduro tratě... Já jsem s tím nehejbal, a celkem jsem občas ostatním i stačil, takže je to spíš o zvyku a nacvičení vyhovujícího jízdního stylu...
No víš jak, já jsme si říkal, jedem dost naložený, přitvrdíme a pak už jsem neubrala akdyž jsem jel tady doma pez Peťi a zpětného nastavení, tak jsem se málem vysekal, jak píše MMKS, odskok v zatáčce, já hnědé trenky, šok v očích :shock: ale dal jsem to a hned měkčil :-)
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909

Uživatelský avatar
Monty Jack
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 43
Registrován: ned zář 30, 2007 14:48:49
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Monty Jack » pon lis 30, 2009 22:49:18

[quote="ZRX 1984"]Devítka je normálně ovladatelnej stroj, nechápu, jak ji někdo nemůže domutit do zatáčky.[/quote

Neříkam že by nešla donutit do zatačky ale když to srovnám s bejvalym farošem 929 tak to je nebe a dudy.
Přesedlal jsem na ZX9R 2001

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9290
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » pon lis 30, 2009 23:35:32

Monty Jack píše:
ZRX 1984 píše:Devítka je normálně ovladatelnej stroj, nechápu, jak ji někdo nemůže domutit do zatáčky.
Neříkam že by nešla donutit do zatačky ale když to srovnám s bejvalym farošem 929 tak to je nebe a dudy.
blby typ pneumatik, sjete pneumatiky... blbe nastaveny podvozek ... dej tam novy gumy a treba jiny typ, vyrobce a uvidis co to stou motorkou udela... kdyz se ti podari vybrat ty spravne bude padat do zatacky tak sama az se budes bat ;-)
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5041
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » úte pro 01, 2009 00:40:44

KankX píše:
Monty Jack píše:
ZRX 1984 píše:Devítka je normálně ovladatelnej stroj, nechápu, jak ji někdo nemůže domutit do zatáčky.
Neříkam že by nešla donutit do zatačky ale když to srovnám s bejvalym farošem 929 tak to je nebe a dudy.
blby typ pneumatik, sjete pneumatiky... blbe nastaveny podvozek ... dej tam novy gumy a treba jiny typ, vyrobce a uvidis co to stou motorkou udela... kdyz se ti podari vybrat ty spravne bude padat do zatacky tak sama az se budes bat ;-)
asi tak jak píše Honza.... a s Fárošovým kamarádem jezdím občas docela pilku a nikdy jsem neměl problém mu stačit :wink: měl jsem devinu úplně natvrdo, a to trochu poskakovalo, ale jela stopu stále, teďky ji mám změklou, a to zhruba na poloviční tvrdost jak vpředu, tak vzadu, a pohoda....
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » úte pro 01, 2009 12:37:35

přidal bych se k Mišákovi, loni jsemjel na Mlejnky já vůl po dálnici a tak jsemsi přitvrdil, abych si to užil. No na tom tankodromu jsem si to vážně užil.
Musíš si spíš sám najít kompromis, ve svém stylu jízdy, jak za to chceš tahat a podle toho buď měkčí podvozek nebo přitvrdit, ale na zkurveným asfaltu se budeš zase dovolávat boží pomoci a odplaty silničářům.
Měká i tvrdá podle mne chtějí jiné zacházení. Jak psali kluci, každej si spíš najdeme nějakej kompromis vůči svým požadavkům a podle toho pak jezdíme. Ti co žijou jsou důkazem toho, že to funguje a zrovna někteří jsou možná i zázrakem :lol: :lol: :lol: (v dobrým samozřejmě.)
Fároše moc neznám,ale přijde mi měkčí než tvrdej, takže je víc user friendly, ale jak pak píše Mišák - stačím mu naprosto v pohodě. :wink:
Kanx tě osdkazuje ještě na gumy a je to tak, co tam máš a v jakém stavu? jak tvrdý? jak staré???? už jsem zažil gumu co skákala jako hopík.....uá :lol:
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
Zubr
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1079
Registrován: pon úno 06, 2006 17:20:28
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Zubr » úte pro 01, 2009 13:00:33

Zkus seřídit podvozek na nastavení z výroby, a pak uvidíš jestli je to tak špatný, nebo ne. Čus Tom :wink:
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068

Řečník z aragonitových jeskyní

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » úte pro 01, 2009 13:12:49

mrkni se jak jsou na tom oleje.Mrkni se na to nejplépe jejich výměnou v tlumičích !
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
Monty Jack
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 43
Registrován: ned zář 30, 2007 14:48:49
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Monty Jack » úte pro 01, 2009 16:17:27

Jako ja si taky myslím že to je jen o nastavení , podle tech članku co jsem nekdo uploadoval si myslim ze je malo vahy na prednim kole tak skusim posunout brejle níž a trochu zvednout zadek.
Přesedlal jsem na ZX9R 2001

Uživatelský avatar
Elvis.
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4844
Registrován: ned čer 04, 2006 18:04:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elvis. » úte pro 01, 2009 17:24:02

nez zacnes posouvat vidle v brejlich pohraj si s nastavenim pruzina versus utlum ve vidlich... vahy na predku mas pri beznym silnicnim provozu az az, pze vetsinou na tom sedis pohodlnejc, tj. se zadkem spis u nadrze, nez ze bys lezel a mel zadek a vahu v zadu :wink:
ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L

ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)

Uživatelský avatar
Monty Jack
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 43
Registrován: ned zář 30, 2007 14:48:49
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Monty Jack » úte pro 01, 2009 19:50:41

Mozna jsem to s tou vahou na prednim kole rekl špatné proste kdyz se na tu motorku podívám tak predek je oproti zadku moc vysoko. Je to jak kdybych jel na nejakym choperu :lol:
Přesedlal jsem na ZX9R 2001

Uživatelský avatar
Monty Jack
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 43
Registrován: ned zář 30, 2007 14:48:49
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Monty Jack » úte pro 01, 2009 19:51:56

Je taky možné že centralní tlumič je už po smrti tak tim ta zadni část motorky spadla.
Přesedlal jsem na ZX9R 2001

Odpovědět