Podvozek ZX9R
ALE TAKOVOU ITÁLII, JSEM JEL S DOST TVRDÝM PODVOZKEM, to byla paráda, chjo vzpomínám na to pokaždé, když mám styk a našima asfaltkamamisak39 píše:trošku problém u nastavení je, že tady platí něco za něco...bohužel naše silnice mají tak proměnlivou kvalitu, že vyhovující nastavení snad ani není možný najít...
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ale tam jsou silnice a nééé enduro tratě... Já jsem s tím nehejbal, a celkem jsem občas ostatním i stačil, takže je to spíš o zvyku a nacvičení vyhovujícího jízdního stylu...ZRX 1984 píše:ALE TAKOVOU ITÁLII, JSEM JEL S DOST TVRDÝM PODVOZKEM, to byla paráda, chjo vzpomínám na to pokaždé, když mám styk a našima asfaltkamamisak39 píše:trošku problém u nastavení je, že tady platí něco za něco...bohužel naše silnice mají tak proměnlivou kvalitu, že vyhovující nastavení snad ani není možný najít...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
No víš jak, já jsme si říkal, jedem dost naložený, přitvrdíme a pak už jsem neubrala akdyž jsem jel tady doma pez Peťi a zpětného nastavení, tak jsem se málem vysekal, jak píše MMKS, odskok v zatáčce, já hnědé trenky, šok v očích ale dal jsem to a hned měkčilmisak39 píše:ale tam jsou silnice a nééé enduro tratě... Já jsem s tím nehejbal, a celkem jsem občas ostatním i stačil, takže je to spíš o zvyku a nacvičení vyhovujícího jízdního stylu...ZRX 1984 píše:ALE TAKOVOU ITÁLII, JSEM JEL S DOST TVRDÝM PODVOZKEM, to byla paráda, chjo vzpomínám na to pokaždé, když mám styk a našima asfaltkamamisak39 píše:trošku problém u nastavení je, že tady platí něco za něco...bohužel naše silnice mají tak proměnlivou kvalitu, že vyhovující nastavení snad ani není možný najít...
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
- Monty Jack
- Babyrider
- Příspěvky: 43
- Registrován: ned zář 30, 2007 14:48:49
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9290
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
blby typ pneumatik, sjete pneumatiky... blbe nastaveny podvozek ... dej tam novy gumy a treba jiny typ, vyrobce a uvidis co to stou motorkou udela... kdyz se ti podari vybrat ty spravne bude padat do zatacky tak sama az se budes batMonty Jack píše:Neříkam že by nešla donutit do zatačky ale když to srovnám s bejvalym farošem 929 tak to je nebe a dudy.ZRX 1984 píše:Devítka je normálně ovladatelnej stroj, nechápu, jak ji někdo nemůže domutit do zatáčky.
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
asi tak jak píše Honza.... a s Fárošovým kamarádem jezdím občas docela pilku a nikdy jsem neměl problém mu stačit měl jsem devinu úplně natvrdo, a to trochu poskakovalo, ale jela stopu stále, teďky ji mám změklou, a to zhruba na poloviční tvrdost jak vpředu, tak vzadu, a pohoda....KankX píše:blby typ pneumatik, sjete pneumatiky... blbe nastaveny podvozek ... dej tam novy gumy a treba jiny typ, vyrobce a uvidis co to stou motorkou udela... kdyz se ti podari vybrat ty spravne bude padat do zatacky tak sama az se budes batMonty Jack píše:Neříkam že by nešla donutit do zatačky ale když to srovnám s bejvalym farošem 929 tak to je nebe a dudy.ZRX 1984 píše:Devítka je normálně ovladatelnej stroj, nechápu, jak ji někdo nemůže domutit do zatáčky.
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
- farmář
- Ghostrider
- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
přidal bych se k Mišákovi, loni jsemjel na Mlejnky já vůl po dálnici a tak jsemsi přitvrdil, abych si to užil. No na tom tankodromu jsem si to vážně užil.
Musíš si spíš sám najít kompromis, ve svém stylu jízdy, jak za to chceš tahat a podle toho buď měkčí podvozek nebo přitvrdit, ale na zkurveným asfaltu se budeš zase dovolávat boží pomoci a odplaty silničářům.
Měká i tvrdá podle mne chtějí jiné zacházení. Jak psali kluci, každej si spíš najdeme nějakej kompromis vůči svým požadavkům a podle toho pak jezdíme. Ti co žijou jsou důkazem toho, že to funguje a zrovna někteří jsou možná i zázrakem (v dobrým samozřejmě.)
Fároše moc neznám,ale přijde mi měkčí než tvrdej, takže je víc user friendly, ale jak pak píše Mišák - stačím mu naprosto v pohodě.
Kanx tě osdkazuje ještě na gumy a je to tak, co tam máš a v jakém stavu? jak tvrdý? jak staré???? už jsem zažil gumu co skákala jako hopík.....uá
Musíš si spíš sám najít kompromis, ve svém stylu jízdy, jak za to chceš tahat a podle toho buď měkčí podvozek nebo přitvrdit, ale na zkurveným asfaltu se budeš zase dovolávat boží pomoci a odplaty silničářům.
Měká i tvrdá podle mne chtějí jiné zacházení. Jak psali kluci, každej si spíš najdeme nějakej kompromis vůči svým požadavkům a podle toho pak jezdíme. Ti co žijou jsou důkazem toho, že to funguje a zrovna někteří jsou možná i zázrakem (v dobrým samozřejmě.)
Fároše moc neznám,ale přijde mi měkčí než tvrdej, takže je víc user friendly, ale jak pak píše Mišák - stačím mu naprosto v pohodě.
Kanx tě osdkazuje ještě na gumy a je to tak, co tam máš a v jakém stavu? jak tvrdý? jak staré???? už jsem zažil gumu co skákala jako hopík.....uá
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
CKC #1060
- Monty Jack
- Babyrider
- Příspěvky: 43
- Registrován: ned zář 30, 2007 14:48:49
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
nez zacnes posouvat vidle v brejlich pohraj si s nastavenim pruzina versus utlum ve vidlich... vahy na predku mas pri beznym silnicnim provozu az az, pze vetsinou na tom sedis pohodlnejc, tj. se zadkem spis u nadrze, nez ze bys lezel a mel zadek a vahu v zadu
ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
- Monty Jack
- Babyrider
- Příspěvky: 43
- Registrován: ned zář 30, 2007 14:48:49
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- Monty Jack
- Babyrider
- Příspěvky: 43
- Registrován: ned zář 30, 2007 14:48:49
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele: