Měl jsem u svojí ninji podobný problém, ale mě to nekopalo do páčky, nýbrž se brutálně rozvibrovala přední vidlice. Myslím že to bylo mojí vinou, ale i trochu špatně navrženou expanzní nádobkou pro velké šestipístky Tokico. Problém je v tom, že když dolijete brzdovou kapalinu až po rysku max a tu gumičku jen tak volně položíte na vršek nádobky, zašroubujete víčko, stane se následující. Při brzdění se třmen zahřeje, kapalina se teplem roztáhne a nacpe se do nádobky. A zde je ten zakopaný pes. Mezi gumičkou a víčkem je minimum vzduchu, který by se mohl vytlačovat ven z nádobky. Tento vzduch se chybnou montáží gumičky nachází pod gumičkou, odkud nemůže unikat ven, stlačuje se a zvyšuje tlak v systému. Brzda proto po ohřátí začne výrazně ale na jízdě neznatelně přibrždovat. Já se domnívám, že dojde ke spálení destiček, které potom způsobují tolik pověstné vibrace přední vidlice.
Po výměně téměř nových destiček za stejné nové obložení problém s vibracemi zmizel. Ale je nutné dodržet toto: nalévat nádobku jen do poloviny mezi ryskami MAX a MIN, a také při montáži gumičky vytlačit všechen vzduch pod gumičkou ven tak, aby vznikl prostor se vzduchem nad gumičkou pod víčkem.
Mě už se po té nikdy vidlice nerozvibrovala, ani při nejbrutálnějších brzdících nasazení na Mosteckém autodromu.
Spálené destičky se mi spravit nepodařilo a při opětovném namontování do motocyklu se vibrace opět vrátily. (nutno zahodit i nové spálené desky)
