Stránka 1 z 1

Kawa ZX600F rv.98- nepadaji otáčky

Napsal: úte črc 14, 2009 18:33:26
od McBride
Ahoj koupil sem asi před měsícem Kawasaki ZX600f rv 98. Je to moje prvni silnejsi moto a nemam moc zkušenosti. Proto mi vadi, že když vytahnu ot. na 5000 tak velmi pomalu padaji dolu. Pokud zmáčku spojku tak opět ot. letí na 5000. Na volnoběh jdou třeba 3 minuty na 1000 ot/min a pak začnou stoupat. Poraďte čím by to mohlo být nebo jestli jste neměli podobnou zkušenost. Díky moc

Napsal: úte črc 14, 2009 18:56:00
od Zdrahy
Přemýšlím co se v USA asi tak prodávalo jako ZX600F - v Evropě bohužel nic :roll:

Napsal: úte črc 14, 2009 19:29:29
od Dak
Mrkni na filtr esi je čistý, taky jestli se nezasekává sytič. Možná taky lanko plynu nebo šoupátka možou zostávat viset. Je toho víc.

Napsal: úte črc 14, 2009 23:49:00
od francimor
Zkus to upřesnit.. Za studena/za tepla, na volnoběh, nebo za jízdy když brzdíš motorem a vymáčkneš spojku tak to vyletí, nebo jak? Mohli by to být jen rozhozené hladiny a podtlaky.. Káždopádně bude problém kdesi v sání

Napsal: stř črc 15, 2009 00:13:38
od farmář
je to směs,ale kde je zakopanej pes takhle na dálku.... leda hypoteticky. Předstih se ti nepředbíhá....že. Takže nějak podivně bohatá směs. Nedovírá se sytič, filtr jak říkal Dak, podtlaky....něco nebude dobře. Good luck v hledání,hele.

Napsal: stř črc 15, 2009 00:41:24
od francimor
A co že je to ZX600F? Nějaká cestovní ninja?

Napsal: stř črc 15, 2009 10:39:06
od farmář
jiné označení hádám, jako tahle....
http://www.tradebikesuk.co.uk/?content=sold.php&page=4

Napsal: stř črc 15, 2009 11:45:13
od McBride
KAWA ZX 600 F. Je to hodně podobný Kawasaki ZX 600 R, ale má to jisté odlišnosti. Jen píšu co je napsáno v techničáku. Každopádně problém je s tím, že když třeba dobržďuju před křižovatkou, vymáčku spojku, tak vyletí ty otáčky na 5000/min a je to celkem řev, což se každej otočí, co vyvádím? Ještě je pak problém, že otáčky jdu při jízdě, když za to vemu, hodně pomalu dolů a to je pro mě jako začátečníka celkem problém. Je tam laďák myslel sem, že by to mohlo být v něm, ale i na tovární výfuk to dělá stejně. Předstih v pohodě. Moto u minulého majitele dost stálo a moc nejezdilo. Může to mít nějáké následky? Mám slíbeno, že to můžu přivést na měřáky, ale až v polovině srpna a strašně se mi nechce čekat, proto se to snažím něják vyřešit. Co rozebrat a vyčistit karbce?

Napsal: stř črc 15, 2009 12:52:11
od francimor
Vyčištěním karbců určitě nic nezkazíš, jestli to dlouho stálo, tak může být kdesi nějakej kanálek přicpanej, pokud stála někde ve vlhku, tak po čase ti zkondenzovaná voda v karbci reaguje s hliníkem a oxiduje, k tomu starej benzin a je to.. Ale tenhle proces je otázkou spíše let, než měsíců, záleží na prostředí.. Menším průchozím průměrem ti vznikne větší tah pro vzduch, někde si to může přisát faleš a je to, ale jsou to jen dohady.. Tak mě taky tak napadá-co děravý membrány?? To by vysvětovalo to pomalý padání otáček.. Ale určitě by bylo dobrý províst základní nastavení karbců-hladiny, bohatost dle výrobce a potom ladit kde co..

Napsal: stř črc 15, 2009 15:44:34
od Dargas
a volnobeh je normalni? nemas treba ten sroubek utazenej tak, ze je volnobeh 5000/min ?


sry, spatne ctu

Napsal: stř črc 15, 2009 18:25:04
od McBride
Dargas píše:a volnobeh je normalni? nemas treba ten sroubek utazenej tak, ze je volnobeh 5000/min ?


sry, spatne ctu
volnoběh je v pohodě, ale třeba po 5 minutách začne pomalu stoupat.

Napsal: stř črc 15, 2009 19:00:59
od francimor
Ten volnoběh drží normálně i za tepla a pak se prostě začne zvedat? Nebo myslíš za studena se sytičem? Takhle to vypadá, že to je závislý na teplotě.. Jak se to ohřeje, tak se někde něco roztáhne a může to přisávat. Projdi celý sání, mohli by to bejt i zpouchlý gumový příruby airbox-karbec nebo karbec-hlava, tím by se ti totiž rozhodily právě ty podtlaky..