Stránka 1 z 1
Klr 600,hází slabou a nepravidelnou jiskru
Napsal: čtv čer 04, 2009 20:26:11
od sroubek
Zdar kolegové,koupil jsem nedávno KL600 r.v.85 v domění,že bude něco s motorem po technické časti,ale po kompletní rozborce motoru a zjištění ,že je vše OK jsem se zaměřil na jiskru,která se mě předtím zdála dobrá.Po dlouhém šlapání je motor ulitej a sem tam škytne.Můj předpoklad je na cívku od fajfky_

Napsal: pát čer 05, 2009 16:18:57
od Anti
S největší pravděpodobností řídící jednotka-CDI.Cívku jsem ještě vadnou nezažil,jednotek několik.Jinak vše kromě jednotky se dá změřit obyčejným ohmetrem.
Napsal: pát čer 05, 2009 21:30:20
od sroubek
Diky za odpověd,myslíš,že když bude spatné CDI(řídící jednotka) že to bude házet slabou jiskru?ŽILjsem v domění,když je špatné cdi, že to nedá žádnou jiskru.Prosímtě můžeš mně presně napsat hodnoty jednotlivejch komponentů tak jak by
měly správně bejt,kolik se tak cení starší CDI-víš o nějakým?
Napsal: ned čer 07, 2009 09:59:02
od Anti
Indučka-primár 0,15-0,25 ohm,sekundár 3,2-5,8 Kohm
Snímač-100-150 ohm
Budící cívky-100-200 ohm
Kupovat starší CDI je sázka do loterie,už jsem koupil jedno nefunkční,tedy jiskra byla,ale špatná,tak jak moje první vadné CDI.
Teď jsem si uvědomil,že to mohou být budící cívky,ty taky rády odcházejí.Nejdřív měř a potom řeš...

Napsal: ned čer 07, 2009 11:29:41
od sroubek
Ted jsem zkusil ještě jednou vzhled jiskry,když jsem to pořádně ukostřil tak dává prvidelně,ale vypadá to slabě,díky za parametry,hned to jdu proměřit¨.Budící cívky jsou ty co jsou dole u magneta? nějaká hodnota?
Napsal: ned čer 07, 2009 11:34:36
od Anti
Budící cívky jsou spolu se světelnými na statoru.Liší se od světelných(dobíjení) jemnějším vinutím,jsou většinou obaleny.Hodnotu máš uvedenou v předchozím příspěvku.
Jiskra může být pravidelná,ale kupříkladu ve špatný okamžik,což je následek vadného CDI.
Napsal: ned čer 07, 2009 21:13:04
od sroubek
Díky za informace,ted už mám jasno,vše je OK až na budící cívky,dávaj 75 ohmů záhada je vyřešena.Objednal jsem nové CDI od Ignitech Přelouč, kde není potřeba k provozu cívky, ale jen baterku.
Ještě jednou díky,moc jsi mě pomohl.
Napsal: ned čer 07, 2009 21:21:42
od Anti
Za málo...
Ignitech je dobrý,mám ho taky.A bouchne dvě mouchy jednou ranou-cívky i CDI...
Napsal: stř čer 17, 2009 20:36:01
od sroubek
Tak Kawa jezdí ,udělal jsem rovnou nový rozvodák,ale mám problémy ji natlápnout,zdá se mě, že nefunguje dekompresor.
Můžete mě někdo popsat přesně funkci.Při otáčení nezatlačí ventil.
Napsal: stř čer 17, 2009 21:54:27
od Anti
Zkus hádat,kdo ti popíše funkci...
Je to klasika-dvě závaží sepnutá pružinou která do sebe zapadají.Při malých otáčká jedno ze závaží tlačí dříkem na ventil a ten se pootevře.Při vyšších otáčkách pružina povolí a závaží se roztáhnou a netlačí na ventil.
Napsal: čtv čer 18, 2009 07:30:39
od sroubek
Zdar servisáku,tu funkci jsem nějak vydedukoval jen jsem si to chtěl ověřit,problém mám v tom,že ten kolík nezatlačí zmiňovanej ventil výfuku? A co teď kamaráde?
Napsal: čtv čer 18, 2009 07:46:25
od Pavel ZRX
Loni jsem tento problém řešil výměnou celé vačky i s dekompresorem, cena cca 9 tis. Jinak chci poděkovat ANTI za kvalitní poradenství kolem KLR - KLX, opravdu se vyznáš!
Napsal: čtv čer 18, 2009 20:11:54
od Anti
Dékuji,rád pomohu.Hlavně těm,co si vybrali stroje správné značky...
Nejspíš je už ten kolík ochozený či ohnutý,nebo se snížila podložka na ventilu,popřípadě obojí.
Buď jak píše Pavel,nebo po "prasáckém" způsobu.Můžeš provést návar na kolíku,nebo se ho pokusit opatrně krapet přihnout tak aby bral.Nicméně upozorňuji,že toto není košér.Ten návar by byl bezpečnější,při přihýbání hrozí prasknutí.Ale musíš to odhadnout tak,aby se při otevřených závažích zůstala zachována správná ventilová vůle.