Stránka 1 z 1
Graf z brzdy ZRX1100
Napsal: pát kvě 22, 2009 22:24:11
od Honzis ZRX1100
Nemate nekdo graf z brzdy originalniho ZRXa jedenactky, chtel bych jen porovnat jak se lisi od mojeho (DynoJet Stage 3, KN prime filtry, MIG), pac sem rexe koupil v horsim stavu, takze probehly nejake upravy k docileni vyrovnani vykonove krivky
http://www.zrxrider.estranky.cz/clanky/ ... zrx-tuning
Napsal: sob kvě 23, 2009 06:53:16
od Pavel ZRX
Porovnávat grafy z jiných brzd je hodně nepřesné, každá brzda měří jinak, i když jednotky jsou stejné! Vítej v pásmu vyšších otáček..
graf
Napsal: sob kvě 23, 2009 08:44:28
od Honzis ZRX1100
To je fakt, jiste ale renomovane firmy maji pristroje kalibrovane a krivky by se meli prinejmensim hodne podobat, pokud nejsem naivni, no ale slo mi spis o tvar krivky ve spodkach a pak chovani ve vrchnich tockach, pac jak sem v zrx foru nekde cetl, doktor da na dvojku na prdel rexe plynem v serii, tak to tam dole musi mit par Nm navic, nebo se mu ten chrom zveda sam?

Napsal: sob kvě 23, 2009 09:31:04
od MMKS
Napsal: sob kvě 23, 2009 09:35:53
od Dargas
http://www.volny.cz/romixx/index.htm
klikni na "moji motocyklove" a pak "zrx1100"
Napsal: sob kvě 23, 2009 17:47:22
od DoktorZRX
Napsal: sob kvě 23, 2009 20:56:52
od Dargas
graf
Napsal: ned kvě 24, 2009 11:23:36
od Honzis ZRX1100
teda koukam, ze fakt kazdej graf je jinej, to potvrzuje ze co rex to original

Napsal: ned kvě 24, 2009 19:02:12
od DoktorZRX
Dargas píše:
To je na 12ku

Re: graf
Napsal: ned kvě 24, 2009 19:03:45
od DoktorZRX
Honzis ZRX1100 píše:To je fakt, jiste ale renomovane firmy maji pristroje kalibrovane a krivky by se meli prinejmensim hodne podobat, pokud nejsem naivni, no ale slo mi spis o tvar krivky ve spodkach a pak chovani ve vrchnich tockach, pac jak sem v zrx foru nekde cetl, doktor da na dvojku na prdel rexe plynem v serii, tak to tam dole musi mit par Nm navic, nebo se mu ten chrom zveda sam?

Na dvojku né, ale na jedničku jó

Napsal: ned kvě 24, 2009 19:18:01
od MMKS
když jsme u toho ladění. Po výměně za laďák to prostě netáhlo a musel jsem vytáčet. Dneska jsem se vrátil ad Martina z Jedovnice (btw. cestou tam jsem viděl, že to někdo napral s mašinou čelně do auta, takže to silně krotilo pravé zápěstí) ale motorka jak vyměněná, zdá se mě , že táhne líp než s originálem a kdybych to uměl, snad bych to dal i na to zadní

. Fakt super práce, jsem spokojený jak prase.
Re: graf
Napsal: ned kvě 24, 2009 21:22:30
od zdenek
DoktorZRX píše:Honzis ZRX1100 píše:To je fakt, jiste ale renomovane firmy maji pristroje kalibrovane a krivky by se meli prinejmensim hodne podobat, pokud nejsem naivni, no ale slo mi spis o tvar krivky ve spodkach a pak chovani ve vrchnich tockach, pac jak sem v zrx foru nekde cetl, doktor da na dvojku na prdel rexe plynem v serii, tak to tam dole musi mit par Nm navic, nebo se mu ten chrom zveda sam?

Na dvojku né, ale na jedničku jó

už sem se lekl

Re: graf
Napsal: ned kvě 24, 2009 21:27:36
od KankX
zdenek píše:DoktorZRX píše:Honzis ZRX1100 píše:To je fakt, jiste ale renomovane firmy maji pristroje kalibrovane a krivky by se meli prinejmensim hodne podobat, pokud nejsem naivni, no ale slo mi spis o tvar krivky ve spodkach a pak chovani ve vrchnich tockach, pac jak sem v zrx foru nekde cetl, doktor da na dvojku na prdel rexe plynem v serii, tak to tam dole musi mit par Nm navic, nebo se mu ten chrom zveda sam?

Na dvojku né, ale na jedničku jó

už sem se lekl

me dvanactka s ladakem i na dvojku... ale nejlepe s batuzkem

Napsal: pon kvě 25, 2009 07:48:41
od milda
Sem jsem hodil závěry svého lazení...
http://kawa.flexible.cz/viewtopic.php?p=118319#118319
Ale je to dvanáctka.
Ten výkon je znát.Po zadním sice nejezdím,ale kolo na dvojku nahoru jde.Takže jemné zápěstí-prevence chodníkových lišejů.....
