Stránka 1 z 1

potkání motoru

Napsal: čtv kvě 14, 2009 01:46:01
od SATAN
Zdar chlapi chtěl bych se optat jestli je u Kawasaki možné když rupne rozvodák aby se potkal motor s ventyli. Nebo jestli je to jako u starýho kadeta kde to možný není??? :cry:

Napsal: čtv kvě 14, 2009 08:02:18
od volkswagen
Specifikace otázky je dost vágní protože nepíšeš u jaké kawasaki a vzhledem k tomu, že motorky vyrábí někdy od roku 65.... nicméně možné to je.

Napsal: čtv kvě 14, 2009 17:04:34
od Dak
Pokud ti rupne rozvoďák, tak se ti ventily potkají spístem vždy! Je jedno esi OHV nebo OHC. Pak min. nová hlava, vačka, rozvody, píst, ojnica, šálky na klice/ojnici. V horším aj klika, blok (takže celý motor). U čtyřtaktních motorů je poškození rozvodů většinou smrt motoru. Aj u jednoválca, bo čas kdy sou všechny ventily zavřené je fakt hodně krátký a že by to prdlo zrovna vněm, je šance menší než na jackpot sportky. Toš tak

Napsal: čtv kvě 14, 2009 21:45:56
od SATAN
Jedna se o zx9r rok 99 . A nemate nekdo tenhle motor na prodej?

Napsal: čtv kvě 14, 2009 21:47:47
od Dak

Napsal: čtv kvě 14, 2009 22:37:36
od Jirka_Z
Dak ma pravdu předsedo, kdyz rupne rozvodak, potka se to "vzdy"...

Napsal: čtv kvě 14, 2009 23:06:20
od misak39
vždycky nemusí, záleží na tvarování spalovacího prostoru hlavy...

Napsal: čtv kvě 14, 2009 23:09:34
od Jirka_Z
Podle me v dnesnich motorech s frezovanejma pistama se to proste potka ikdyz nechces..., nevim nejsem odbornik, ale podle me by to byla vazne "klika"...

Napsal: pát kvě 15, 2009 07:21:32
od Dak
misak39 píše:vždycky nemusí, záleží na tvarování spalovacího prostoru hlavy...
Mišák myslí starší motory, kdy tlak byl 6:1 a prostor mezi pístem v horní úvrati a víkem ventilů byl velký, jak týden před výplatou. Tam to opravdu bylo jedno. Ale od dob šáde 1000 a výš to už meplatí. No a kawa je kawa a né stará škoda.

Napsal: pát kvě 15, 2009 18:52:49
od mara zxr750
mno jen pro presnost,potkat se to vzdy nemusi.. :D zalezi na typu motoru apod.vynecham ted kawu,ale zalezi na tom jaky je pomer vrtani a zdvihu,paklize je motor hodne nadctvercovy,muze se pist na ojnici s klikou tocit jak pri otevrenem tak i pri zavrenem ventilu-ech,takze treba pri prasknuti rozvodaku se motor zastavi,nepracuje spravne,ale dal se toci,jako brzdeni motorem...jako by se zajizdy vypl klicek...toz takhle.. 8)

Napsal: pát kvě 15, 2009 23:12:17
od Jirka_Z
To sedi, pokud je dost nadctvercovy tak ano, ale uz i Harley to pomalu vyrovnava... honba za vykonem... ;)