Stránka 1 z 2

klr 600 voda v oleji

Napsal: úte kvě 12, 2009 18:18:34
od nuf111
zdravím,chtěl bych s poptat jak se voda může dostat do oleje bude to těsněním pod hlavou??nebo snad i něco víc??

Napsal: úte kvě 12, 2009 18:20:26
od Zdrahy
Těsnění v lepším případě, prasklá hlava v horším :(

Napsal: úte kvě 12, 2009 18:27:15
od nuf111
že by praskla ve vnitř jo??

Napsal: úte kvě 12, 2009 19:46:17
od farmář
kde jinde? mezi kanály samozřejmě. Máš u ventilů olej a kanály dolu, v dalších kanálech vodu. Stačí prd a kde jsi byl. Doufej v těsnění , to je nejčastější :wink: a kdyby ti tlakoval olej nebo voda, bylo by to taky veselé, to prdá mezi sedly ventilů nejčastěji.

Napsal: úte kvě 12, 2009 19:52:39
od nuf111
no kouknu na to snad to těsnění,já právě dal novej olej a ted koukam on celej šedivej nebo taková barva kouknu do víčka a tam emulze,radši s tim nejezdit co??

Napsal: úte kvě 12, 2009 20:03:42
od farmář
přesně tak, našleháš máslo a jsi v háji.

Napsal: úte kvě 12, 2009 20:05:58
od farmář
šedivej....to se stane i když je nějakej úlomek alu v motoru-převodovce. Jinak voda dělá právě takové-máslo, jakoby vazelínka. Zasere to kanály, nemaže klika, nic....tak to rozeber a uvidíš.

Napsal: úte kvě 12, 2009 20:11:06
od nuf111
jasan,to musí nejspíš motor dolu co u klr???já jí mam chvilku právě tak nevím co a jak

Napsal: úte kvě 12, 2009 20:14:15
od farmář
vím já? mohu ti říct teoretickou diagnozu,ale enduro jsem měl pod zadkem 210km za celý život :lol: :lol: :lol:

Napsal: úte kvě 12, 2009 20:20:05
od nuf111
v poho,tak dík za rady

Napsal: úte kvě 12, 2009 20:30:53
od farmář
není zač, já osobně sundám nádrž a pak se hrabu v motoru.

Napsal: úte kvě 12, 2009 20:43:41
od Anti
Brzdi.
Voda se ti tam může dostat třeba přes vodní pumpu.Někteří "Borci" ucpávají odtokovou dírku a ta voda pak nemá kam jít a mohla by přetlačit Gufero co ji těsní od oleje.

Napsal: úte kvě 12, 2009 20:47:01
od nuf111
aha,a kde je ta odtoková dirka??

Napsal: úte kvě 12, 2009 20:55:01
od Anti
Na té pumpě zespodu,malá dírečka na takovém nálitku.Poslední KLR co jsem koupil ji měla ucpanou,aby nešlo vidět že netěsní těsnění na hřídeli.Pokud by se to spojilo s pojebaným guferem,poteče ti to přes víko do oleje.Voda se ti tam ale může dostat i odvětráním motoru do airboxu.Stačí abys do něj nabral vodu,třeba při umývání.Tesnění jsem prdnutý ještě neviděl,hlavu bohužel jo.Ale to by měl na svědomí spíš mráz,sama od sebe nepraská.Nejlepší by bylo doplnit vodu a chvilku se opatrně povozit nebo to nechat klapat a kouknout esli se ztrácí.Trochu vody v oleji obstará i zimní ježdění-ráda se sráží vlhkost.Já jsem do dubna nemohl "přečíst" olejoznak,protože byl od "kašičky".

Napsal: úte kvě 12, 2009 21:01:20
od farmář
tak pojebaná vodní pumpa je bohužel taky krásná a pravděpodobná závada :idea: máš pravdu. Nateklá voda....to už asi méně, odfukem? a malé množství vody se při zahřátí motoru odpaří právě odfukem motoru. Přeci jen má olej více než je přeměna vody na páru. Ta vodní pumpa stojí za prověření v první řadě a jestli tam najdeš Antim popsanou prasárnu, jsi krásně doma.