Stránka 1 z 1
Help potrebuju se poradit - KLR 600 motor
Napsal: stř črc 19, 2006 01:00:43
od Churys
Zdravim vsecky kawisty zvlast enduristy

.........Potreboval bych icq nebo mail na nekoho kdo ma opravdu dost dost velke zkusenosti s opravama motoru konkretne KLR 600 rv. 88 pac me lezi rozdelana na ponku zadrena a chtel bych se s nekym poradit co by bylo lepsi jestli novy motor nebo pustit se do GO a ani nevim kde sehnat dily apod. moc dik vsem za pomoc!.........mam prostě ostnaty drat v p.....

[/u]
Napsal: stř črc 19, 2006 08:30:44
od Datel
Zdar,nový díly seženeš od dealerů.
Koukni sem
http://www.kawasaki.cz/dealeri/seznam.htm
Doba dodání je asi týden.
Napsal: stř črc 19, 2006 08:43:48
od marek
Ale počítej že je to za peníze, myslím tím za dlóóóuhé peníze. Takže samozřejmě záleží jestli chceš prostě jenom pár dílů a zkompletovat motor ať to "nějak" jezdí, nebo děláš komplet repasi a co od toho vlastně čekáš.
Napsal: stř črc 19, 2006 08:55:47
od čoud
Co se tyce dilu, daji se sehnat asi i z druhovyroby. Tam vetsinou cena byva o cca 20-40% nizsi, ale jak kdy. Jinak v cele dealerske siti Kawasaki mas jako clen klubu slevu 5% na orig.dily, dokonce u Roberta Havrdy v Hradci jsem s nim domluvil slevu 10%, takze se ho zkus klidne zeptat:
www.motohavrda.cz
Napsal: stř črc 19, 2006 08:58:11
od čoud
A jestli novy motor nebo GO:
- pokud ten tvuj motor byl dobrej celkove a jen mas zadrenej pist, sel bych do GO
- pokud bys kupoval novej motor "jetej" - sel bych do GO, nidky nevis, co s tim motorem vsechno je
- pokud bys kupoval fungl novej motor, sel bych do toho, ale to bude asi dost drahy...
Napsal: stř črc 19, 2006 12:01:25
od Churys
Teda chvalim forum.......kdyz sem se chtel poradit na motorkarich a popsal sem co s tim je a kolik by to stalo tak mi odpovedel jeden machr...JE TO ZADRENE

....No ale to je ted jedno. No cely pruser byl v nedostatku oleje...pridrene ulozeni vyfukove vacky , na klice skoceny rozvod, ucpane olejove cerpadlo zeleznym srotem (jak sezenu stahovak a sundam rotor zapalovani tak se dozvim z ceho ten srot je) krouzky rozlamane, pist tez pridreny no a prevodovka vypada OK klika tak to sam neposoudim jestli je dobra? jinak loziska byli celkem bez vetsich vuli spojka OK......tak zkratka nevim jak se rozhodnout? jestli vymenit loziska a pist valec a hlavu sehnat druhou?
Napsal: stř črc 19, 2006 12:20:50
od čoud
Asi bych to takle udelal, nez schanet cely motor v kdovijakem stavu...Ale je to o cene...Zjisti si ceny ND.
Napsal: stř črc 19, 2006 12:41:11
od volkswagen
Mo.. za 555 Euro se dá koupit celý motor..
http://bike-teile.de/index.php?seite=ei ... lid=229566
Možná bych o tom uvažoval... do kliky nevidíš, pokud tam bude uvnitř mikroprasklinka kterou by jsi zjistil tak leda ultrazvukem nebo rentgenem tak se ti může zlomit a jsi v tom zase... takhle ti zbyde jeden motor na ND

Napsal: stř črc 19, 2006 12:44:13
od Churys
Na klice neni pouzdro na cep pistu a je tam znamka mirneho opotrebeni......tak sem premyslel jestli se dela pist s abnormalnim cepem ze by se to na klice prestruzilo! No a jestli se dela tak jestli by byl nejaky rozdil v cene?