Stránka 1 z 2

Výměna kluzáku ZRX 1200 - jak na to?

Napsal: úte bře 24, 2009 08:41:10
od savs.polasek
Ahoj,

potřebuju vyměnit levý kluzák na ZRX 1200 a prosím zkušené o radu, jestli je to brnkačka nebo to spíš svěřit servisu??

Napadlo mě že by možná stačilo vyšroubovat šroub ze spodu kluzáku a vyměnit to bez povolování brýlí a vyndávání vidle, ale nevím jestli nebude problém s nasazením v simerinku a jak tam potom nalít olej - to by mělo odšroubovat nahoře, co? Četl jsem tu nějaký návody jak nalívat olej, ale ....no....jak to říct.....sem to úplně nepochopil, no..

Děkuju za každou radu

Ondra

Napsal: úte bře 24, 2009 09:00:27
od milda
Ahoj!
Tak tě tady vítám kolego!!
Parkujete prej společně se Zdrahym,jo?

S tvou otázkou Tě já osobně nepomůžu,tlumiče mi zatím dělali v servisu..... :(
Kluzák se říká tomu spodnímu dílu? Nebo naopak hornímu?

Já osobně bych na takovýhle dílech nešetřil... Aby nebyl problém...

Napsal: úte bře 24, 2009 09:06:41
od savs.polasek
Čau,

díky, koukám Ty seš pořád on-line,co? Se Zdrahym? Kdo to asi je? Parkuju s Andym (Hornet 600)..

Když sem viděl ty Tvoje profi příspěvky o lakování železa, myslel sem že budeš odborník i na montáže a demontáže:)

Napsal: úte bře 24, 2009 10:51:50
od misak39
jestli myslíš kluzákem takovej ten černej bazmek co kreje simmering, tak povol brejle, vytáhni vidli, stáhni vrchem a stejně navlékneš novej. Samozžejmě musí kolo ven. Vrtat se ve vidli bez její demontáže povede k jedinému výsledku-zahodit simmering i teflonový futro, koupit nový a stejně demontovat. To gufero jinak nenarazíš, než vrchem, nejlíp za pomocí přípravku(trubky) se správným průměrem :wink:

Napsal: úte bře 24, 2009 12:10:12
od savs.polasek
Díky za radu,

ačkoli kluzákem myslím ten černej spodek vidlí, ve kterým je čep kola, díky za radu ohledně simerinku...Teď už mi je víceméně jasný že vyndat celou vidli bude asi nejlepší, už jenom chybí ta rada jestli je to problém vyměnit a co olej..

Napsal: úte bře 24, 2009 14:00:23
od volkswagen

Napsal: úte bře 24, 2009 14:02:00
od KankX
...no reknu ti to asi takhle... na motorce si delam temer vse sam, ale zrovna ta vidle mi prijde docela slozita. To by clovek neveril co v ni je soucastek, mel jsem ji rozebranou, ale reknu ti, uz bych to znovu nedelal, radeji bych to dal nekam kde tomu rozumi. Ono i toho oleje se tam musi nalit uplne presne mnozstvi a bez specialnich udelatek ji spis dodelas nez opravis ;-)
...ale verim ze se tady najdou kluci co by ti mohli poradit jak a co presne, pokud se rozhodnes do toho jit...

Napsal: úte bře 24, 2009 14:13:38
od savs.polasek
Chlapi,

končím ruším diskusi, díky za rady, evidentně to je složitější než jsem si myslel, já seženu kluzák a vyndám vidli, výměnu nechám na někod kdo tomu rozumí - díky všem za příspěvky.

Ondra

Napsal: úte bře 24, 2009 14:20:46
od milda
To je rozumný rozhodnutí.

Specialista na demontáže skutečně jsem!! :laughing3:

MÁM VÉÉÉLIKÝÝÝ KLADIVO!!! :naka:

Napsal: úte bře 24, 2009 15:46:03
od misak39
já bych se toho nebál, doma jsme to dělali normálně, u Gepky to trvalo na dvou vidlích asi tři hoďky. Olej odměříš injekční stříkačkou, největší pozornost je potřeba věnovat guferu, bo jde narazit dost blbě, a jenom kladivem to nenarazíž, aniž by se nerozžvějkalo či jinak mechanicky poškodilo.
Záleží jak jsi vybavenej. Výměna spodku v servise by neměla stát svět.

Napsal: úte bře 24, 2009 16:16:56
od KankX
misak39 píše:já bych se toho nebál, doma jsme to dělali normálně, u Gepky to trvalo na dvou vidlích asi tři hoďky. Olej odměříš injekční stříkačkou, největší pozornost je potřeba věnovat guferu, bo jde narazit dost blbě, a jenom kladivem to nenarazíž, aniž by se nerozžvějkalo či jinak mechanicky poškodilo.
Záleží jak jsi vybavenej. Výměna spodku v servise by neměla stát svět.
...mozna bych k tomu dodal, ze u Gepky nebyla plne seriditelna vidle "na vsechny strany"... takze byla o hodne moc jednodussi... ;-)

Napsal: úte bře 24, 2009 17:37:47
od misak39
KankX píše:
misak39 píše:já bych se toho nebál, doma jsme to dělali normálně, u Gepky to trvalo na dvou vidlích asi tři hoďky. Olej odměříš injekční stříkačkou, největší pozornost je potřeba věnovat guferu, bo jde narazit dost blbě, a jenom kladivem to nenarazíž, aniž by se nerozžvějkalo či jinak mechanicky poškodilo.
Záleží jak jsi vybavenej. Výměna spodku v servise by neměla stát svět.
...mozna bych k tomu dodal, ze u Gepky nebyla plne seriditelna vidle "na vsechny strany"... takze byla o hodne moc jednodussi... ;-)
dělali jsme to i na kočičí námaze (YZF 600 Thundeccat) tam byl odskok i útlum, a o moc složitější to nebylo

Napsal: úte bře 24, 2009 18:19:57
od KankX
OK misaku... na me se proste vysypalo mooooc soucastek ;-)

Napsal: úte bře 24, 2009 21:07:28
od Pavel ZRX
Pokud se na vidlice necítíš, rád pomůžu, přes PM.

Napsal: úte bře 24, 2009 21:30:37
od savs.polasek
Pavel ZRX píše:Pokud se na vidlice necítíš, rád pomůžu, přes PM.
Pavle, asi nevím co je PM??