Výměna kluzáku ZRX 1200 - jak na to?

a taky vejfuky, brzdy, gumy a jiný drobnosti...
savs.polasek
Příspěvky: 29
Registrován: úte bře 24, 2009 08:31:57
Bydliště: Praha 10

Výměna kluzáku ZRX 1200 - jak na to?

Příspěvek od savs.polasek » úte bře 24, 2009 08:41:10

Ahoj,

potřebuju vyměnit levý kluzák na ZRX 1200 a prosím zkušené o radu, jestli je to brnkačka nebo to spíš svěřit servisu??

Napadlo mě že by možná stačilo vyšroubovat šroub ze spodu kluzáku a vyměnit to bez povolování brýlí a vyndávání vidle, ale nevím jestli nebude problém s nasazením v simerinku a jak tam potom nalít olej - to by mělo odšroubovat nahoře, co? Četl jsem tu nějaký návody jak nalívat olej, ale ....no....jak to říct.....sem to úplně nepochopil, no..

Děkuju za každou radu

Ondra

Uživatelský avatar
milda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3683
Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milda » úte bře 24, 2009 09:00:27

Ahoj!
Tak tě tady vítám kolego!!
Parkujete prej společně se Zdrahym,jo?

S tvou otázkou Tě já osobně nepomůžu,tlumiče mi zatím dělali v servisu..... :(
Kluzák se říká tomu spodnímu dílu? Nebo naopak hornímu?

Já osobně bych na takovýhle dílech nešetřil... Aby nebyl problém...
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576

savs.polasek
Příspěvky: 29
Registrován: úte bře 24, 2009 08:31:57
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od savs.polasek » úte bře 24, 2009 09:06:41

Čau,

díky, koukám Ty seš pořád on-line,co? Se Zdrahym? Kdo to asi je? Parkuju s Andym (Hornet 600)..

Když sem viděl ty Tvoje profi příspěvky o lakování železa, myslel sem že budeš odborník i na montáže a demontáže:)

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5043
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » úte bře 24, 2009 10:51:50

jestli myslíš kluzákem takovej ten černej bazmek co kreje simmering, tak povol brejle, vytáhni vidli, stáhni vrchem a stejně navlékneš novej. Samozžejmě musí kolo ven. Vrtat se ve vidli bez její demontáže povede k jedinému výsledku-zahodit simmering i teflonový futro, koupit nový a stejně demontovat. To gufero jinak nenarazíš, než vrchem, nejlíp za pomocí přípravku(trubky) se správným průměrem :wink:
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

savs.polasek
Příspěvky: 29
Registrován: úte bře 24, 2009 08:31:57
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od savs.polasek » úte bře 24, 2009 12:10:12

Díky za radu,

ačkoli kluzákem myslím ten černej spodek vidlí, ve kterým je čep kola, díky za radu ohledně simerinku...Teď už mi je víceméně jasný že vyndat celou vidli bude asi nejlepší, už jenom chybí ta rada jestli je to problém vyměnit a co olej..

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7940
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » úte bře 24, 2009 14:00:23

Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9295
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » úte bře 24, 2009 14:02:00

...no reknu ti to asi takhle... na motorce si delam temer vse sam, ale zrovna ta vidle mi prijde docela slozita. To by clovek neveril co v ni je soucastek, mel jsem ji rozebranou, ale reknu ti, uz bych to znovu nedelal, radeji bych to dal nekam kde tomu rozumi. Ono i toho oleje se tam musi nalit uplne presne mnozstvi a bez specialnich udelatek ji spis dodelas nez opravis ;-)
...ale verim ze se tady najdou kluci co by ti mohli poradit jak a co presne, pokud se rozhodnes do toho jit...
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

savs.polasek
Příspěvky: 29
Registrován: úte bře 24, 2009 08:31:57
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od savs.polasek » úte bře 24, 2009 14:13:38

Chlapi,

končím ruším diskusi, díky za rady, evidentně to je složitější než jsem si myslel, já seženu kluzák a vyndám vidli, výměnu nechám na někod kdo tomu rozumí - díky všem za příspěvky.

Ondra

Uživatelský avatar
milda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3683
Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milda » úte bře 24, 2009 14:20:46

To je rozumný rozhodnutí.

Specialista na demontáže skutečně jsem!! :laughing3:

MÁM VÉÉÉLIKÝÝÝ KLADIVO!!! :naka:
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5043
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » úte bře 24, 2009 15:46:03

já bych se toho nebál, doma jsme to dělali normálně, u Gepky to trvalo na dvou vidlích asi tři hoďky. Olej odměříš injekční stříkačkou, největší pozornost je potřeba věnovat guferu, bo jde narazit dost blbě, a jenom kladivem to nenarazíž, aniž by se nerozžvějkalo či jinak mechanicky poškodilo.
Záleží jak jsi vybavenej. Výměna spodku v servise by neměla stát svět.
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9295
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » úte bře 24, 2009 16:16:56

misak39 píše:já bych se toho nebál, doma jsme to dělali normálně, u Gepky to trvalo na dvou vidlích asi tři hoďky. Olej odměříš injekční stříkačkou, největší pozornost je potřeba věnovat guferu, bo jde narazit dost blbě, a jenom kladivem to nenarazíž, aniž by se nerozžvějkalo či jinak mechanicky poškodilo.
Záleží jak jsi vybavenej. Výměna spodku v servise by neměla stát svět.
...mozna bych k tomu dodal, ze u Gepky nebyla plne seriditelna vidle "na vsechny strany"... takze byla o hodne moc jednodussi... ;-)
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5043
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » úte bře 24, 2009 17:37:47

KankX píše:
misak39 píše:já bych se toho nebál, doma jsme to dělali normálně, u Gepky to trvalo na dvou vidlích asi tři hoďky. Olej odměříš injekční stříkačkou, největší pozornost je potřeba věnovat guferu, bo jde narazit dost blbě, a jenom kladivem to nenarazíž, aniž by se nerozžvějkalo či jinak mechanicky poškodilo.
Záleží jak jsi vybavenej. Výměna spodku v servise by neměla stát svět.
...mozna bych k tomu dodal, ze u Gepky nebyla plne seriditelna vidle "na vsechny strany"... takze byla o hodne moc jednodussi... ;-)
dělali jsme to i na kočičí námaze (YZF 600 Thundeccat) tam byl odskok i útlum, a o moc složitější to nebylo
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9295
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » úte bře 24, 2009 18:19:57

OK misaku... na me se proste vysypalo mooooc soucastek ;-)
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » úte bře 24, 2009 21:07:28

Pokud se na vidlice necítíš, rád pomůžu, přes PM.
ZRX 1200 R

savs.polasek
Příspěvky: 29
Registrován: úte bře 24, 2009 08:31:57
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od savs.polasek » úte bře 24, 2009 21:30:37

Pavel ZRX píše:Pokud se na vidlice necítíš, rád pomůžu, přes PM.
Pavle, asi nevím co je PM??

Odpovědět