Stránka 1 z 1
200 a víc ne :(
Napsal: sob črc 15, 2006 21:11:48
od Datel
Ahoj lidi,mám problém se svojí ZX9R.Když je bezvětří,jede (zdá se) v pohodě,ale když proti fouká docela silný vítr tak mi máša tak při 180 km/h začne jakoby vynechávat a víc z ní nedostanu.Zlkoušel jsem vyprat vzduchový filtr v jarový vlažný vodě (byla z něj úplně černá voda a usazeniny na dně) a profouknout kompresorem ty píšťaly co vedou ke karbecům.Chvilku se zdálo že je to dobrý,ale není.
Měl by někdo nápad v čem je problém ?
Za další:Jakým šroubkem se seřizuje bohatost směsi (připadá mi moc bohatá) ?
Jak se dělá synchronizace karbeců (abych je všechny nastavil stejně),jde to nastavit doma ?
Napsal: sob črc 15, 2006 21:27:36
od čoud
No, pokud to dela az pri takovy rychlosti, a nezavisle na otackach motoru, tak bych si tipnul na bohatost smesi, ktery sroubek to je teda bohuzel nevim. Serizeni karbcu bych spis prenechal na nejakem sikovnem servisakovi...
Napsal: ned črc 16, 2006 17:51:31
od Pepek_ZX9R
Bude to chtit seridit. Doma to neudelas, kdyz nemas potrebny nacini coz podle toho co pises urcite nemas

Napsal: pon črc 17, 2006 07:01:16
od NRG
JJ, na karbecy doporučuju servis...
Napsal: pon črc 17, 2006 11:28:53
od Dak
Na seřízení bohatosti směsi potřebuješ brzdu s lambda sondou. A taky si nech udělat podtlaky. to by mnělo stačit. Tipuju že se vlezeš do 2000 kč.
Napsal: pon črc 17, 2006 15:46:57
od DoktorZRX
Když píšeš žes vypral vzducháč,nastříkals ho pak olejem na filtry

Nebo naopak moc

Napsal: pon črc 17, 2006 16:38:40
od Datel
Díky za rady a informace.
Jsem z toho jelen,zkusil jsem znovu profouknout ty píšťaly a teď to jede.Tady poblíž je taková testovací silnice,taď jsem z ní dostal 250 km/h,tak to asi jede jak má.
Filtr jsem nestříkal ničím

jakým olejem se to má stříkat a jak moc ?
Jinak, ptal jsem se na to seřízení. karbecy + ventilová vůle - 1800,- Kč (v Třebíči)
Napsal: pon črc 17, 2006 17:54:14
od NRG
To je dobrá cena... Já za to u nás platil asi 2700.
olej na filtr...
Napsal: stř črc 19, 2006 11:21:53
od DoktorZRX
Filtr se stříká po každém vyprání,ani málo,ani moc,prostě tak akorát

.Mě zbyl doma,teď mám filtr papírovej.Jestli pojedeš na Kawasraz,tak ti ho vemu.

Napsal: stř črc 19, 2006 12:43:41
od Zubr
Problém, který tady Datel nastínil, podle mě není v nastavení karburatorů, ale v systému náporového sání vzduchu. Pokusím se vysvětlit jak to funguje. Při rychlé jízdě se v airboxu (prostor pro vzduchový filtr) vytvoří vlivem náporu vzduchu vyšší tlak. To způsobí výrazné ochuzení palivové směsi. Aby se tomu zabránilo, je nutné přetlakovat také plovákové komory karburátorů. Tím se celý systé vyváží, a palivová směs zůstane v jakékiliv rychlosti stejná.
Pro tuto závadu bych si tipnul,že bude rozpojené vedení náporového vzduchu pro plovakové komory. V otvorech sání ve předu motocyklu jsou malé trubičky které vedou až do plovákových komor. V tomto vedení je i malý filtr. Možná to bude rozpojený, až pod airboxem.
Napsal: stř črc 19, 2006 15:23:14
od Datel
DoktorZRX:Díky za nabídku ,ale na sraz nepojedu (nevychází mi to časově).
Zubr:Díky za vysvětlení principu.Měl jsem úplně zkreslený představy.

Pořádně všechno znovu zkontroluju.
Napsal: úte črc 25, 2006 19:48:22
od Jindra
jak píše Zubr, taky jsem zapomněl zapojit tu 12/ myslím/ hadičku na náporovém sání co je pod světlem a nejelo to. teda jelo ale jen tak do 50km/h pak jen na sytič. zapojil jserm to a super.Prolez systém sání tam bych hledal chybu.

Napsal: stř črc 26, 2006 21:34:47
od Datel
Pomohlo pořádně profouknout hadičky od píšťal.
Díky všem.