Stránka 1 z 1

Problém s kx 250

Napsal: ned bře 01, 2009 17:10:06
od Sharkus
Zdravím mám kx 250 r.v 1990 a nejde mi zařadit 3a 4 stupeň nevím proč 1 a 2 jde normal a na 5 se to normalně prěkopne ale to je vše nevíte v čem by to mohlo být prosím poooomooocc

Napsal: ned bře 01, 2009 19:20:23
od Pavel ZRX
Budou tam poškozený kola nebo vidlička, každopádně to můžeš klidně rozpůlit, zkontrolovat stav dílů převodovky a poškozený díly vyměnit. Cena dílů pravděpodobně znásobí cenu motorky. Snad to bude jen ta vidlička nebo opotřebená kulisa.

Napsal: pon bře 02, 2009 16:53:11
od Sharkus
JJ díka nevíš kolik se tak pohybujou ty ceny té vydličky atd?

Napsal: stř bře 04, 2009 20:59:53
od Pavel ZRX
To ti řeknou v Asku, nebo na www.partsdepot.cz

Napsal: ned bře 08, 2009 19:08:13
od Sharkus
JJ dík a nemůže to být špatně vymezenýma vulema mezi stromečky převodovky ???

Problém s kx 250

Napsal: úte bře 10, 2009 19:10:53
od Sharkus
Zdravím tak jsem rozebral motor na kx 250 r.v 1990 protoze neradil 3a 4 a nic jsem nezjhistil akorat ten vacek ktery ovlada vidlicky je nejaky divny jak snim otocim tak se toci jak by byl krivy v ose muze to byt tim???

Napsal: úte bře 10, 2009 19:35:53
od Zdrahy
Budeš kvůli každé otázce zakládat nové téma?

Napsal: ned bře 15, 2009 18:08:50
od Sharkus
Už nebudu promiň nevěděl jsem a chtěl jsem se zeptat nemáte někdo zkušenosti z nastavením přívěry na kx 250 a zapalování popřípadě nějaký online návod dík

Napsal: čtv bře 19, 2009 21:48:13
od Pavel ZRX
[quote="Sharkus"]Už nebudu promiň nevěděl jsem a chtěl jsem se zeptat nemáte někdo zkušenosti z nastavením přívěry na kx 250 a zapalování popřípadě nějaký online návod dík[/quote
No myslím si, že pokud někdo nenastaví přívěru a zapalování, neměl by se pouštět do větších akcí, jako je oprava převodovky. Chtělo by to on line mechanika, za virtuální bankovky :lol:

Napsal: pát bře 20, 2009 19:53:23
od Sharkus
Jakože ja nemám problém něco zpravit z auty jsem se všechno naučil ale motorky??, JA nemám problém rozložít a složit motor a opravit věc ale prostě nevím jak na to jít nastavit přívěru zapalovaní budíš vím jak nastavit ale tu přivěru?? Poraď aspoň trochu pls ne :D

Napsal: úte bře 24, 2009 21:23:07
od Pavel ZRX
Rada je jednoduchá. V nízkých ot, je přívěra přivřená, škrtí průtok výf. plynů a ve vysokých ot. úplně otevřená. Poud si s nastavením chilku pohraješ, zjistíš, že je pouze jedna poloha nastavení, která vyhovuje poloze přívěry plně otevřeno-přivřeno. Správnost nastavení vyzkoušíš pohybem regulátoru přívěry rukou.

Napsal: ned bře 29, 2009 12:51:59
od Sharkus
Jj dík mo eště pro upřesnění ta přívěra se nastavuje tím šroubkem na opačné straně válce ne???

Napsal: ned bře 29, 2009 21:03:18
od Vláďa
Posílám dva obrázky, které osvětlí problém. KIPS je patent Kawasaki a ta to dělá trochu jinak (líp) než ostatní.
Ve válci je přesně spočítaná komora, která odráží tlakovou vlnu, která zabraňuje při následném plnění válce úniku nového paliva do výfukového kanálu. Tím to posílí spodek.
To, že se nad 6000 otevřou 2 přídavné kanálky posílí vršek.
Obrázek

Obrázek