Stránka 1 z 3

uškrcení ER-5

Napsal: sob črc 08, 2006 14:48:51
od Mantharis
Zdravim, chtel bych se zeptat jestli si někdo nechával tuhle motorku uškrtit a kolik to případně stálo? Neví někdo kolik pak stojí zase odškrcení? Diky

Napsal: sob črc 08, 2006 17:59:00
od čoud
No, heled, pred 2 tydny jsem se o tom bavil s Robertem Havrdou a skrtici kit stoji cca 10tkc, plus montaz (cca 1-2tkc)...ale take zalezi jaky je to rok vyroby, jestli v tento rok byla motorka homologovana v CR s 25kW, pokud ne, musel bys jeste projit statni zkusebnou, coz je dalsich asi 7tkc. Doporucuju spojit se s nejakym dealerem Kawasaki a nadiktovat mu svuj VIN, on je ti pak schopny rict, jestli to jde a kolik presne to bude stat...

Ale kazdopadne se priprav, ze to bude vic nez 10 litranku...

Napsal: sob črc 08, 2006 18:48:32
od Mantharis
Dik za odpoved o motorky sem se zacinal zajimat teprve nedavno takze tomu furt moc nerozumim...co znamena prosimte "motorka homologovana v CR s 25kW"? A když si tu motorku budu za 2 roky chtit zase odškrtit tak budu muset zase platit tuhle zavratnou sumu, nebo už jen za to vymontování toho kitu? Jak je to když se kupuje nová motorka? Tam je přímo nabízená 25Kw verze a nikde neni psany ze by se za ni neco priplacelo

Napsal: sob črc 08, 2006 18:58:23
od čoud
Jasny, vysvetlim. Homologovana v CR... = oficialne se v CR prodavala verze s 25kW vykonem. Pokud se nikdy neprodavala (tentyz rok vyroby), tak je nutne, jak jsem psal, projit statni zkusebnou, aby ti namereli, ze skutecne motorka ma tech 25kW.

Pokud budes chtit kit vymontovat, tak uz platis jen tu praci, nikoli cenu kitu. Nove motorky se standardne nenabizeji s 25kW, je tam pouze moznost si ji nechat seskrtit prave timto kitem.

Jaky mas rok vyroby?

Napsal: sob črc 08, 2006 19:02:45
od Mantharis
Zatim "nastesti" (na ten rok vyroby si musim teda dat sakra pozor) žadnou. V nejblizší dobe ji chci kupovat. Planuju tak rok vyroby od 2000 vejs...tak snad ty motorky tu homologaci maj

Napsal: sob črc 08, 2006 19:09:14
od čoud
JJ, od roku 2000 by meli mit, takze no problem. Ale i tak je to docela drahe. Ale treba ER6 - tam to stoji jen 3tkc.

Napsal: sob črc 08, 2006 19:14:09
od Mantharis
Ono je to takhle pro každou motorku stoji jinak? To už je docela rozdil jestli 10 nebo 3 tácy... To si teda ještě musim zjistit kolik by mě to stálo u Suzuki GS 500 a Hondy 500... ty by mely bejt priblizne srovnatelny a jestli to bude nějak rapidně levnější tak koupi ER 5 ještě zvážim, kazdopadne dik za vysvetleni

Napsal: sob črc 08, 2006 19:23:04
od čoud
U GS i CB bude stejna plus minus stejna, protoze jejich motor je klasicky karburator, u nehoz cca plati, co valec, to 5tkc pri seskrcovani. Kdezto ER6 uz je strikacka, stejne jako moje Ninja a tam se to jiz resi elektronicky, ne mechanicky a proto je cena o dost nizsi...

A jestli koupit ER5 vs. CB5 vs. GS5 - tam je volba si myslim jasna, vykon motoru je uplne nekde jinde... :wink:

Navic, nejde o to mit motorku opravdu seskrcenou, ale mit to v TP, ne ? :twisted:

Napsal: pon črc 10, 2006 07:30:22
od NRG
Mno Čoude, ER není nejvýkonnější z týhle trojky, jestlis to tak myslel - GS 45 k, ER 50 k, CB 58 k :wink:
Mantharis: v téhle kategorii ještě můžeš pouvažovat o Kawě GPZ 500, pokud teda nechceš vyloženě naháče. Jinak ty 3 motorky výše jsou celkem srovnatelný, kdysi jsem jezdil GS, ta (i když je nejslabší) je i nejlehčí a podle mě "nejhravější". Jediná nemá trubkovej rám, ale ocelovou napodobeninu deltaboxu, brzdy špičkový. Ve srovnávacím testu s ER-5 vyšla líp GS. CB je nejvýkonnější, ale i nejtěžší. Jinak se zkus podívat i na to GPZ. To má stejnej motor jako ER, ale s výkonem 60 koní, 3 kotouče (od r.92), polokapotáž. V půllitrové třídě je asi nejlepší.

Napsal: pon črc 10, 2006 19:42:15
od Kozel
Na ER5 jsem jezdil a musím souhlasit s Čoudem, kamarád mně parkrát pujčil GS a na ER5 prostě nemělo. Na CB jsem nikdy nejel, tak nevím.

Napsal: pon črc 10, 2006 21:58:18
od čoud
ER5 se delal take v nekolika vykonovych verzich, dokonce i v te 60ti konove, ale tech tady asi moc k sehnani nebude...

Napsal: úte črc 11, 2006 07:23:04
od NRG
Hm, o šedesátikoňovým ER-5 jsem teda nikdy neslyšel, ale možný to je...

Napsal: úte črc 11, 2006 12:09:21
od čoud
To byly v prvnich letech vyroby, novejsi uz jsou jen jedna verze, teda aspon v CR...v japonsku jich asi bude vic...

Napsal: úte črc 11, 2006 23:02:03
od Mantharis
->NRG
Kdes prosimte cetl to srovnani, ja sem hledal a nic objektivniho (tzn mimo fora) sem nenasel. Jinak vysla u nas nejaka nekde nejaka recenze na ER 5 a GS500? na netu sem taky nic nenasel, diky

Napsal: stř črc 12, 2006 07:09:36
od NRG
Mantharis: srovnávací test vyšel v Supermotu 5/2001, mám ho doma, tak ho zkusím naskenovat a hodit ho sem, nebo ti ho můžu poslat mailem.