CEC2 2009 HLEDAM PARŤÁKA
CEC2 2009 HLEDAM PARŤÁKA
ZDRAVÍM VŠECHNY,
NAKONEC JSEM KOUPIL VŠECHNY ZÁVODY CEC2, ALE ZATÍM NEMÁM PARŤÁKA.
IDEÁLNÍ BY BYLO, KDYBY SI BYL Z PRAHY, NEBO OKOLÍ, KVŮLI SPOLEČNÉMU CESTOVÁNÍ. MÁM MALOU DODÁVKU NA 1 MOTORKU, ALE MÁM TAŽNÉ ZAŘÍZENÍ.
PODMÍNKA JE OCHOTA SE ZÚČASTNIT VŠECH ZÁVODŮ. PLATBA NA PŮL, TJ. 12000,-KČ.
RÁD BYCH NĚKOHO S PODOBNÝMI ČASY JAK MÁM JÁ. MOST 1.50-53, BRNO 2.20-2.24. NENÍ TO PODMÍNKOU.
TŘÍDA SUPERBIKE
DĚKUJI ZA PŘÍPADNÉ ODPOVĚDI
PETER
biker1300@seznam.cz
NAKONEC JSEM KOUPIL VŠECHNY ZÁVODY CEC2, ALE ZATÍM NEMÁM PARŤÁKA.
IDEÁLNÍ BY BYLO, KDYBY SI BYL Z PRAHY, NEBO OKOLÍ, KVŮLI SPOLEČNÉMU CESTOVÁNÍ. MÁM MALOU DODÁVKU NA 1 MOTORKU, ALE MÁM TAŽNÉ ZAŘÍZENÍ.
PODMÍNKA JE OCHOTA SE ZÚČASTNIT VŠECH ZÁVODŮ. PLATBA NA PŮL, TJ. 12000,-KČ.
RÁD BYCH NĚKOHO S PODOBNÝMI ČASY JAK MÁM JÁ. MOST 1.50-53, BRNO 2.20-2.24. NENÍ TO PODMÍNKOU.
TŘÍDA SUPERBIKE
DĚKUJI ZA PŘÍPADNÉ ODPOVĚDI
PETER
biker1300@seznam.cz
Naposledy upravil(a) Biker1300 dne sob úno 21, 2009 20:08:11, celkem upraveno 1 x.
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7941
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Podmínka to nebude, prostě pojedete kategorii přináležející k vyšší kubatuře...
Nicméně čas 2:20 a 1:50 jsou i pro nás, zatím, z říše snů, takže to nic moc je nemístná skromnost... s 2.20 by sis mohl krásně troufnout na volnou....
Nicméně čas 2:20 a 1:50 jsou i pro nás, zatím, z říše snů, takže to nic moc je nemístná skromnost... s 2.20 by sis mohl krásně troufnout na volnou....
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
Tak tak, podminkou to neni. Muze jet kdo chce, jen se pojedete kategorii dle silnejsi kubatury, coz jsi v tomhle pripade ty. Tzn. ze i kdyz on bude mit sestku, pojede vas tym v kategorii Superbike, coz jsou litry. Takze je jen na tobe jestli pojedes na vysledek a sezenes si nekoho podobne rychleho v litrech a nebo pojedes s nekym slabsim "jen" si zajezdit a zazavodit.
ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
To máš pravdu, pokud jedeš na kochačku tak střídání po 30 min. je ideální. Ale pokud budeš chtít zajet výsledek (a na to s tvým časem máš), tak v CEC2 musíš jet jenom s jedním střídáním, to znamená hodinu v kuse.Biker1300 píše:O volne jsem premslel, ale zatim jsem nikdy nejel zavody, jenom s nemeckou agenturou na 7 kol, a tech 7 kol mi prislo hoooooooodne drnych na kondicku. U Cecu nektery lidi jezdi v kuse i hodinu, to si myslim je spatne, na tu motorku se nemuzes vubec tesit...., 20-30 minut a vymena:-)
ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
hodinu na okruhu si zatim nedokazu predstavit..................
kdyz jedes hodinu, tak pojedes pomaleji, jak kdyz na trati stravis nejakzch 30minut
30 minut mozna vydrzim jezdit vyrovnane casy kolem 1.50 v Moste, ale pak to asi bude dle meho o 5-6sekund pomalejsi kvuli unave a reflexum.
Kdyz to spocitam, ze pak bych stratil cas kolem minuty a pul, to asi je lepsi vymenit jezdce, budes vic spokojenejsi a myslim ze te to bude bavit.
kdyz jedes hodinu, tak pojedes pomaleji, jak kdyz na trati stravis nejakzch 30minut
30 minut mozna vydrzim jezdit vyrovnane casy kolem 1.50 v Moste, ale pak to asi bude dle meho o 5-6sekund pomalejsi kvuli unave a reflexum.
Kdyz to spocitam, ze pak bych stratil cas kolem minuty a pul, to asi je lepsi vymenit jezdce, budes vic spokojenejsi a myslim ze te to bude bavit.
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7941
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Mrkni na laptimes.... První sezónu jsme střídali po 15-20 minutách a strašně jsme ztráceli... Vloni už jsme vydrželi kolem půl hodinky a bylo to ideální - ono se takových 5 -10 minut rozehříváš a dostáváš do pořádného tempa. Podle sebe to beru tak, že ta poslední kola jsem zajížděl nejrychleji, ačkoliv už jsem měl jazyk na vestě... Tak nějak jsem se asi míň bál
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7941
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: