Změna sek.převodu - zajímavé stránky
- milda
- Ghostrider
- Příspěvky: 3683
- Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Změna sek.převodu - zajímavé stránky
http://www.gearingcommander.com/
nastavení dle moto,standartní převody,rychlosti v závislosti kvat -otáčky
změny přev.poměru a následná změna kvalt otáčky...
a další
Jak říkám-zajímavé,poučné a možná se to někomu bude hodit...
Edit: a to koukám,že to je můj výroční příspěvek-1200 ks!! ZRX 1200!!!
nastavení dle moto,standartní převody,rychlosti v závislosti kvat -otáčky
změny přev.poměru a následná změna kvalt otáčky...
a další
Jak říkám-zajímavé,poučné a možná se to někomu bude hodit...
Edit: a to koukám,že to je můj výroční příspěvek-1200 ks!! ZRX 1200!!!
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576
CKC # 576
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9295
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
vidis to, vyrocni a pritom je vlastne starej... tyhle stranky tady asi pred rokem a pul daval Zubr Ty stranky jsou dobre, jen ty motocykly v databazi zadavaji sami uzivatele a tak nemusi vzdy odpovidat skutecnosti (to je jen upozorneni )
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
Tak dlouho to není dával to sem asi před rokem..
To je ale jedno, protože tenhle prográmek se neztratí.
Můj osobní názor je asi tak - hrát si s převodem má smysl pro někoho kdo jezdí na okruhu (například kluci si měnili převod kvůli lepšímu využití kvaltů na 6kách).
Potom si to tam dávaj magoři, aby mohli na pumpě na Dubí říkat - "mám tam woe tenhle pávrkomandr, celýho akrapa, jinej primár... má to nejmíň 230koní woe, to je pila woe" Většinu času ty motorky stojí na pumpě na Dubí, nebo v Mělníku, no a za čas jsou ke koupi s leštěným rámem u Pavelky v Olomoucu jako "pane nepadená, po starším pánovi z německa, ten se vo to staral..."
U většiny motorek pro většinu jezdců v tom nevidím smysl
To je ale jedno, protože tenhle prográmek se neztratí.
Můj osobní názor je asi tak - hrát si s převodem má smysl pro někoho kdo jezdí na okruhu (například kluci si měnili převod kvůli lepšímu využití kvaltů na 6kách).
Potom si to tam dávaj magoři, aby mohli na pumpě na Dubí říkat - "mám tam woe tenhle pávrkomandr, celýho akrapa, jinej primár... má to nejmíň 230koní woe, to je pila woe" Většinu času ty motorky stojí na pumpě na Dubí, nebo v Mělníku, no a za čas jsou ke koupi s leštěným rámem u Pavelky v Olomoucu jako "pane nepadená, po starším pánovi z německa, ten se vo to staral..."
U většiny motorek pro většinu jezdců v tom nevidím smysl
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
- Ladis
- Ghostrider
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon črc 09, 2007 16:49:44
- Bydliště: Kunštát, okr. Blansko
- Kontaktovat uživatele:
rozloučení s řetězovkou...
ZZR 1200 '03 Moonlight Silver
*********CKC # 686*********
*********CKC # 686*********
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7940
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Změna sek.převodu - zajímavé stránky
[quote="milda"]http://www.gearingcommander.com/
nastavení dle moto,standartní převody,rychlosti v závislosti kvat -otáčky
změny přev.poměru a následná změna kvalt otáčky...
a další
Velmi zajímavé,právě uvažuji o výměně řetězové sady.V Německu tam namontovali větší rozetu (42). Pro jízdu ve městě a v koloně dobré, spotřeba je také zajímavá (3,8/6,7 L) . Nevím co to udělá když tam dám originál 15/40.
nastavení dle moto,standartní převody,rychlosti v závislosti kvat -otáčky
změny přev.poměru a následná změna kvalt otáčky...
a další
Velmi zajímavé,právě uvažuji o výměně řetězové sady.V Německu tam namontovali větší rozetu (42). Pro jízdu ve městě a v koloně dobré, spotřeba je také zajímavá (3,8/6,7 L) . Nevím co to udělá když tam dám originál 15/40.
mojky ZX6R-98